Nizozemsko muselo zpomalit kvůli vadám další část vysokorychlostní trati, ruší spoje
Rychlovlak společnosti Thalys (nyní Eurostar) v Nizozemsku. Foto: ProRail
Na trati došlo ke snížení rychlosti na 120 km/h.
Na trati došlo ke snížení rychlosti na 120 km/h.
Dovolím si doplnit, že se jedná o ocelové mosty. Praskliny vznikají ve svarech a zdá se, že důvodem je byl špatně provedený výpočet konstrukce.
Hele, Rohle je další argument proč snést mosty na pražské Vítoni, které dnes technický nevyhový
Ale je roztomylí.
Hele MYrku :), to že někdo před 15 lety udělal chybu ve výpočtech konstrukce jednoho typu mostů, to nijak neznamená, že výrazně starší Výtoňské mosty mají podobný problém 🙂
Jako ty mosty mají jít pryč, ale to co jste napsal není žádný argument..
Ovšem, Výtoňský most nemá problém, že by se mu rozpadaly sváry, ten se kvůli korozi rozpadá celý. Teda pardón, jen 70%.
Bodejť, když není svařovaný ale snýtovaný 🙂
Jakože praskající svary … mají vliv na nýtovnaou konstrukci, která svařovaná není?
Vo sedmnáct metrů?
??
https://www.youtube.com/watch?v=WdViMpm19YI
To mi nápadně připomíná faily jedné české nejmenované společnosti. 😀
Bögl & Krysl? Těm to padalo už při stavbě….
Opravu dělala firma ODS. Bogl a Krysl subdodavatelsky
Což nic nemění na faktu, že to podělali B&K, kteří měli mostovku na starosti. A nebyl jediný.
„spadl most během jejich prací čtyřikrát“
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/bogl-a-krysl-tri-smrtelne-nehody-za-sest-let/r~eaff0f24350811e4bf0e0025900fea04/
Druhá věta by potřebovala trochu počeštit. Jinak je to zajímavý článek.