Němečtí nestátní dopravci jízdou Berlínem protestovali proti miliardám DB, podpořil je i český ŽESNAD.cz
Lokomotiva pro protestní jízdu Berlínem. Foto: NEE
Berlín zažil v neděli netradiční protestní akci. Nestátní železniční dopravci se spojili do mimořádného vlaku, který upozorňoval na plány německé
No ale tak zas na druhou stranu si museli němečtí šotouši nadělat fakt spoustu neopakovatelných fotek. K něčemu dobré to tedy určitě bylo.
slušnej kravál:) https://www.youtube.com/embed/pwAoSk_TLdk
https://www.youtube.com/watch?v=C4rDLtvhvuI&feature=emb_rel_end&ab_channel=BergerMax
https://youtu.be/zCemTywGbU0
ŽESNAD by měl vyřešit spory v rámci sdružení, kdy je zvýhodňován největší člen na úkor ostatních, kdy má přednostní právo na využítí VNVK, čímž není splněna povinnost SŽ, využívat infrastrukturu maximálně efektivně.
ŽESNAD.CZ Není od toho, aby řešil obchodní problémy. Vzhledem k tomu, že je i nás 92 % trhu, tak by to bylo v opačném případě na ÚOHS a to si nemůžeme a ani v žádném případě nechceme dovolit. Kromě toho to už minulý týden vyřešil ÚPDI.
Otázka pre ŽESNAD:
Kedy odošlete dopis do Francúzska, kde o liberalizácii železničnej dopravy sa ešte ani nedá hovoriť?
Nikdy. Nad Francií jsme již dávno zlomili hůl. Užívejte si socialismu a klesajícího podílu nákladní železniční dopravy na dopravě celkové…
Ale že protežovaný francúzsky štátny moloch konkuruje iným dopravcom v rôznych krajinách EÚ, to NEE a ŽESNAD nevadí, že?
Hlavne, že Francúzi vyslali do konvoja rovno 2 lokomotívy….
Mimo území Francie je francouzský národní dopravce postaven proti běžné soutěži, to není možné a ani rozumné připomínkovat…
„Našimi hlavními cíli je nediskriminovaný přístup nákladní dopravy na koleje a zajištění kvalitních tras na hlavních koridorech…“
prezident ŽESNAD.cz
Cez Francúzsko koľaje nevedú?
V „zlom“ Nemecku majú alternatívny dopravcovia 50% podiel na trhu, vo F menej než 5%. Nie je veľa EU krajín, kde je ten pomer vyšší než v DE.
Fakt „hnusné“ DB Netz…
Neštátni dopravci zastúpení o.i. v podobe dcérskych spoločností švajčiarskeho, rakúskeho, belgického aj francúzskeho „národného“ dopravcu. Ten nadpis sa teda podaril…
Opravdu nevím, kdo bude v Německu poslouchat tuzemské sdružení železničních nákladních dopravců .CZ
A upřímně mám soukromých železničních vyžírků, které platím ze svých daní plné zuby … ehm ehm LE ehm . Čest výjimkám.
Můžete být konkrétní, které subvence od státu dostává privátní nákladní dopravce?
Ty seš tak mimo mísu, jak tady snad ještě nikdy, nikdo nebyl.
Snad tam nejezdili fírové bez licence, jako když svého času byla protestní jízda taxálama po Praze…
Opravdu u železnice nemůžete předpokládat něco tak strašného. Tak tragicky na tom železnice nikdy nebyla a není…
Není trochu rozdíl licence díry k řízení a licence taxikáře k podnikání? 😀
Licence díry? To už jsme se od železnice přesunuli k licencovaným sexuálním službám? :-O
A někdo má papíry i na hlavu, považte 😀
To považuju. Musí to být strašné. Papíry na hlavu a licenci na díru. Brrr.
Měli vzít sergeje bez tlumičů. Ať to tam vybubnují. Nějaké tam muzejníkům určitě ještě zůstaly.
To by se Berlín ocitl ve vzpomínkách na bombardování za valky😀
Ale znělo by to pěkně.
Jestli mají na zaplacení 20 lokomotiv, 20 strojvedoucích a poplatku dopravní cesty středem Berlína, tak zcela očividně a logicky žádnou pomoc (korona ani jakoukoliv jinou) nepotřebují. Jsem rád, že to všem tak pěkně a názorně demonstrovali 🙂
Tak proč tu pomoc potřebují DB?!?
No žádný dopravce tam 20 lokomotiv neposlal, největší počet byli 2 (a to jestli jsem se nepřehlédl)
Ano, bylo tam zastoupeno 19 společností . Včetně například Rail Cargo Austria.
Je to ale trochu rozdíl od situac nás, kde v ŽESNAD.CZ jsou za členy státní, polostátní i čistě soukromé společnosti , malí i velcí a bojujeme za všechny úplně stejně, protože jde o nákladní dopravu jako celek.
Michael ať promine, ale očividně a názorně demonstruje, jak netuší nic o železnici.
Rozdíl v Německu je v tom, že bývalí „národní“ dopravci (nákladní i osobní) zůstali v holdingu s dopravní cestou a stát je nechutně protežuje.
Michael nemusí nic promíjet, Michael demonstruje, že je prostě blbec.
I bez houkání…
No furt lepší než když nejmenovaný dopravce brečí tak , aby se nakonec stalo běžným jevem, že vlak s V max 140 je vpuštěn před vlak s V max 160 tak, že první úžasně jede “načas”a druhý koupí sekyru, která lidi “motivuje” příště jet s tím “lepším” dopravcem.
Který nákladní vlak u nás jede 160 ty troubo?
Píše o lidech, cestujících vlakem, ti asi nepojedou nákladním, troubo.
Třeba pošťák?
Pošťák jede 160? V Česku? A mohl bych ho vidět?