Některé vlaky jsou plné, České dráhy posilují kapacitu dálkových spojů
Lokomotiva Vectron v čele dálkového vlaku ČD. Pramen: České dráhy
V posledních dnech vlaky na některých linkách kapacitně nestačily a na dráhy se snesla kritika
R11 nic? Tři vozy jsou u mnoha spojů už delší dobu málo, o úplném zrušení některých spojů a 4h díře ani nemluvím.
Já tohle nechápu. Epidemiologická situace se každým dnem zhoršuje a lidé jezdí čím dál více… Lidé by teď měli především zůstat sedět doma na zadku a nikam nejezdit. Pak se ty vlaky nebudou muset posilovat. Plánovat například sjezdové lyžování na horách je v tuto chvíli hotové šílenství. Vláda by měla urychleně opět všechno zavřít. Obávám se ale, že včera již bylo pozdě. Kdo chce nyní sportovat, tak může běžkovat nebo jezdit na kole. Ale tak, aby k tomu nepotřeboval ubytování, tzn. pouze v blízkosti svého bydliště. Ve Francii to udělali dobře, podle stupně nebezpečí se mohou lidé pohybovat v rádiusu… Číst vice »
Já tohle chápu, například pro studenty je teď povinné se účastnit zkoušek, zápočtů a laboratorní výuky. V neděli co jsem jel tak to opravdu nevypadalo na to, že by ta kupa lidí jela na dovolenou nebo za sportem.
Přesně. Navíc přišel pokyn z akreditačního úřadu, že nemáme svévolně přecházet ne on line výuku, když máme povolenou prezenční. Takže prváci do 20 lidí do školy musí a my s nimi.
Pro vyuku je to samozřejmě lepší, ale riziko se zvyšuje. A navíc VŠ učitelé nespadají do plošného testování.
Vláda v tom ma neskutečný chaos.
A vy sedite doma na zadku? To mate zadelano na obezitu, psychozu a dalsi onemocneni nez jen koronarirus, ktery nechytnete. Chapu ze to je tezke, ale neni preci cilem zakazovat mobilitu a ekonomickou cinnost lidi jen na ukor kovidu. Ztrat pak bude mnohem vic a to nemyslim lidske zivoty, ale vseobecne mezilidske vztahy.
I když jsem doma, tak na zadku nesedím. To dělají pouze neodolní lenoši. Denně cvičím a jezdím na cyklotrenažeru, když to teď venku není ono. Tady je právě potřeba zakázat téměř veškerou mobilitu. Aby se to dalo udělat, je nutné zavřít úplně všechno a nechat pouze nezbytnou potravinářskou výrobu a energetiku, jak to udělali na jaře v Itálii. Jakákoliv, ani individuální mobilita není žádoucí, pokud vede k setkávání lidí. Je potřeba zapojit jak policii, tak armádu a rozparcelovat republiku do uzavřených buněk, aby nebyly možné mezikrajské vazby. Na hranicích krajů prostě budou checkpointy. Pokud se toto udělá, tak za měsíc… Číst vice »
Posilujte raději svůj mozek, ať máte lepší úsudek.Nečtěte Seznam a nesledujte TV
Pán je zřejmě rentiér, který nemusí jezdit do práce, nebo obstarat staré rodiče….
Asi se musíme naučit žít nejen s Koronou, ale i s militantními demagogy typu Jezbera.
Tak si takhle přežívejte sám, ale nenuťte své názory ostatním, kteří chtějí žít. Takto všem vezmete 3 roky života a jeho zbytek jim zničíte totální ekonomickou katastrofou, kterou by vaše opatření za ty 3 roky napáchala a spustila. I kdyby došlo na nejhorší scénáře a zemřelo 50.000 lidí, jak by k tomu přišlo zbývajících 9.950.000 obyvatel této země??! Vidíte v tomto drastickém nepoměru nějaké ospravedlnění pro vámi navrhovaný postup?
Tenhle kriminál si zavadejte někde jinde.
O dementech mluvíte Vy, Panku.
Na vyjádření…ze recept pane Jezberuv…je zaváděním kriminálu…není nic zavadneho. Ze Vy s tím máte problém je důkazem, co jste Vy zač.
Ne že bych s vámi vyloženě nesouhlasil, ale doby, kdy lidi jezdili lyžovat na hory vlakem jsou už dávno za námi.
Jezdíme. V pohodě a v klidu.
To by třeba Slovácký expres musel aspoň občas jezdit včas bez zpoždění.
Těmi vlaky jezdí především lidé do práce nebo do školy. Fantazie o plošném home office se sice dobře poslouchají, ale v praxi jsou nereálné i pro nemalou část kancelářských.
Není každý programátor,aby mu stačilo přijet jednou měsíčně na pár hodin týmového meetingu a pak zas mohl na měsíc zmizet domů.
Je spousta práce, co se na dálku dělat nedá, ani to zdravotnictví, lidem co můžou papírovat odkkuli je dost a nebo kdo bere důchod, může být doma, i když jak bylo psáno pak to nechce číst noviny a seznam, v zájmu zachování zdravého rozumu. 🙂 Taky si myslím, že následky budou větší než, nemoc samotná, ale to uvidíte časem. Nebude na nic ani na dopravu a jiný vyšetření. Si neuvědomujete, že všechno je propojené.
