Největší evropskou zakázku na elektrobusy získalo Volvo

Autobus 7900 Volvo Electric. Foto: VolvoAutobus 7900 Volvo Electric. Foto: Volvo

Francouzský dopravce Transdev koupí od Volva celkem 157 kloubových elektrobusů. Počtem jde o zatím největší zakázku v historii na nákup

Zpět na článek
10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Erik Ziak

Koľko km trolejbudových tratí vrátane meniarní a pod. by sa dalo za cenu len trakčných batérií a nabíjačiek vybudovať? Vie to niekto vypočítať?

Arimatejsky

Ekonomické oddělení Transdevu.

Petr

Švédi mají volvo , no , a my máme SOR .

noerf

Petr: Také Škodu, která ale dosazuje pohon pro elektrobusy na konstrukci od polského solarisu.

Přemek

Jsem zvědav na provozní data, doufám, že nezfašované. Dále jsem zvedav na stav interiéru po ročním užívání nikoli jen vcelku kulturními Švédy.

Franta Jouda

Ta nezfalšovaná data.

Zyx

A co by jako senzacniho mela priest provozni data? Elektrobusy aspon na casti provozu funguji uz par let snad v kazdem severskem meste, a Co ja vim z osobni zkusenosti, tak je do spolehlive a vnitrky jsou stale kulturni

Erik Ziak

Zyx:
Neviem ako elektrobusy, ale hybridy sa moc neosvedčili, najmä v zime. Žrali viac než klasické nafťáky, slabý výkon, problém s nahadzovaním reťazí atď.

Arimatejsky

Kolikrát jste v Goteburgu a okolí viděl autobus s řetězy?

Zyx

Autobus s retezy? Nevim kde jste to mohl videt, protoze jsou samozrejmosti a uz I nutnosti zimni pneu na vsech napravach, M+S na riditelnych a hnanych a navic kde to mistni upravy povoluji tak se pouzivaji pneu s hrebama. Hybrid-bus jsem neslysel, ze by byl nekde vice pouzivan, ale el-busy (10m, 12m, I kloubove 18 m) jsou rozsirene dost a dobijeci stance casto jen na jedne konecne