Nečekané posuny v žebříčku prodejů aut. Hyundai a Dacia vytlačily Volkswagen
I v říjnu zůstala nejprodávanějším vozem na českém trhu Škoda Octavia. Foto: Škoda Auto
Prodeje nových aut v Česku narazily zřejmě na svůj vrchol. Druhý měsíc po sobě klesají a i přes velké ovlivnění
roč asi prodej nových aut v čechii už před časem narazil na svůj vrchol protože dýzl nikdo už pomalu nechce a bazary teď budou mít žně, myslím teď bude hlad po hybridech a elektro zvlášť když to umí jezdit za 6k ročně s kartou od čezu
Škoda v říjnu počtem 10 669 objednaných vozů na letiště v Milovicích? 😀
😀 😀 😀 myslíš těch 4 000 superbů, kodiaqů a octavií bez homologace? 😀 oni mají ještě dalších 5 míst kam to cpou 😀
Nejde mi moc do hlavy proč je Škoda na prvním místě, ty peníze co za ty auta chtějí mi k tomu moc nejdou, ale lidi to stejně kupujou, tak já nevim. Já jsem od nich měl jednou Fábii 1.2 HTP a to byl konec světa, pak jsem se svezl v Hyundaii i20 1.2 a to byl úplnej rozdíl. Navíc současný design Škodovek je na jedno brdo. Komu se můžou líbit třeba u oktávie ty rozdělené přední světla??
Pánové z té agentury, co dělá pro Hyundai a živí ji plivání na Škodovku: choďte sem aspoň v různou dobu a z jiných IP adres, pak je to moc okaté:))
Ne, Dacia je nejlepší! Ta statistika je určitě špatná a Dacia je na prvním místě. O Škodě je škoda mluvit, ta to neumí tak levně vyrábět. Na co cpát do aut tolik vymožeností, když to auto můžete mít za polovic??
Dacie urcite bude prodavanejsi a rodavanejsi auto, spotrebni vec za 200k
mesicni prodej nic neznamena, ale ted ten trend elektroaut s tim poradne zatoci a skodovka zaplace jelikoz nepochopitelne koncern zaspal a jen chrlil ty dieslaky, ktere jedine umi
Koncern jde do kytek a není to jen díky motorům. Jejich nabubřelá politika předraženosti a klesajícího poměru cena/výkon je prostě doběhla. Pravda, poslední kdo si to hodlá uvědomit, jsou státní instituce, krajské a městské instituce a podniky s podílovým vlastnictvím státu. Flotilové ceny sice domácí značka zatím ještě umí, ale kdo nehledí jen na korunu, ale i na reálné potřeby posádek vozidel, tak jim zamává dokud je z čeho vybírat.
To mě fakt baví, když někdo na základě měsíčního výkyvu dělá komplexní závěry (nic proti redakci, tak zpráva je určitě jenom převzatá). Ty problémy s homologací nových aut podle nových norem stále trvají. Stačí se podívat kolem cest, jak jsou na mnoha místech odstavené stovky a tisíce vyrobených aut, které ještě novou homologaci nemají a nemohou být prodány/registrovány. Je to vidět i v aktuálních konfigurátorech aut, kdy některé obvyklé motory se vůbec nenabízejí k dodání. Opět proto, že nemají zatím homologaci. Vývoj „registrací“ nových vozidel je tak potřeba hodnotit v podstatně delším časovém úseku než jeden měsíc. A nedělat hned… Číst vice »
To není jen měsíční výkyv, proto uvádíme i čísla za celý rok, kde už je nepatrný pokles. Stejně tak růst Dacie a dalších značek je dlouhodobý. Neděláme senzaci z toho, že VW vypadl z první trojky, prostě popisujeme statistiku.
jestli se pohybujete v provozu každý den, tak zjistíte jaká nová auta jsou na ulici, sice je to jiné v malých městech oproti velkých, kde možná vw vládne, u nás i kulhá převaha škodovek a ty hyundae a dacie jsou fakty na nových rz vidět. Ještě je vidět hodně nových citroenů z řad dodávek a tych berlingů.
Dost to záleží na nových modelových řadách. Ty teď má třeba Hyundai povedené.