Napojování obchvatu Olbramovic si vyžádá provizorní přejezd i objížďku
Napojování obchvatu Olbramovic na silnici I/3 (srpen 2022). Pramen: ŘSD
Omezení na jižním i severním konci nové přeložky silnice I/3 skončí s jejím otevřením 30. září.
Dnes jsem
absolvoval objizdnou trasu s plně naloženou cisternou. Už nikdy více. V čem je problém vydržet těch 14 dní provozu přes nádraží pro všechny?. Raději zaplatím pokutu.
Praha – ČB jedině přes Písek. Doufám, že tam ve stejnou dobu 12.9.-30.9. není nějaké omezení kvůli stavbě D4 nebo obnově krytu na stávající I/4. To bylo o přesústa!
Objízdná trasa pro NA nic moc. Jsou tam úzké úseky, serpentýny a hlavně v kamenný most v Osečanech.
Ano, ten most v Osečanech má nosnost 32 tun d dodatkovou tabulkou Jediné vozidlo 32 t. A tu překročí tahač návěsem lehce. I uhlí se vozí 30 t + hmotnost tahače a návěsu. Taky dobrý fór.
Ale no tak, blbnu – nosnost 13 t
Je to úspěch a zlepšení rozhodně, každé vylepšení této silnice se počítá. Bylo by však lepší číst jak se D3 napojuje na pražský okruh. To bude ještě trvat.
Jestli ŘSD a stát bude k D3 přistupovat stejně jako posledních 30 let, tak si tuto větu už nepřečtete ani kdyby jste se právě naučil číst v první obecné.
A co děla RSD a stát v případě D3 špatně? Povidejte.
Špatně delá že tato dalnice dosud neexistuje.
Objížďka pro osobáky, když bude jednosměrná, nebude zas až takový problém. Problém bude na křižovatce od nádraží se silnicí I/18, kde se budou potkávat dva silné proudy – od Benešova a od Sedlčan, kde by měly jet i kamiony. A další bude, jak a jestli někdo přinutí kamiony, aby opravdu uhnuly na Tisem a nesnažily se jet kolem nádraží v Olbramovicích. Stačí pak jeden a totálně to zazdí.
No a to vůbec nemluvím o chudácích cestujících, kteří nebudou mít sebemenší šanci zaparkovat u nádraží. Tam předpokládám zákaz zastavení.
jako že to bude na čas bude jednosměrka a nepůjde od 1/18 uhnout ten kus od křižovatky k nádraží?
tady je obrazek
https://pbs.twimg.com/media/FcNkmOWXEAE-m1N?format=jpg&name=medium
Jojo, nebylo by od věci změnit objízdnou trasu na hlavní silnici.
Parkovat u nádraží v Olbramovicch bude o držku, protože parkoviště bude silnice nahrazující dálnici, do které couváte ze stání. Stejně tak tam chybí chodník, přechody pro chodce a veřejné osvětlení.
Nechce se mi věřit, že by tuhle šílenost nemohli omezit na dny, ne-li hodiny s využitím dostavěné části okruhu.