Newcastle zakázal parkování e-koloběžek v blízkosti hospod večer a v noci
Newcastle. Foto: Toa Heftiba, Unsplash
Provoz e-koloběžek je v Newcastlu provázen problémy, jako je jízda na chodníku, jízda ve dvou či jízda v opilosti.
Co je na e-koloběžce sdíleného??? Jezdíme v Praze sdílenými e-tramvajemi???
Sdílená je ta koloběžka; -)
Ta je normálně půjčená od komerční půjčovny.
Sdílená by byla, kdyby nevydělávala ale byla ve společném vlastnictví (třeba nějakého družstva/klubu/…)
Jako by dopravní podnik vydělával těžké prachy, ČEZ hadra.
Tak v podstatě ta tramvaj je mnohem víc sdílená s ostatními cestujícími, než všechny tyhle „carsharingy“, „bikesharingy“ a různé „e-koloběžky“ dohromady… 🙂 To jsou většinou v podstatě jen bezstanicové půjčovny…
No, nevím proč jezdit v Anglii z hospody na kolobězce když autem legálně můžu i s 0.8 promile….
Tak třeba ti co tam chodí do hospod se s 0,8 promile nespokojí… Nebo prostě neumí chlastat, no…
Seznamte se s dílem polského fotografa Macieje Dakowicze „Cardiff After Dark“. Tak nevypadá 0,8 promile…
https://www.maciejdakowicz.com/cardiff-after-dark/
A ano, Cardiff je Wales, ale v Anglii se chlastá úplně stejně.
Jde to i jinak – zkušenost z pilotáže e-koloběžek v Cambridge (Voi) je, že kolem víkendů večer a v noci musí uživatel při zahájení jízdy nejdřív hrát hru. Na displeji mobilu se ukazují obrázky a uživatel musí rychle kliknout, čímž se testuje rychlost odezvy, tedy momentální stav uživatele. Po pár pivech tu hru fakt moc dobře vyhrát nejde a v tom případě nejdete. 🙂