Nástupní mzda 53 tisíc. RegioJet spustil nábor strojvedoucích
Nová jednotka 654 PESA Elf.eu. Foto: RegioJet
Dopravce láká na výcvik na simulátorech i čerstvé ovoce.
Dopravce láká na výcvik na simulátorech i čerstvé ovoce.
53 hrubeho?
Ze ja jsem se ucil!
Těch 53 00 hrubého je za normu 36 hodin týdně, čili necelých 160 hodin měsíčně? Nebo za 200 hodin měsíčně? Kolik nocí, víkendů?
Půjčovna mu lidi už asi nedá, když neplatil. Tak bude jezdit Bus. I když i z řidičů chtěl dělat firy, ale to mu asi neklaplo. Může udělat nábor v MHD UL.
To asi budou potřebovat lidi,ale otázka je kolik?Vzhlem že to jisté vítěztví v usteckém kraji, zatím není minimálně tak jisté vzhlem k zajímavím indícijím.Např změna vyjednávacího za ustecký kraj,posun termínu rozhodnutí a další ověřítelné okolnosti přimo z vebových stranek kraje i zde?A navíc co ta častka která je napsána obsahuje, jak jsou další příplatky např: víkend ,noční,svátky atd.Počet hodin za kolik to je?
Je to za „vše na max“
Zajímaví indícije? Tak k vám bych do vlaku nevlez. Máte aspoň šest tříd Základní školy?
Také nejsem RJ příznivcem, ale kdyby byl tak špatný zaměstnavatel, tak i ostatní strojvedoucí a dílňáci mu utečou jinam. A bez zaměstnanců může v tomto oboru podnikání ukončit. Nebo? Jinde by je brali hned. Doba kdy toho kdo jednou odešel a už ho zpátky nevzali s tím že za branou stojej náborový fronty je pryč.
také si myslím. Strojvedoucí si dnes můžou vybírat, takže RJ si asi nemůže úplně dovolovat praktikovat své pověstné low cost přístupy. Nicméně to, že firma a „moloch“ o velikosti ČD s odbory za zády asi bude fungovat poněkud vlídněji k zaměstnancům než tak trochu partizánský RJ, se dá asi čekat.
Pokud mzda za březen přijde na konto skutečně až koncem dubna, tak to je pro případného zájemce dost výrazné varovné znamení.
Problém je, že málokoho napadne se na to při pohovoru zeptat.
Takový přístup by člověk očekával max. od pracovní agentury u nekvalifikovaných pracovních pozic.
Tak s výplatnym termínom je človek oboznámený pri nástupe takže nevidím žiaden problém.
Já v tom vidím problém ten, že nemůžete splatit kreditní kartu v bezúročném období. Tedy pokud máte, nebo jí mít chcete.
Tak s velikost výplaty lžete a nebo jezdíte za smluvní mzdu. Tarifní mzda je u RJ vyšší než u ČD.
Bohužel s ostatnim ale souhlasím.
Zajímavé. RJ tedy vnímá své zaměstnance jako banku, která dává bezúrokové dodavatelské úvěry. 👍
sladky reci kluci co odesli od CD za rok byli spatky a litovali prolhany jancura
spatky?
No, jenže pokud by se povedla elektrická páteř, tak Zpátky by byly leda sto a víc kilometrů od domova. Pak je pro ně ta i ta varianta špatná a je otázka co špatnýho upřednostní.
Neznám takový lidi co by šli zpátky k ČD a to se tu pohybuji a sám sem od ČD k soukromníkovi odešel , a hele, mám.vic peněz ,volna a SPÍM KAŽDÝ DEN DOMA , a ne jak u ČD po špinavých noceležnách za nic 🤣
To Cargo nabízí lepší podmínky a ovoce si můžete nechat
Kobliha s kávou asi už netáhne. Holt jiná doba.
Jo takhle zakázané ovoce (Š+G)… 🙂
RJ obecně ve všech směrech nejhorší dopravce. Nakonec vidím, že vše podstatné zaznělo v debatách. Jen tedy nechápu, kde Jančura bere tu drzost a nabízí něco, co ani nemá nebo není schopen specifikovat nabídku. To jen dokládá fakt, že neustále mlží a lže.
