Nafta je poprvé od začátku března pod 40 Kč za litr, zlevňování může pokračovat
Čerpací stanice Tank ONO v Sukoradech. Foto: Zdopravy.cz / Jan Sůra
Cena benzínu během deseti dnů spadla o čtyři koruny na litr.
Cena benzínu během deseti dnů spadla o čtyři koruny na litr.
Po zlevnění u Tank ONO slušné fronty. Až to bylo nebezpečné, jak auta stála až do křižovatek….
Nové natankování 30L u mé ooblíbené firmy s cenou 40.90/L do zbývajících 8 L z předchozícho tankování u jiného prodejce za 41.80Kč/L a je po problémech a spotřeba obvyklá 6,5L/L.
Zajímalo by mě, kdy na to přijdou i dopravci a firmy, které kvůli drahému benzínu museli zdražovat. Zlevnění se asi jen tak konat nebude.
Dopravci na to přijdou brzy, ale výroba o moc levnější nebude kvůli rostoucím cenám energií.
tak ono zdrazilo vsechno… takze ono zlevneni nafty a benzinu se projevi spis uen tak, ze se zpomali zdrazovani
To měli chlastenci keců….
8.8.2022 14:05
Aktuální průměrná cena nafty je 44.23
Aktuální průměrná cena benzínu je 43.18
https://www.palivo.cz/?change_fuel=nafta
I podle tohoto jsme tady v průměru.
Aktuálně:
Efecta Diesel 43.70 Kč
Verva Diesel 46.70 Kč
Efecta Natural 95 43.70 Kč
A když už jsme u toho ta tahle hra na haléře, když žádné neplatí….Ten kdo platí kartou to má na haléře přesně. Ten kdo platí hotově to má za 44.00, 47.00 a 44.00Kč. Tož asi tak.
Oprava: Ne, že haléře neplatí. Platí, ale jako platidlo neexistují.
Napadá mě u tohoto příspěvku něco jako mozková obrna nebo mimoňství.
A to jako proč?
Když koupíte litr kolik zaplatíte za natural v případě, že budete paltit hotově? 43.70? To asi Těžko :- ). Bude to 44Kč.
a když se těch litrů koupí 10, tak to bude 440 Kč nebo 437 Kč? 🙂
Samozřejmě, už to tady několikrát zaznělo. To nic nemění na tom proč by nemohla být cena za litr automaticky na celé koruny. A totéž se týká čehokoliv jiného.
Klidně může být, ale proč si škodit? Buďme rádi alespoň za tuto formu haléřů. Btw. to musí bavit se hňápat v blbostech 🙂
Nebaví, ale za svým názorem si stojím. Nyní když je např. 43.70 jsou možná haléře fajn, ale již ne tak v případě, že by to bylo 43.40
A země je placatá. 😜
A vy tankujete vždy po celých litrech? Protože jestli ne, tak by výsledná cena byla zase v haléřích… to si nepomůžete…
Plaťte kartou a bude Vám odečteno přesně 43,70
Ale uznávám, že v případě, že když člověk natankuje více a to třeba 12L tak je cena 524.40. V tom případě zaplatí člověk jen 524Kč na rozdíl od člověk kterému to bude strženo z účtu na haléře přesně.
Díky za tvoje příspěvky nebo i Pajoše , Ludvy atd. Zvlášť na dovolené jsme se řáchali. Jen jsme se nemohli shodnout, zda jste v kategorii 6 -12 nebo 75+ 🙂 nebo pernamentní čtyři v žíle 👌
Klidně se řáchejte jak chcete, to mi nevadi ;- ) jen se nad nimi zkuste někdy také zamyslet více do hloubky.
To musí být báječná dovolená kde je největší večerní zábava čtení diskuze pod článkem o cenách nafty na českých benzinkach 😀
To jste opěvovali kvalitu RJ na Jadran. A že to byla moudra
Ale tak proč ne. Mě to ani nepřekvapuje, protože kdy se přece nejlépe člověk nejlépe baví? No přece na účet někoho jiného ;- ) Někteří lidé jsou přející a taková zábava nad tím, že u příspěvku je 20 mínusů a ani jediný + je přece super, no ne?
Autismus.
Až se dozví, že třeba v zemích eurozóny se běžně uvádí ceny na desetiny centu…
Ten kdo platí hotově to má za 44.00 – a to jako tankujete jen jeden litr? no já tedy když málo tak tankuji aspoň 10 litrů a tím pádem to nemám za 44 podle Vás 440 ale za 43.70 tedy 437 Kč i při platbě hotově.
