Největší trolejbusovou zakázku získala Škoda. Plzni dodá až 17 vozů s bateriemi
Trolejbus 27 Tr z produkce Škody Electric. Foto: Škoda Electric.
Největší zakázku na dodávku nových trolejbusů vyhlášenou v posledních dvou letech mezi českými dopravními podniky vyhrála společnost Škoda Electric. Po
Pokud to chápu správně, tak klimatizace bude jen v kabině řidiče? Ach jo, hlavně že tam cpou zbytečnosti jako wifi. Inu v létě bude opět lepší jezdit raději autem.
Ne, konečně bude i v prostoru pro cestující 🙂
„na baterii ujet nejméně 12 kilometrů“, předpokládám s vypnutým topením/klimatizací a po rovině. Kolik bude stát nová baterie a za jak dlouho se opotřebí, že bude nutná výměna?
Ze smlouvy: „Podmínkou výdrže na 1 cyklus jízdy na TB bez trolejového vedení je garantované ujetí 12 km jízdy po celou záruční dobu trakčních baterií při plném vytížení vozidla rychlostí min. 50km/hod, při současném zastavování na zastávkách, křižovatkách a ost. překážkách, při 30% výkonu topení popřípadě chlazení, při osvětlení salonu pro cestující a plném výkonu topení popř. chlazení kabiny řidiče a dále výdrž 10 minut odstavu vozidla s dostatečným výkonem topení, popř. klimatizování a osvětlení kabiny řidiče (na všech profilech jízdních tras trolejbusových linek PMDP a.s.).“ „Dodavatel garantuje provozní spolehlivost na trakční baterie minimálně v délce 7 let při průměrném… Číst vice »
Tak to by celkem šlo. V Praze totiž jezdí pár minielektrobusů a v zimě prakticky bez topení.
zkuste pohledat ve zlíně tenhle(krátky) dělali studii baterky versus generátor-kastle iveco a vyšlo to s baterkama dobře proti naftáku. Jsou tam podrobný grafy i na mapě kde to jezdí na troleje a bez.Musíte si uvědomit, že trolejbus může mět před sebou uzávěrku silnice a může to objet bez trolejí a tych dvanáct kilometrů jsou min.
nemají ty elektrobusy bufíka?