Návrat na Heathrow po deseti letech. ČSA obnovily spojení do Londýna
Airbus A319 Českých aerolinií v Londýně na letišti Heathrow. Foto: ČSA
České aerolinie dnes obnovily spojení s Londýnem. Po téměř přesně deseti letech dnes přistál na největším londýnském letišti Heathrow Airbus
zbytecny feeder jinemu dopravci zadarmo. hm,ale vypada to dobre mit LHR jako destinaci na webove strance:(z atr csa budou casem ostatni ve fronte ve vzduch za nima nadseny:)
nejlepší na celém článku a všech komentářích je, jak si lidi umí vymyslet vlastní pravdu 😀
Nikdo z vás neví a nemá tušení, jak se ČSA ke slotu dostali, za jakých podmínek a co to obnáší do budoucna. Tak prosím zase zalezte zpět do své české ulity, létejte s FR všude tam, kam vlastně ani nechcete, ale že tam letí FR, WZ nebo EZS. Budete spokojeni, nedostanete panické záchvaty z půjčky 800 mil pro SWG a nebude vás trápit, že lety OK stejně jako BA létají na LHR 😀
Obsazenost cca 30 lidi co jsem videl včera, na pátek zatím nějak podobně
Upřímně, pokud letím na otočku jen do Londýna či okolí, nezajímá mě zas tolik letiště, jako spíše časy co nejsem v Praze celkově. A pokud letím třeba s AA a Londýn mám jen jako přestup, nafeeduje mě BA nebo i ČSA za podmínek AA, abych od AA koupil, takže pro SW/ČSA už k oškubání nejsem. Pokud mě za levno SW nenafeedují, odveze si mě z Ruzyně LH, AF, KLM, Iberia, Swiss, OS či kdokoliv jiný pro sebe na long haul nebo nafeedování AA, či někomu jinému, koho „umím“ a který mně zajistí jedinou letenku na všechny segmenty. Heathrow bylo/je zajímavé… Číst vice »
Až na ten konec trefné
On má nějaké kanadské koupaky?
To děláte hloupého???
https://airportyul.com/en/airline/QS
Tak nevím kdo tu dělá hloupého. Tohle nejsou pravidelné linky Smartwings, to je koronový repatriční let z Dominikánské republiky do Prahy.
Pájo ty se fakt neuhlídás, to tvoje suma summárum jsi si sem protáhl z těch tvých aeronovin.cz
Tak opakování matka moudrosti. Jen, aby jste věděli či názory plusikujete
http://www.aeronoviny.info/?page_id=2
Šimáně ty sloty levně koupil, aby je mohl za rok či 2 draze prodat, toto jedině dává smysl 🙂
Snad se co nejdříve v Británii zruší povinná karanténa po příletu. Do té doby bude asi linka těžce prodělečná. Ale jinak jí věřím, pro vícedenní návštěvu Londýna jsou časy nejlepší možné. Polední rotace BA chybí, odlet v 10:20 je dost brzy a 13:45 zbytečně pozdě. I na přestupy na linky Delty a Virgin Atlantic do USA je ten čas ideální, člověk nemusí brzy vstávat, ale ani nepřiletí do Ameriky v noci.
Je to jen osobní PR majitelů, nic jiného. „My létáme do Londýna, nejsme žádná béčková érolinka“. Docela by mne zajímala cena, za kterou byl slot zakoupen a zda bude vůbec linka generovat jakýkoliv zelený číslo, byť jen jeden týden v roce.
koukam cesi budou prskat vzdy a vsude a za jakychkoli okolnosti 🙂
csa opustily londyn … je to spatne a prska se
csa lita do londyna … je to spatne a prska se 😀
To je bohužel jeden ze znaků naší české povahy – Ať je jakákoliv situace sebe lepší, tak se nám to nelíbí.
Nerozumíme si. Mně je nějaký Londýn celkem u zadní části těla, jenom jsem stručně nastínil jeden z možných, a nejspíše i dosti pravděodobných, důvodů její existence.
když neznáte podmínky přidělení slotu, tak to nekomentujte. Ale hanit něco, co se podařilo a zdálo se jako takřka nemožné by vám šlo 🙂
Šimáně tam pověst ČR ještě více proflákne.
csa opustily LHR v dobe, kdy to melo smysl tam letat, vzhledem k jejich siti. csa se vraci na LHR, kdyz cestujici, kteri chteji levne dale jinam do sveta musi menit letiste, aby odleteli z londyna:)proto to remcani
Linky do Londýna se obvykle sami bez problému uživí. Ovšem cena za pronájem slotu by mě taky zajímala.
No, uvidíme. Šimáně to pár sekyrama a arogancí pošle do kytek. O business klientelu už přišel dávno. Špatně se odvykalo od někdejšího ČSA, od Šimáně se všemi směry ale odvyklo velice snadno!
Raději 10x Ryanem nebo EasyJetem, nežli jednou jedenkrát se Šimáně!
a zvláštní, že do doby, než mu plány překazil covid, to do kytek neposlal …
vyhran v loterii po vracenych od norwegianu, tipuji.jak se bude blizit jejich obmnova, pokusi se je prodat
Bude to ztratovy. Uz ted to je.
ty jsi taky ztrátový 😀
Hlavně že nemají prachy ale kupují sloty na Heathrow..
To dostali gratis, zažádali si a přišla na ně normálně řada.
vy vite, ze je koupili, a za kolik?
