Nizozemsko muselo zpomalit kvůli vadám další část vysokorychlostní trati, ruší spoje

Rychlovlak společnosti Thalys (nyní Eurostar) v Nizozemsku. Foto: ProRailRychlovlak společnosti Thalys (nyní Eurostar) v Nizozemsku. Foto: ProRail

Na trati došlo ke snížení rychlosti na 120 km/h.

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Kubrt

Dovolím si doplnit, že se jedná o ocelové mosty. Praskliny vznikají ve svarech a zdá se, že důvodem je byl špatně provedený výpočet konstrukce.

Mirek

Hele, Rohle je další argument proč snést mosty na pražské Vítoni, které dnes technický nevyhový

Dizgrafyq

Ale je roztomylí.

mgr.pavel

Hele MYrku :), to že někdo před 15 lety udělal chybu ve výpočtech konstrukce jednoho typu mostů, to nijak neznamená, že výrazně starší Výtoňské mosty mají podobný problém 🙂

Jako ty mosty mají jít pryč, ale to co jste napsal není žádný argument..

tarten

Ovšem, Výtoňský most nemá problém, že by se mu rozpadaly sváry, ten se kvůli korozi rozpadá celý. Teda pardón, jen 70%.

Tomáš

Bodejť, když není svařovaný ale snýtovaný 🙂

Jiří Kocurek

Jakože praskající svary … mají vliv na nýtovnaou konstrukci, která svařovaná není?

Tomāš

Vo sedmnáct metrů?

Kubrt

??

KrizeVychodniSpolecnosti

To mi nápadně připomíná faily jedné české nejmenované společnosti. 😀

Jiří Kocurek

Bögl & Krysl? Těm to padalo už při stavbě….

Jara16

Opravu dělala firma ODS. Bogl a Krysl subdodavatelsky

Jiří Kocurek

Což nic nemění na faktu, že to podělali B&K, kteří měli mostovku na starosti. A nebyl jediný.

„spadl most během jejich prací čtyřikrát“

https://zpravy.aktualne.cz/domaci/bogl-a-krysl-tri-smrtelne-nehody-za-sest-let/r~eaff0f24350811e4bf0e0025900fea04/

Lubošek

Druhá věta by potřebovala trochu počeštit. Jinak je to zajímavý článek.