Největší provozovatel MAXů odstavil letadla v poušti, Smartwings má všechny v Praze

Boeing 737 MAX 8 v barvách Southwest Airlines. Foto: Southwest AirlinesBoeing 737 MAX 8 v barvách Southwest Airlines. Foto: Southwest Airlines

Letecká společnost Southwest Airlines je další leteckou společností, která naznačila nepříliš velkou důvěru v brzký návrat Boeingů 737 MAX do

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
jan

Myslím, že boeing bude těžko hledat crash test dummies. Nevím jestli někdo je ochotný věřit Boeingu a americkým úřadům. Myslím, že se docela zdiskreditovali.

Norman hale

Už jsou vyfoceny… Victorville
Kalifornie, Spojené státy americké
https://maps.app.goo.gl/QrHTd

Norman hale

Tady Teda přesněji Umístěný špendlík
Blízko místa Victorville, Kalifornie, Spojené státy americké
https://maps.app.goo.gl/zNb35

Jano

Do tohoto letadla mě už nikdo nedostanete i kdyby vyměnily software třeba 10x. A nebudu sám. Takže si myslím že tahle letadla už jsou odepsaná navždy.

Michal

Smartwing to vyřeší lehce. Přemaluje Max na 800vku a koupáci zase budou řešit typický a věčný zpoždění Ts. Vyřešeno po Česku.

Michal

Kdyby náhodou někoho zajímala i podstata problémů s MAXem, tady je na to hezký článek: https://bit.ly/2TTfYAN

Rail2005

V odkazovaném článku je jedna zásadní věta, kterou si musíme uvést na pravou míru. „Procedury a přístupy se tedy mezi USA a EU výrazně liší, ale EASA přitom přejímá automaticky certifikaci FAA. Tím však přejímá i její filosofii.“ Vztahy mezi EASA a FAA se řídí tzv. Bilateral Agreement a zejména jeho přílohou Technical Implementing Procedures (aktuálně TIP 6.1). Pak existuje ještě několik dalších dokumentů a pro validace CS-25 (dopravní letadla) zejména tento: https://www.easa.europa.eu/sites/default/files/dfu/EASA%20CS-25%20GVI%20List%20rev%201%20Jan%202017.pdf Protože mezi FAR Part-25 a CS-25 certifikačními předpisy jsou určité rozdíly, tak má EASA tento list položek, kde je třeba specifické, říkejme tomu třeba opatrnosti. Validace těchto… Číst vice »

PetrD

Ta informace by měla větší hodnotu bez té irelevantní a tendenční poznámky o válkách, co USA vedou. Takhle si nejsem jistej, jak moc se vám dá věřit.

Leoš Konečný

Ty kráso, to musí být prachů v pr….

Jen tak

Uduzovat z toho, ze je provozovatel vyradil z letaku, na to, ze s nimi na dlouho nepovita … je dost mimo.

Vratit je tam je stejne rychle, jako odstranit. Jen zasah do pocitace.

A odstranil je proste proto, ze tam neletaji, a delalo by jim to bordel pri planovani rotaci.

Ondra

Bordel při plánování rotaci dělají odstavena letadla ? To slyším prvně 🤣🤣🤣

Jen tak

Co si to precist jeste jednou 🙂

Ondra

No fajn přečetl jsem si vás příspěvek ještě jednou a výsledek je pořad stejný

JirkaA

To je dobrý blabol, hold maji info od Boeingu, že je to na déle tak se rozhodly odložit je na jedno místo, než aby jim zabírali misto před hangárem, ale třeba i třeba kvuli klimatickym podmínkám. Ale určitě to není kvůli plánování letu.

Ondra

Přesně, už vidím plánovace jak koukne z okna na parkoviště a plánuje lety 🤣🤣🤣🤣
Ty klimatické podmínky, levnější poplatky a vše na jednom místě pro případnou opravu od Boeingu budou ty důvody.