Sloty na Heathrow jsou dobře uložené peníze, pokud je opravdu koupili a ne jen si je pronajali. Dají se lehce prodat a jejich cena každý rok jen a jen roste, protože rozšíření letiště o další dráhu je dlouhodobě zablokované.
Letiště je opravdu neprodává – to je přiděluje gratis. Aerolinka si zažádá a čeká až přijde na řadu. Pokud čekat nechce, může je koupit od jiné aerolinky.
ona ale nepise nic o tom, ze by je koupili od letiste.
pravdepodobnost, ze by se “dostali na radu” je miziva.
bud to koupili nebo pro ajali od nejake z aerolinek, ktere je jasne, ze do londyna nejakou chvili litat nebude.
Jsou pronajate do konce roku
diky. myslel jsem si to.
nee, taky vedle 😀
Letělo 30 lidi
Na úplně prvních obnovených spojích do Paříže bylo v letadlech ČSA často méně než 10 lidí. Takže 30 je tak nějak v rámci očekávání.
Ale tam bylo dalších 80, co na to letenky už zaplatili, ale nesměli letět. Takže finančně zajímavé… i když teda ČSA stejně žádné peníze nevrací za zrušené lety.
Nevrací, ale vystavují náhradní letenky s partnerky z aliance Skyteam. nechtějí,děllajmrtvé brouky,ale když se člověk nedá,letenku vystaví
Heathrow je určitě letiště, které sluší každému „národnímu“ dopravci. Jen se bojím, jak obstojí s těmi cenami. Zpáteční za 4 tisíce, to mi přijde fakt šíleně nastřelené, když British Airways teď prodávají zpáteční pod 2 tisíce. I před koronou nebyl problém koupit s BA pár týdnů s předstihem zpáteční za 3k.
Myslím, že cena půjde ještě dolů, ale na to si budeme muset ještě počkat.
Kdo potřebuje na Heathrow poletí s BA a turista který chce ušetřit poletí s jiným lowcostem. ČSA bude max. feeder pro dálkové linky BA.
csa bude feefovat ba? tak urcite.
Tak v dnešní době feeduje snad už každý s každým, aliance nealiance.. když i SN prodá let svůj a na zpátečku OK
no .. kéž vby to byla pravda. ale není. ani zdaleka.
tady není ani codeshare, a ani žádný tarif, který by umožnil vystavení ba/ok jsem neviděl, takže zbývá interline – ale to jsou ty letenky v Y-booking classe za 40 tisíc zpátečka (cena se počítá fixní částkou podle kilometrů) … které vybíhaji na konci výsledku ve vyhledávačích.
Neví někdo náhodou tu obsazenost? dost by mě zajímala.
Dnes z PRG asi 35 PAX, zítra to má být ještě méně.
Díky..no žádná sláva, na to, že nemají konkurenci
Na zpět jsou ta cisla dvojnásobná
Momentálně je to monkey byznys – ten let si nevydělal ani na palivo, natož na náklady. Ze strany Smartwings je to hlavně PR, protože z obchodního hlediska to nedává vůbec smysl.
Z obchodního hlediska to nedává smysl…. opět se nemůžu nezeptat čteš vůbec ty články pod které tapetujes svoje komentáře …. pokud ho před deseti lety ten slot prodali CSA za 400 milionu a SW se k tomhle dostali výhodně, tak až se situace stabilizuje tak minimálně ten slot je dobra investice, ale na to aby ti nebyl slot odebrán musíš splnit to ze ho prokazatelně využívas, takže. E to smysl dává
Věřím, že se jedná spíš o repatriační lety pro návrat českých občanů. S ohledem na riziko nákazy koronavirem je totiž vstup cizincům z U.K. do ČR až na výjimky zakázán.
https://www.mvcr.cz/mvcren/docDetail.aspx?docid=22251938&doctype=ART
Coz se brzo zneni a UK zezelena.
Ježiš marjá jakej repatriační let??? Bože můj…
Lidi už týdny se chtějí dostat z Babišova pryč, kdo se chtěl dostat sem už tady dávno je.
Jeste zpatky OSR-PRG rano v rozumnem case a bude to parada.
A samozřejmě PRG-BTS 😉
aha… takze z nostalgie se znacka nezachranuje (CSA) ?
Ale linku kterou nikdo nelita nebo jen par lidi byste z nostalgie zachranil teda? (OSR-PRG) chapu to spravne?
Nikdo neleta? vzdyt to bylo smer osr-pha vecne vyprodane, ikdyz stala letenka jednim smerem 4000, nez to zrusili. A zajisteni zakladni dopravni obsluznosti neni nostalgie.
Neni pan nahodou „spickovy“ manazer? Takových co nemaji zadne informace, neumi spocitat 100+100 a pletou hrusky s jablkama mame ted v cr plno. Proto to tu vypada tak zalostne.
Přesně tak – my jsme léta lítali pravidělně OSR-PRG-CPH a protože ostrava byla poslední dobou věčně vyprodaná, tak se to změnilo KTW-WAW-CPH či KTW-FRA-CPH nebo přímo KRK-CPH.
To je tak, když ČSA při vyprodaných letadlech namísto posílení kapacity celou linku zruší, to normální člověk nepochopí. Pak se diví, že vlivem takového řízení firmy jdou do kopru.
Ještě se pak na fóru dočteme, že tam nikdo nelítal 😀
to snad autem je v kodani clovek drive, nez s cekanim na prestupech, teda z praglu, myslim.
Jen tak dál. Ať tam ČSA vydrží co nejdéle.