Žádná pandemie tady nebyla a není, jen mediální hysterie za účelem vystrašení populace tak, aby byla svolná k „vakcinaci“.Mrtví i „nemocní“ jsou navyšováni podvodnými čísly.Je to celosvětový podvod.Bohužel mi to pan Sůra neschválí, média jsou určeny k vyděšení obyvatel….Milý pane, na Covid určitě neumřete, možná tak z úzkosti z této podvodné nemoci.
Asi žijete ve strachu z mediální bubliny. Doporučuji používat mozek…
Sedte si na zadku sam, i s tim vasim covidem, ale nechte ostatni zit. Pokud budeme kvuli kazde chripce delat takova nesmyslna opatreni, tak za chvili chcipnem hlady. Neni to proboha mor ani cholera, to se vsichni uz docista zblaznili?
Takže vláda může rozhodovat jako banda diletantu, viz léto i to by rozvolneni teď.
Ale my budeme poslouchat jakýkoliv nesmysl si vymýšlí.
Na jaře jsem 5 týdnů dřepěl sám doma, bez lidí. Vysledek? V létě se nesměly zkazit dovolené, pak měly být volby, tak jsme to nechali rozjet.
Jsem ochotný ty nařízení respektovat, až zmizí tenhle spolek dotacnich zlodějů, populistu a popletu.
PS: nikam nelezte a sedte doma. Ale nechtějte aby vám pošta něco nosila aj.
Díky, ale pozdě… Ve vlaku už mě dloooouho nikdo neuvidí, ani když skončí korona !
Jste reprezentantem predikce, že obnovování ztracené důvěry v bezpečné cestování i dlouho po koronáči bude obtížný úkol a těm markéťákům, co na tom budou pracovat, nezávidím. Navíc se dají očekávat takové radosti jako redukce spojů či kapacit, resp. v zájmu udržitelnosti „toho, co před koronáčem bylo“, bude nutné přistoupit k citelnějšímu navýšení cen jízdného atp. To je něco, co zastáncům omezování mobility – jako výše pan Jezbera (a příznivcům roušek) absolutně nedochází. Je zaděláno na průser do budoucna, nejen v oboru veřejná doprava.
Jenže mobilita by měla být jen pomůckou, nikoli cílem. Určitě není nutné dotovat infrastrukturu pro to, aby stejné věci odjinud byly levnější než domácí, nebo aby lidé cirkulovali podle toho, kde jsou zrovna vyšší mzdy, a k tomu jsme si všichni platili drahá vyšetření a pilulky tam, kde by stačilo trochu šetřit životní prostředí. Nicméně, ve stejném zájmu pak není přesun většího množství přeprav stejným směrem do aut, protože pan Zdeněk sice možná neumře na koronu, i když skončí, ale pokud nepojede na kole či lyžích anebo nepůjde pěšky, patrně vytvoří více škodlivin sobě i ostatním, než kdyby použil veřejnou… Číst vice »
To už tu všechno bylo. Sestupně v čase to byly třeba umístěnky, totální nasazení nevolnictví a otrokářství. Ale nebojte se, přípraváři zeleného údělu na dosažení lehčích stupňů omezení již intensivně pracují. K těm tvrdším to pak půjde snadno samospádem.
Tak se připravte na mýtné na vjezd do center měst a zdražení parkovneho. Pod oknem nechci vaši plechovku vidět jen proto že se bojíte vlaku. Ty škodliviny mi asi škodí víc než slavný COVID. Jakkoliv i COVID je šílené svinstvo
Chápu to dobře, že 80míst je jeden vagón navíc a 320 znamená že to stihne za den 4x projet?
Především to znamená, že se nasadí určité množství béček…
Neboť ČD udělá chybu v tom, že místo s Bmpz přišla s Bmz…
Nikdo tím nejezdí. Je třeba všechno zrušit! 😀 😀 😀
Kdo je ten pan Nikdo ,nějaké krycí jméno politika,kvuli kterému by to mělo jezdit.
Chápu ironii, ale dost mě děsí, že tahle by se mohla změnit v krutou realitu.
Nikdo tím nejezdí… A proč je tedy dnešní R15 naprosto narvaná? Ono dát v pátek odpoledne 4 vagony z Prahy směr Ústí je fakt málo!!
Redukce vozů popřípadě i R vlaků je v gesci MD a to nařídilo šetřit (viz odpověď co jsem dostal na mail).
Už přes týden je stav, kdy studenti jezdí ve velkém, ale je to nezajímá.
Opět vidím dvojministra a chce se 🤮
Přesně tak, za tohle může OPĚT MINISTERSTVO DOPRAVY a nikdo jiný. Ti, kdo o tomhle rozhodují, opakovaně naprosto selhávají = už mají být degradováni nebo obejiti. Ale vzhledem k jánabráchismu to samozřejmě nejde, že.