Nepovedená premiéra dreamlineru u Turkish Airlines. Při fotografování se roztavilo okno

Boeing 787-9 v barvách Turkish Airlines. Foto: BoeingBoeing 787-9 v barvách Turkish Airlines. Foto: Boeing

Turkish Airlines převzaly první z pětadvaceti Boeingů 787-9. Jen pár dní po převzetí ale došlo k nečekanému problému: jedno z

Zpět na článek
9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Zdeněk

Zkrátka platí Murphyho zákon: Může-li se něco podělat, podělá se to. Obvykle při nejnevhodnější příležitosti.

Tom

Pane Sůro, je to celkem jedno, ale jen pro formu, první komerční let TC-LLA má být do Trabzonu, nikoli do Antalye. Viz odkaz zde:

http://www.cumhuriyet.com.tr/amp/haber/turkiye/1463713/Spot_isigi_THY_nin_gozbebegi_Macka_ya_hasar_verdi.html

Ale možná, pokud to nespraví, nebude ani tam ani tam:)

jva

Mělo prasknout a vycucnout ty „umělce“ ven. Letadlo ve vzduchu nad mraky. Vedle něj druhé letící stejným směrem a rychlostí, tedy z pohledu fotografa v podstatě statický obraz, kdy si nasvícení (polohu slunce) můžu volit změnou kursu. Když tohle potřebují nasvěcovat (a k tomu si nevšimnou, že to „trochu“ topí), patří k Chocholouškovi… A titulek „nepovedená premiéra“? Do ležícího si každý rád kopne…

liposh

Týbrďo, ten zdroj světla bych chtěl vidět.

Y.K.

Okénka pro cestující jsou z nějakého polykarbonátu, to dokáže roztavit kdejaká silnější lampa, ke změknutí bude tačit něco kolem jen 160 °C.

Martin V.

Intenzivní nasvícení pro fotografování nepřetržitě po dobu 6 hodin? To jsem netušil, že se dnes fotí s tak dlouhou expozicí (snad kromě astronomie). 🙂

Jen tak

co do toho motas expozici? ta s tim prece nesouvisi…

Y.K.

Kde jste slyšel o tom, že fotografická světla svítí jen po dobu expozice? To dělají jen blesky.