V případě, že tankujete po celých desítkách litrů tak ano. V jiných případech a při jiných objemech se to začíná rozcházet. Cena je uvedená za litr. A ano. Někdy tankuji třeba 2L= 147.40 -pila, 4 L= 174.80- sekačka, motorka má 12L a nikdy není při dotankovávání nádrž prázdná ……
Trefit přesně 10,00 litru? Ech…
Pokud chcete míchat mix a potřebujete 2 litry musíte natankovat 2l. Kdo umí ten umí.
Mínusy jsou za co? Za ceny? A já můžu za to, že takové svítí na tabuli? To asi těžko. Nebo na ty haléře?No jistě, ono desetníků a dvacetníků mám plnou peněženku :- )
V jiných oblastech existují i nákupy za ceny stanovené s přesností na setiny nebo tisíciny haléřů. A nebudete tomu věřit, žádné haléřové mince nebo jejich zlomky k tomu nejsou potřeba.
To plati pro nadsence, co si berou domu litr do PETky, nez zacne burcakova sezona. Motoriste obvykle kupuji 10+ litru a z desetniku se tak stavaji koruny.
Některá vozidla mají nádrž na podstatně méně než mají automobily. Co takhle mopedy? Motorky? Travní sekačky? Motorové pily? Sekáte tak často že si domů kupujete 10 litrů benzínu do kanystru? U dvoutaktních motorů kde mícháte s olejem je to ještě horší. Namíchjte si 10L do kanystru na delší dobu a motor Vám poděkuje. Stačí když si natankujete čistý a za dva měsíce se podíváte jak pěkně změnil barvu. Mě fascinuje jak každý hned soudí podle sebe nebo podle toho jak to má on.
Kdo platí hotově, tomu se zaokrouhlí až výsledná částka. Při tankování přesně deseti litrů se to často srovná, při tankování sto litrů se to musí srovnat.
A málokdo tankuje jeden litr.
Ano máte pravdu. O tom žádná. Ovšem cena je za litr. Nechápu proč nemlže být zaokrouhlena na celé koruny přímo.
vysazene prasky?
Já se ptal dříve a tak bych byl rád, kdybyste mi raději odpověděl nejprve dole.
Takže radši zaplatit 44 kč za litr rovnou jo? Vaše sekačka vám s každým tankováním za 43.70 ušetří 1 kč na těch vašich 2l.
1)Kdo sakra řeší +- korunu?!
2) Radši budu platit 43.70 za litr při měsíční spotřebě cca 400 litrů a ušetřím 120 kč než rovnou za 44 kč
3) SAKRA KDYŽ ZAPLATÍM ZA NAFTU 17 TISÍC ZA MĚSÍC TAK MĚ ANI TECH 120 KČ NEVYTRHNE.
4) pokud máte potřebu řešit +- korunu, tak si najděte lepší práci nebo nepoužívejte nic, co vyžaduje tankování, když je to pro vás takový problém.
Oni vám ale zaokrouhlí až konečnou cenu. Tzn. ten rozdíl je max 50 haléřů (při platbě v hotovosti), oproti ceně, kterou byste platil, kdyby haléřové mince existovaly. Takže při ceně 43.30 za litr, to nemáte za 43 Kč, leda že byste si koupil pouze ten 1 litr.
A?
Tak natoc vzdycky za 500 a muze ti to bejt jedno, ne? Pripadne za 500.4 a jeste na tom 40 haleru usetris/vydelas (kdyz budes platit hotove).
Pozdravuj učitele matematiky, který tě učil zaokrouhlovat. Tedy pardon, pokud ovšem kupuješ vždy jeden litr…
Když už jsme u těch paliv a jejich prodejců měl bych takové ….inu jak to říct….přání? Benzina kdysi měla takovou výbornou věc. Každý jistě ví jak vypadá papírový parkovací kotouč k vyznačení doby kdy vozidlo zaparkovalo. Tohle bylo něco podobného. Z tvrdého papíru čtverec se zaoblenými rohy a na něm přinýtováno otočné papírové kolečko s ukazatelem. Na kolečku i podkladu byly stupnice. Pokud se nastavilo množství čerpaného paliva proti ujeté vzdálenosti ukazatel ukázal spotřebu. Vím, že tohle je v době moderních aut s palubním počítačem zastaralá pomůcka, ale osobně bych uvítal kdyby se něco takového zase objevilo. Je to takové… Číst vice »
Pamatuju to, ale to je fakt pravěk. Já, jelikož jsem magor na čísla a statistiky, mám na tohle excelovou tabulku, která počítá i úplně zbytečné nesmysly, ale mě to prostě baví.