Nejhorší dopravce? Jo aha a kdo tady pozvedl obecně cestování? Myslíte, že ČD nebo ČSAD? Myslím, že to byl právě RJ, kdo přinesl úroveň
To, že blahé paměti pozvedl obecně kulturu cestování je pravda pravdoucí, ovšem Pipkin o tom nemluví a konstatuje pouze současný stav. Bohužel ta jasně zářící hvězda už tak jasně nezáří a nezbývá než doufat, že se v RJ z toho poučí.
Bejvavalo…
Do Regiojetu už ani za 100 tisíc základu.
Chaos, zmatek, neprofesionálnost a nekompetentní vedení. Údržba nula.
Co je u jiných dopravců standart (služební tablet, slušné pracovní oblečení, atp.) je zde sprosté slovo.
Jednu dobu jsme dostávali věci bez potisku s tím, že jestli tam chceme firemní logo tak si to máme nechat udělat sami.
StandarD
A kolik mají v Německu?
100 000 a ještě stávkují, že mají málo.
Plus tam pracují méně hodin.
Není pravda. Normu hodin mají vyšší, ale to byste nesměl jen tak plácat.
V Německu mají strojvedoucí standardní pracovní dobu 40 hodin.
Až budete mít Německé životní náklady, tak se vám 100k měsíčně nebude zdát zas tak moc.
Životní náklady… jaké? Všechno podstatné (tj. nutné k životu) mají stejně drahé nebo spíš levnější. Dražší mají třeba cigára, hospody, kina (prostě zábavu), bez toho se člověk obejde. Možná bydlení taky, ale ne o moc, takže když tady poberete 40 a za nutné náklady dáte 20, zbude vám 20. Tam poberete 80, za nutné náklady dáte 30, zbyde 50. Vidíte rozdíl?
Třeba nájmy?????
Cokoliv, s cim je spojena nejaka sluzba, je drazsi – restaurace, kadernictvi, doprava, zabava…
A joooo…oni jsou vlastně Němci žebráci v Evropě. 😂
no, 100K CZK v rajchu hrubýho … to není na moc velký vyskakování.
Strojvedoucí osobní dopravy, 25 let, bezdětný, svobodný, žijící v nájmu, = nejvyšší daňová třída = 2.500 € Netto/ normohodiny.
Tak to bych čekal víc, ale ony jsou tam asi ty daně dost vysoké… No, aspoň vím
Pokud porovnám vypovídací hodnotu obou inzerátů, tak Lidl je konkrétní, výčtový, Jančura je spíš takový rámcový (myšleno „všeobjímající“).
Co se výše mzdy týká, je to přibližně na úrovni zástupce vedoucího prodejny Lidl.
https://kariera.lidl.cz/jobs/zastupce-manazera-prodejny-m-z-praha-strizkov-40-hodin-tyden-mzda-po-3-letech-57-800-kc-347867
A co tím chcete říct?
jakože mašinfíra musí mít mzdové ohodnocení takové, které nenajdete u jiných povolání?
Navíc Lídl dá ty peníze po třech letech, RJ uvádí nástupní mzdu…
a jen namátkou výběr z inzerátů….
Co se výše mzdy týká, je to přibližně na úrovni:
– Řidič nákladní přepravy (MKD)
– Obchodní zástupce O2 pro malé a střední firmy (m/ž)
– Obchodní administrativa v terénu O2
– Směnový PROVOZNÍ hotelu | ČÍŠNÍK/SERVÍRKA (Hotel****)
– PRODEJCE OJETÝCH VOZŮ
Tady je ten inzerát k nahlédnutí:
https://regiojet.cz/kariera/hledame-strojvedouci-pro-prahu
Ta lokomotiva v tom inzerátu je ta moderní, o které píšou? Takovou jsem vídal už jako malý kluk … a to mi bude za dva roky padesát …
Fascinuje mě to tykání v inzerátu. Takhle komunikuje McDonalds se tvými zákazníky. Ale tam je cílová skupina v teenagerském věku, tak se to dá pochopit.
svými
Co ti ostatní při vábení slíbí, ČD ti ve skutečnosti dají. Platilo a platí.
Proč není uvedeno jako komerční článek?
Možná proto, že je to spíš odstrašující:-))
Za ty peníze 53 hrubého 🤔
A kde budou mít simulátor?
