LOT 3a leaderboard

Nová linka do Moskvy pomohla karlovarskému letišti k výraznému růstu

Už historický snímek karlovarského letiště, kde vedle sebe stály letadla již zkrachovalých Central Connect Airlines a ČSA. Foto: Letiště Karlovy VaryUž historický snímek karlovarského letiště, kde vedle sebe stály letadla již zkrachovalých Central Connect Airlines a ČSA. Foto: Letiště Karlovy Vary

Letiště Karlovy Vary zaznamenalo v loňském roce výrazný nárůst počtu cestujících. Celkem odbavilo 45 003 cestujících, což představuje meziroční nárůst

Zpět na článek
5 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jen tak

Z “nuly” i rust o malinko vypada jako bombasticky rust 🙂

KLVHonza

To zcela jistě. S ohledem na charakter LKKV jako koncového letiště to nikdy jinak ani být nemůže a nebude. Každý, kdo má a bude mít zájem LKKV provozovat si musí uvědomit, že proto, aby fungovalo, zde musí být služby, nabídka , které sem lidi přitáhnou. LKKV nikdy nebude letištěm, které budou živit cestující z regionu západních Čech. Bude vždy letištěm, které musí, má-li prosperovat, být svázáno s takovým děním aspoň v KK, které bude atraktivní a dokáže do tohoto kraje klientelu přitáhnout. A bude-li to za zajímavé peníze, bude se to dařit minimálně tak, jako v případě Pobedy…

Ostravan

Zvláštní, Mošnov taky loni rostl, ale byl v příslušné rubrice dehonestován. Tady se 45 tisíc odbavených cestujících za rok považuje za úspěch.

KLVHonza

Vstoupit do diskuze…

KLVHonza

LKMT tak trochu trpí stejným syndromem jako LKKV – nejsou lidi. Navíc má mnohem větší technický a provozní potenciál než LKKV. Takovou RWY + ostatní plochy jak dělané pro provoz dálkových linek lze jenom závidět – přesto se nedaří i přes nejrůznější pobídkové aktivity dostat LKMT na vyšší level… to není dehonestace, to je skutečnost…