Nejzelenější vozovna už má hrubou stavbu. Projekt za 1,9 miliardy uleví v boji s místem

Výstavba nových hal vozovny Hloubětín je v srpnu 2023 zhruba v polovině. Foto: Zdopravy.cz, Jan NevyhoštěnýVýstavba nových hal vozovny Hloubětín je v srpnu 2023 zhruba v polovině. Foto: Zdopravy.cz, Jan Nevyhoštěný

Jde o největší povrchovou investici dopravního podniku. Tramvaje se do vozovny vrátí v roce 2025.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Marťas

Mě se to tedy nelíbí ani trošku. Nejzelenější vozovna? Možná tak ve snu. Bude to přece plechárna od začátku do konce :-(((. Konstrukce střechy náchylná k zatékání, nebude-li velmi dobře provedena. V zimě zima, v létě horko. Už to vidím, s jakým nadšením budou údržbáři běhat na těch lávkách pod rozpálenou kovovou střechou. Přitom to šlo udělat mnohem lépe! Ale my jsme řekli ne… A to jsme na to tak dlouho čekali 🙁

Otylka

moc hezka stavba, zrovna to prohlizime s pravnouckem. hned mel otazku: jak to ty tramvajky delaj, ze jsou vzdy cumakem dopredu…

Martin

Jeste pamatuji vjezd z Kbelske ulice a kulatak s dvoukolejnou tocnou…

Pavel

Článek vyznívá v tom smyslu, že KT se už do Hloubětína nevrátí Je známo, které vozy nakonec do HL půjdou?

Vzhledem k umístění úvratí (vč. trati na Habrovou, která u NNŽ nebude mít oblouk směr Ohrada) by dávalo smysl KT přesunout na Pankrác + do Strašnic, pankrácké 15T přesunout do HL a wany rozstrkat po vozovnách tak, aby bylo možné je vypravovat na noční. Už aby to bylo…

Martin

Porad nechapu zruseni toho oblouku z Zizkovske nove trati ve smeru Ohrada, Palmovka… Technicky je tam mozne ho umistit, obdobne jako treba na Palacaku…

platamond

Projednání…, už takto na Želivského začíná drhnout, nikdo tam nic nechce navíc, všichni by zklidňovali (jako vedle na Biskupcově. Podobně chybí některé oblouky u tratě okolo hlavního nádraží.

Radek

Tak o podvozky bych u T3 moc zařízení nehledal…

P_V

Škoda že se nepředělala i harfa na dvoře po vzoru Pankráce nebo vozovny v ÚD, tam by se dalo získat další místo k odstavení.

Radek

Jasně, bohužel harfa byla moc nová, aby se dala odepsat.

Luboš

Nová plzeňská zelená vozovna se povedla. Přeji Praze podobně úspěšnou stavbu hodnou 21. století.

P.S. pro redakci: „…zatímco povodní tramvaje…“ jsem četl jako „podvodní tramvaje“. Chvilku jsem uvažoval o povodních a vytopených tramvajích, ale pak už mi to došlo. Díky za zpříjemnění odpoledne nečekaným smíchem 🙂