Na reálné trati? 😉
„„Tato pokročilá technologie, doplněná o zavedení tabletů v lokomotivách pro snadný přístup k informacím“
Ten tablet je fakt perfektní benefit. To je nezbytná pomůcka, bez které nemůže jezdit žáden strojvedoucí u jakéhokoli dopravce. 🙂
Má v něm traťový jízdní řád vlaku, tabulky traťových poměrů, bez kterých vůbec nesmí uvézt vlak do pohybu.
…Uvést. 😉
Už se jede jen na objemy. Revoluce skončila.
To je velice solidní nabídka. Čerstvé ovoce na pracovišti je velice příjemným benefitem. Věřím, že celoročně. Je vidět, že firma si dokáže svých lidí vážit. Mají tam jistě silné odbory (nevím tedy, jestli OSŽ nebo nějaké jiné, firemní).
Když jsi nedostatkové zboží, tak odbory nepotřebuješ. (* neplatí ve státních firmách0
Potřebuje, protože se snadno může stát přebytečným. Stačí k tomu jedno rozhodnutí ministra. Vlastní zkušenost
Doufám na sarkasmus. Ovoce je výhodou pro lidi, kteří se nechají snadno ohromit.
Protože výši mzdy si nikdo neověřuje?
Stejně jako kafe pro plebs.
No jestli čerstvé ovoce bude fungovat jak u Leoše, tak to se budou strojvedoucí mít. Ale třeba paní ředitelka využije svých kontaktů a skutečně se na ně i dostane.
Čerstvé ovoce je super. Ale aby to nebylo jako u Cimrmana v jeho radách pro začínající herce: Ovoce na jevišti nejez. Vše je gumové.
Na Štědrý večer jsme dostali jablko a na Štěpána jsme ho museli vrátit 🙂
Patrně má tak velký nedostatek strojvedoucich, že láká na simulátor i čerstvé ovoce. Bych chtěl vědět, čím to čerstvé ovoce na ten simulátor naláká.Zřejmě tam pak naučí řídit vlak i čerstvé jablíčko…….
Když už z něj musíte dělat mentálně postiženého, tak je to fakt špatné…
Z koho?
Ten, co podle vás bude učit jablko, jak řídit vlak?
Potom nechápu, na základě čeho soudíte a plodíte zde komentáře o tom, že by měl bych měl z někoho dělat mentálně postiženého……Vy jste totiž vůbec nepochopil, jak jsem to myslel…..a podle Vašeho postoje bych řekl, že naučit řídit jablíčko vlak, to nemůže mentálně postižený jedinec zvlàdnout.Dokonce i to jablíčko nebo banán by museli mít mentálně nadprůměrný potenciál.Ale jak říkám, chytáte se úplně mimo. Nashledanou.
Ja jen mám otázku mimo článku, jestli nejsou nejaké informace ohledne usteckeho kraje a soutezi, protože na zacatku ledna byl článek že jse ta soutez proveruje a od vtedy nevim vo tom nic. Nemá nikto info?
A orchidej na záchodech předpokládám. Bez ty to nejde.
Spíš svrab na nocležnách. Ale možná s orchidejí.
Tyto peníze jsou čistě za normu nebo za tím mám hledat milion přesčasů či snad rozpouštění po částech nějakého náborového příspěvku ?
Co se zeptat přímo u RJ 🙂
Prescasy
Vlakvedouci co jdou na strojvedoucí, tak si nechávají jako DPČ i pozici vlakvedouciho, protože v zacviku má strojvedoucí rapidně méně peněz než vlakvedouci
Nevím co je větší lež, jestli ten simulátor, nebo ten nastupni plat🤣🤣🤣
To stejne vlakvedouci, rozhodne nemají nastupni plat takový jako píšou v pohledávkách
Ten simulátor bude zřejmě u jiného dopravce a RJ pouze zaplatí za použití.
To lže se simulátorem tak s platem
Kde by vzali simulátory… Ale slibem nezarmoutíš.
Možná na DVI
Train Simulator Classic? Na Steamu za 25€ 🙂
A lokalitu nenapíšou
Praha….
Pětadvacetiletí chlapci, s třicetiletou praxí.
po mateřské a bez dětí…
Duležité je nastřádat důvody, proč si návrh smlouvy ani nepřečíst, je nutno si předem doložit, že to je na ho-.
Jo, to je určitě to nejpodstatnější na tomhle sdělení. Jablko a banán za pět korun ..