Největší provozovatel MAXů odstavil letadla v poušti, Smartwings má všechny v Praze
Boeing 737 MAX 8 v barvách Southwest Airlines. Foto: Southwest Airlines
Letecká společnost Southwest Airlines je další leteckou společností, která naznačila nepříliš velkou důvěru v brzký návrat Boeingů 737 MAX do
Myslím, že boeing bude těžko hledat crash test dummies. Nevím jestli někdo je ochotný věřit Boeingu a americkým úřadům. Myslím, že se docela zdiskreditovali.
Už jsou vyfoceny… Victorville
Kalifornie, Spojené státy americké
https://maps.app.goo.gl/QrHTd
Tady Teda přesněji Umístěný špendlík
Blízko místa Victorville, Kalifornie, Spojené státy americké
https://maps.app.goo.gl/zNb35
Do tohoto letadla mě už nikdo nedostanete i kdyby vyměnily software třeba 10x. A nebudu sám. Takže si myslím že tahle letadla už jsou odepsaná navždy.
Smartwing to vyřeší lehce. Přemaluje Max na 800vku a koupáci zase budou řešit typický a věčný zpoždění Ts. Vyřešeno po Česku.
Kdyby náhodou někoho zajímala i podstata problémů s MAXem, tady je na to hezký článek: https://bit.ly/2TTfYAN
V odkazovaném článku je jedna zásadní věta, kterou si musíme uvést na pravou míru. „Procedury a přístupy se tedy mezi USA a EU výrazně liší, ale EASA přitom přejímá automaticky certifikaci FAA. Tím však přejímá i její filosofii.“ Vztahy mezi EASA a FAA se řídí tzv. Bilateral Agreement a zejména jeho přílohou Technical Implementing Procedures (aktuálně TIP 6.1). Pak existuje ještě několik dalších dokumentů a pro validace CS-25 (dopravní letadla) zejména tento: https://www.easa.europa.eu/sites/default/files/dfu/EASA%20CS-25%20GVI%20List%20rev%201%20Jan%202017.pdf Protože mezi FAR Part-25 a CS-25 certifikačními předpisy jsou určité rozdíly, tak má EASA tento list položek, kde je třeba specifické, říkejme tomu třeba opatrnosti. Validace těchto… Číst vice »
Ta informace by měla větší hodnotu bez té irelevantní a tendenční poznámky o válkách, co USA vedou. Takhle si nejsem jistej, jak moc se vám dá věřit.
Ty kráso, to musí být prachů v pr….
Uduzovat z toho, ze je provozovatel vyradil z letaku, na to, ze s nimi na dlouho nepovita … je dost mimo.
Vratit je tam je stejne rychle, jako odstranit. Jen zasah do pocitace.
A odstranil je proste proto, ze tam neletaji, a delalo by jim to bordel pri planovani rotaci.
Bordel při plánování rotaci dělají odstavena letadla ? To slyším prvně 🤣🤣🤣
Co si to precist jeste jednou 🙂
No fajn přečetl jsem si vás příspěvek ještě jednou a výsledek je pořad stejný
To je dobrý blabol, hold maji info od Boeingu, že je to na déle tak se rozhodly odložit je na jedno místo, než aby jim zabírali misto před hangárem, ale třeba i třeba kvuli klimatickym podmínkám. Ale určitě to není kvůli plánování letu.
Přesně, už vidím plánovace jak koukne z okna na parkoviště a plánuje lety 🤣🤣🤣🤣
Ty klimatické podmínky, levnější poplatky a vše na jednom místě pro případnou opravu od Boeingu budou ty důvody.