Největší evropskou zakázku na elektrobusy získalo Volvo
Autobus 7900 Volvo Electric. Foto: Volvo
Francouzský dopravce Transdev koupí od Volva celkem 157 kloubových elektrobusů. Počtem jde o zatím největší zakázku v historii na nákup
Koľko km trolejbudových tratí vrátane meniarní a pod. by sa dalo za cenu len trakčných batérií a nabíjačiek vybudovať? Vie to niekto vypočítať?
Ekonomické oddělení Transdevu.
Švédi mají volvo , no , a my máme SOR .
Petr: Také Škodu, která ale dosazuje pohon pro elektrobusy na konstrukci od polského solarisu.
Jsem zvědav na provozní data, doufám, že nezfašované. Dále jsem zvedav na stav interiéru po ročním užívání nikoli jen vcelku kulturními Švédy.
Ta nezfalšovaná data.
A co by jako senzacniho mela priest provozni data? Elektrobusy aspon na casti provozu funguji uz par let snad v kazdem severskem meste, a Co ja vim z osobni zkusenosti, tak je do spolehlive a vnitrky jsou stale kulturni
Zyx:
Neviem ako elektrobusy, ale hybridy sa moc neosvedčili, najmä v zime. Žrali viac než klasické nafťáky, slabý výkon, problém s nahadzovaním reťazí atď.
Kolikrát jste v Goteburgu a okolí viděl autobus s řetězy?
Autobus s retezy? Nevim kde jste to mohl videt, protoze jsou samozrejmosti a uz I nutnosti zimni pneu na vsech napravach, M+S na riditelnych a hnanych a navic kde to mistni upravy povoluji tak se pouzivaji pneu s hrebama. Hybrid-bus jsem neslysel, ze by byl nekde vice pouzivan, ale el-busy (10m, 12m, I kloubove 18 m) jsou rozsirene dost a dobijeci stance casto jen na jedne konecne