Nejdelším železničním tunelem každých 30 minut. Švýcarské dráhy navýší počet spojů v Gotthardu

Stadler Giruno mezi Altdorfem a Flüelen. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.czStadler Giruno mezi Altdorfem a Flüelen. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

Důvodem navýšení spojů je silná poptávka po cestách vlakem.

24 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW

Takové věci u nás nepotřebujeme.
U nás rádi udržujeme skanzeny.

Petr Jetelina

To lidi nezajímá, lidi zajímá Mšenka!

Vojtěch

A my to umíme na 160

P_V

A to si představte, že na tom koridoru maj mezi Zugem a Arth-Goldau jednokolejku na 75.

mgr.pavel

A mezi Baar („předměstí“ Zugu) a Horgen-em (předměstím Zurichu) taky jednokolejka.

P_V

Spíš jen dva jednokolejné tunely s výhybnou mezi, a bude se tam prodlužovat Zimmerberg tunel. Ale nevím jak hodlají řešit ten zmíněný kus podle Zugersee.

Martin

Jak? Nijak 🙂
Vyhledove se bude jezdit po dvojkolejce na druhy strany Zugersee. Ale k tomu to potrebuje jednu novou spojku. Ale to prijde, az se ty vlaky na vychodni strany Zugersee nevejdou 🙂

Vojtěch

Představ si že jsem tam byl

Vojtěch

A představ si že my máme hlavně železniční koridor s desítkami kilometrů na 80. Třeba Nelahozeves Praha Choceň ústí nad Orlicí Celá Pravobřežka. A Brno Blansko. Havlíčkův Brod Kutná Hora Lokální zrychlení nás to nemá cenu vyjmenovávat

Šalina na Špilas

Nebo ještě ten částečně jednokolejný koridor, po němž jezdí mezinárodní expresy do Mnichova. Tuším, že zde byl o něm článek.

David

Jednak je to jen částečně jednokolejka, část byla nedávno zdvojkolejněna. Nicméně tamtudy už nejezdí ani nákladní doprava ani polovina dálkových vlaků, jelikož IC21 odbočuje do Luzernu.

Martin

Nahodou hele i kousek 80 😉

svojsin

Když může tam po 30min, tak snad i do Mšena by se mohlo celodenně v taktu 20min.
Když tak se trať upraví kvůli dalším křižováním.

Hala D

To jo, ale to bychom nesměli žít v antipokrokovým ČR, kde auto je posvátná kráva. A kde už 30let vše ničíme.

micat1

Tak auto tu posvátné je, o tom žádná, ale že by se to mělo řešit 20 minutovými takty po zoufale pomalé trati do vesnice, to asi úplně neee.

Vím, v sezóně jsou tam turistické motoráky narvané, taky s nimi občas jedu, ale pro běžný provoz se to prostě nevyplatí. Čím dřív to lidi pochopí, tím rychleji se může naše železnice někam posunout.

Hala D

Dám přelomovou radu, zrychlit, narovnat, elektrizovat.
To je co? Teď jsem vynalezl nový způsob dopravy a valím na patentový úřad. Doteď toto nikdo jiný neznal.

Jiří Kocurek

Kupodivu ani v tom švýcarsku není možné člověku jen tak sebrat automobil. Jo, to byste řvali, kdyby vám někdo zabavoval foťák nebo mobil.

Hala D

Pane Kocurko prosím. Nikde jsem nepsal o zabavování aut. Jak jsem si již stačil všimnout, vaše komenty nenavazují na skutečnosti zmíněné v komentovaném komentáři. Je sice demokracie a i příznivci většinově nenáviděné automobilní dopravy mají právo se vyjádřit, ale to jen tak dlouho dokud váš automobilní způsob dopravy nenaštve tolik lidí, že auta budou považovat za veřejné zlo, jako jsou třeba loupeže, rušení nočního klidu, omezování osobní svobody a občanského soužití. Proto být vámi, bych se moc agresívně nevyjadřoval. Děkuji, za neokomentování tohoto příspěvku.

svojsin

„Většinově nenáviděné automobilní dopravy?“
To je těžká ironie, nebo jste si ještě nevšiml reality dnes už i v poměrně malých městech?

svojsin

„?

Hala D

Z části sarkasmus, z části pravda, protože některá města omezují vjezd autům, a EU i mediálním prostorem zní dost negativních komentářů.

marek hudec

…což bych označil jako PR akci mediálními m***mi tlačené hlučné minority

Jiří Kocurek

Srovnávat Mšenku s tratí přes Gotthard, to musí být opravdu někdo praštěný pražcem.

BND 30

A komu tím prospějete ?
Druhé straně ?!