LOT_PRAGA_X-2021---WWW---III_728x90_new

Nejvíce letos spolknou nádraží na Olomoucku, dočkají se Hanušovice i Šternberk

Nádraží Branná. Autor: Wikimedia Commons, PalickapNádraží Branná. Autor: Wikimedia Commons, Palickap

Nejvíce peněz na opravy nádraží letos nasměruje Správa železniční dopravní cesty do Olomouckého kraje. Celkový objem investic do oprav nádražních

Zpět na článek
6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Zesp

ketas: Jenže na PV místním nádraží nasedá většina frekvence z Prostějova směr Konice nebo Senice na Hané. Je to mnohem blíž centru, než hlavní a navíc z centra „ve směru jízdy“. Čunínská strela (místní označení spojů směr Dzbel – něco jako např. Slovácký, či Jižní expres přijíždí od hlaváku téměř prázdná a na místním se to teprve naplní. To platí i o Seničáku. A troufám si tvrdit, že tam nakonec začíná a končí jízdu víc lidí, než v tom Kojetíně, který je hlavně o tom přeběhnutí mezi vlaky..Budova jinak v dost hrozném stavu. Asi fakt záleží, co se kde bude… Číst vice »

Daniel

Off topic, ale prenajímajú tie priestory v budovách štátnym inštitúciám za trhové ceny?

Martin

Ne

ketas

To mě opravdu zaráží. Prostějov místní nádraží vychází dráž než Kojetín? Kojetín(i když si to málokdo přiznává) je docela významný uzel. Vznikne zde modernizovaná trať a je zde odbočka na Kroměříž – Hulín a dále pak možno pokračovat na Val. Meziříčí, nebo na jih do Otrokovic a dál směrem na Zlín ( Vizovice), nebo dále na Břeclav. Není to tedy nějaké malonádražíčko, jako Prostějov-místní. Tam může být významný jen tak uzel na botě! Myslím, že spoje jsou tam veledůležité! 2x denně Olomouc (což je líp jet z hlavního, kde to jezdí jinudy a napřímo) A když už to jede oklikou,… Číst vice »

D

Záleží na objemu prací, které budou provedeny. Čísla jsou sice zajímavá, ale bez bližších detailů rekonstrukcí zcela nevypovídající.
SŽDC se netají tím, že své budovy chce pronajímat k různým účelům, byla tu tisková zpráva, že mají zájemce ze stran úřadů nebo třeba policie. To může být třeba případ Prostějova a vysoké investice do nádraží mohou být třeba výsledkem této přestavby (sídlí tam pošta).

petr.r

možná prostějov je budova a nástupiště a kojetín se počítá jen budova a nástupiště se bude dělat s tratí. Ale bohudík za každou korunu a aby nenapadlo děcka země napadnout i ty opravy.