Norwegian ruší část transatlantických letů, vysvětluje to potížemi dreamlinerů i ztrátami
Boeing 787 společnosti Norwegian. Foto: Norwegian
Průkopník nízkonákladového létání mezi Evropou a Severní Amerikou omezí od příštího letního letového řádu své linky přes Atlantik, zejména ze
Čím to asi je, že ubývají cestující na zmíněných transatlantických linkách? Že by pracně utajovaný nástup krize, zejména té v USA?
Hm, že by cestující přeci jen raději na dálkovkách klasiku, tedy odbavené zavazadlo, párkrát napít, dvě jídla a nějaký dezert v ceně letenky?
Už to není samozřejmost ani jinde, základ je už většinou jen s malým kufrem nahoru a economy jsou ve 3 verzích s nemalým cenovým rozdílem. Takže v tomdle to asi nebude.
I na long haulech? To se mi ještě nestalo, že by někde nebylo zapsané zavazadlo a občerstvení v ceně. Příplatky za výběr místa atp, to ano. Krátké lety, to jo, tam už je to standard v dolních cenových oblastech.
Sází na omezení dálkových linek Alitalia, ale Delta jim tyhle linky rozhodně nepřenechá.
to asi tezko. alitalia do denveru ani chicaga neleta.
Neletá, a ani létat nebude, ale třeba ráno ten koment pochopěj až si najdou odpověď proč chce Delta kupovat 10 % Alitalia za 100 mega a Lufthansa nechce dát za kapitálový vstup do konkurenta ani jednu marku i kdyby byla východní.
zkusis to jeste jednou, cesky? 😀
Den flyr ikke, og den vil heller ikke fly, men om morgenen forstår kommentaren til de finner svaret på hvorfor Delta ønsker å kjøpe 10% Alitalia for 100 mega og Lufthansa ikke ønsker å gi en kapitalinngang i konkurrenten til og med ett merke selv om det mark østlig.
aha, uz je mi to jasne. proste si jeden smoula na zaklade toho, ze norweigan zacne z rima litat do denveru a chicaga, usmSlel, ze to je vlastne cekani nankrach alitalie, ale delta ze ted zacne z rima litat taky do denveru a chicaga.
no, to asi tezko….
Tak znova milé JEntaK. Proč chce Delta dávat peníze do něčeho co denně generuje ztrátu 700.000,- euro? Jakou roli v tom hrají dálkové linky Alitalia ( až se jich dopočítají, zjistí že dálkové linky nejsou jen lety do USA), jakou hodnotu mají sloty Alitalie na FCO, tak najde odpověď proč náhle Norwegian mění strategii a bude otvírat hub pro svá letadla pro dálkové lety a Delta se tomu bude tvrdě bránít.
Ti, co se dnes ještě perou o huby utrácejí to, co jim bude brzy zatraceně chybět, až si cestující povšimnou pomeru mezi cenou letenky a svých likvidních zbytných čistých aktiv.
„Cestující povšimnou poměru mezi cenou letenky a svých likvidních zbylých čistých aktiv?“ Cože? Nepletou se vám tam termiti? Trochu to připomíná Lorem ipsum.
Já myslím, že místo hubu bys měl Přemku držet hubu..ostatní mně prominou, ale na ty tvoje pitomosti, prognózy a predikce, a to jsem ještě hooodně slušnej, se fakt už nedá jinak reagovat než takto. Mně by fakt zajímalo, proč ty sem píšeš ty tvoje blbosti..to není jinej web, kde by tě „ocenili“ za tvé mnohaleté zkušenosti?
čteč prosim tě po sobě to, co píšeš?
já jenom, že to nemá ani hlavu ani patu …
Jasne, pres pul sveta bez kufru, to zase bude bordel ve vyhledavacich. V posledni dobe me pripada, ze se vrace tak o 15 let zpet, kdy byla super cena letenky a k tomu milion priplatku a doplatku a zadny vyhledavac to nedokazal porovnat. Ale kdyz to tak lidi chteji ….
Poletíme služebně do NY a tak jsem se koukal, za kolik se dá letět v economy nebo v business. A Kiwi vám radostně nabídne business class Norwegian, které je ve srovnání s klasickými aerolinkami spíš taková lepší premium economy. Ale ještě hůř z mého pohledu rozesírá vyhledávače Ryanair a Wizz air, kde bez příplatku nemáte ani standardní kabinové zavazadlo, ale jen kabelku.
Zkuste Google Flights
na kiwi kasli. to je bana zmetku, ktera na hezkou mapu utahla spoustu lidi. jinak je nepouzitelna.
nejlepsi je google flights
To možná ano, ale když za prodej části firmy dostali 6 mld. tak nějaký potenciál asi mít budou 🙂
to je validní argument… nicméně dnešní situace na poli IT startupů je taková, že se dávají šilené miliardy za leštěné prdy 🙂
ale jinak .. jo, je to o tom … hezká tvářička prodává.. i když v pozadí je šílenost, navíc trošku řízlá podvody. u lidí, kteří o nákupu letenek neví naprosto a zhola nic ty líbivé řeči o „nejlevnějším spojení“, o „garanci kiwi“ a podobné zaberou.
bohuzel neni. to je jako argumentovat tim, ze fastfoody jsou kvalitni jidlo, kdyz maji multimilliondollar business chains…