Návrat před Duška: Pardubický kraj zrušil vlaky na některých lokálkách

Nádraží Dzbel. Autor: xkomczax – Vlastní dílo, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=36491985Nádraží Dzbel. Autor: xkomczax – Vlastní dílo, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=36491985

Nedělní změna jízdního řádu přinesla z regionů nejzásadnější redukci v Pardubickém kraji. Hejtmanství naplnilo už v březnu avizovaný plán a

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

Koalice – ČSSD, Koalice pro Pardubický kraj, ODS a STAN. Náměstek hejtmana zodpovědný za dopravu – ze stáje ODS… Regionální politika se otáčí jak větry vanou. Dzebel typický příklad nesmyslnosti krajské železnice. Proč by tam měly vlaky končit? Pak to samozřejmě jako nefunguje. Ale záminka dobrá. Štíty, Kralíky – zadrátovaná trať bez přípojů? Tak turistická oblast? Kouty nad Desnou, Sněžník? Opět nefunkční doprava na hranici kraje. Opět tu dělá bordel i Olomoucký kraj, který taky neobjednává. Proč podporují Sudetizaci? Bohrádek Holice, taky docela velké obce navíc napojené na rychlejší tratě. Opravdu tato politika mi nedává rozum. Jenom jak by nejvíc… Číst vice »

Milan

Nádraží Štíty je hlavně příliš daleko od obce, nelze se divit, že raději pojedou lidi busem. Podobně je na tom s nevhodnou polohou třeba nádraží v Sušici.

železničář v důchodu

Také jsem nepochopil, proč už dávno město Štíty neiniciovalo aspoň vybudování peronu (a třeba i s s přístřeškem) až ve „šturcu“, aby to bylo do města aspoň o těch asi 150 metrů blíž (a hned u těch podniků) – ale současný starosta je (podle údajů na Internetu) z ODS, a ta nikdy železnici příliš nepřála …

Kajman

… kdežto hejtman z ČSSD železnici přeje, že? Tyhle ideobrejle mě v dnešní době fakt baví.

železničář v důchodu

Tam je jiná „škodná“ – hejtman ne …

Svojsin

Škodná je ten(pan D), který tehdy nechal seškrtat nový Sp u vlaků.
A taky plno bus spojů, na který si začli lidi zvykat a udělal z mnoha jízdních řádu opět „noty na buben“.
Jen proto, že dřív taky nebyly a protože je zavedli lidi kolem TZ.
Rovněž potřeboval love na „lokálkové znovuvzkříšení“, které se ovšem nedostavilo absolutně nikde.
Myslím, že pan Hejtman trochu prozřel, když viděl „fenomenální úspěch“ výsledků „práce“ pana Duška.

Tunel

To nepište šotouškům, nebo vás ukamenují. Pro ně bylo oživení na lokálek na pardubicku nejvýznamnější dopravní počin této dekády. A nyní byly barbarsky zrušeny… 😀

To

těch 150 m to fakt vytrhne… trefa do černýho

železničář v důchodu

No, z kilometru na náměstí je to asi jedna šestina a z obydlí ležících mezi náměstím a nádražím ještě větší díl – a pro běžného pěšího více než 1 minuta chůze (která může při stíhání vlaku „sakramentsky“ chybět) …

MARTINM

GTak v Pardubickém kraji končí všechny vlaky především proto že prochází krajskou hranicí nic jiného chrom není. Zvláště markantní je to u těch štítů. Protože v v Kosmickém dvoře není nic proč by tam měli končit vlaky. Borohrádek Holice sami o sobě nemají smysl. Ale například vlaky Pardubice – Týniště – Náchod by si určitě cestující našli. Moravská Třebová- Dzbel vede odnikud nikam neobydleným územím a hlavně zase dvěma kraji.

Miloš

To i jinde prochází lokálky odnikud nikam dvěma kraji…..

VRT

Záruba měl (samozřejmě) pravdu. Dušek ani ultrašotouškové na tom nic nezmění.

ApolloXI.

Doporučuji si přečíst i jiné noviny, než začnete soudit, např: https://orlicky.denik.cz/zpravy_region/v-mlynickem-dvore-bude-opet-konecna-20180608.html

BoH

A jak se ta pravda projeví? Že si někdo něco teď prosadil? 🙂

jan táborský

myslíte Šlegr a Záruba železnice záhuba……

železničář v důchodu

Šlegr v problematice VHD v Pardubickém kraji nepůsobil – jeho tématem jsou VRT a relativně nově i „kladenské metro“ …

jan táborský

Jak se to vezme, po velkém Zárubově úspěchu v Pardubicích si ho Šlegr stáhl pod sebe na SŽDC, pak dost dlouho trvalo Mojmírovi než se jich obou zbavil. No a pak to „skaredé“ úterý……