Je to pravěk, ale krásný. Samozřejmostí je návod k použití:
„Na pevném menším červeném kolečku si najdeme číslici určující počet čerpaných litrůna na pohyblivém malém černém počet ujetých km. Oba údaje se nám protnou v společném bodu a červená šipka ukáže okamžitě průměrnou spotřebu na 100km.“
Podstaná je ta informace okamžitě. Já bych ještě doplnil že bez jakýchkoliv emisí. Použití tohohle exponátu je prostě maximálně EKO :- )
Pamatuju si, že můj táta tohle počítal logaritmickým pravítkem. Šup, šup a bylo. Já se ani nesnažil chápat, jak logáro funguje.
Jinak… moje tabulka to taky dělá okamžitě. Včetně celkových a průměrných cen, dalších nákladů a jiných nesmyslů. Ale jak říkám, jsem na tohle magor…
Taky si orientačně zapisuji 🙂 Nic přesnýho, jen zhruba. Člověk zadá kilometry a hned se doví, za kolik člověk jede 🙂
Aha… mně teda průměrnou spotřebu na 100 km ukazuje auto🙂
Na displeji. K čemu by mi bylo kolečko? 🙂
A není to žádná novinka… 17 let staré auto to taky umí😉
To by ale musel dělat výrobce aut protože to má každý model jiné a také záleží kde jezdíte.
Co to je za blbost?
Díra na trhu. Můžeš na tom šíleně vydělat. Nám ostatním asi stačí trojčlenka.
No, tak zrovna s ONO mám špatnou zkušenost. Jednou jsem vzal plnou nafty a hned bylo něco špatně, líný to bylo a pak to začalo i cukat, takže této síti se vyhýbám obloukem.
Nejčastěji MOL a občas SHELL.
jono, na shellu polovicni spotreba a dvojnasobny vykon, ze? 😀
Správně, prostě není možné aby měl někdo špatnou zkušenost. Ve jménu viry v ONO je to prostě vyloučeno!!?
Já ti věřím. Jen to u Tebe není ani tak zkušenost jako diagnóza.
Averze na žlutou barvu 🎨
ano, je to vylouceno.
tem lidem, kdybych pod znackou ONO prodal shell v power 100 … tak tady stejne budou plkat ty svy nesmysly o znicenych motorech a podobne.
Ale takhle to přece vůbec není. Mimochodem vy děláte jako by se nikdy nestalo, že byl benzín kontaminovaný naftou a nebo palivo, které mělo mít oktanové číslo 98 mělo jen 94,7 kdyýž norma je 97,6.
Poškození se nebojím, protože nemám moderní motor, ale snížený výkon a špatný chod není nic by člověka potěšilo a ten motor odchylku v oktanovém čísle pozná a na jeho chodu se to projeví a ne že ne.
https://www.penize.cz/doprava/426728-kde-prodavali-spatny-benzin-a-naftu-novy-prehled-pokut-od-coi
Ano, ano, prostě osobní zkušenost s ONO nikdy nesmí být negativní, protože ty je miluješ.
Proč je to vyloučeno?
Takže ty kontroly benzínek které občas objeví a upozorňi na nekvalitní palivo jsou nepravdivé?
Proč je to vyloučeno?
Takže ty kontroly benzínek které občas objeví a upozorňi na nekvalitní palivo jsou nepravdivé?
A o zničeném motoru tady nikdo nic nepsal.
A ještě jedna věc. Pokud je oktanové číslo nižší než má být co se děje? Že by detonační spalování? A jak detonační spalování může ovlivnít životnost motoru? Hm?
A táhne vocpoda, to je Máňo dělo ta jedničková ofce!
Budete se divit, ale vezmete levný benzín a známý kopec najednou nevyjedete na čtverku a musíte podřadit… natankujete u Čepra, závada odstraněna, opět vyjedete ten kopec na čtverku. Možná je to až 10 % výkonu?
ne, nebudu se divit. protože opět – nesmysl.
Tak po téhle zoufalé propagaci už na ONO opravdu nikdy.
Co to leješ do tý nádrže, že máš poloviční spotřebu a 2x větší výkon? To jsi asi čaroděj, ne?
Možná nitromethan.
coze? si me pletes s predrenikem…
Něco podobného jsem tu napsal k benzínu co jsem bral na ONO. Zdůrazňoval jsem že to mohla být náhoda a že z toho nedělám žádné závěry. Ale stejně kromě desítek mínusů jsem dostal doporučení číst časopis dTest kde by mi vysvětlili že se mi to nikdy nemohlo stát 😀
Já beru naftu. Střídám to. Jednou ONO, jednou EuroOil. U obou D+. A jezdím jen „dálky“ – na courání po městě mám jiné auto.
A zdá se mi (opakuji: zdá se mi), že s naftou od ONO mám vyšší spotřebu podle palubního počítače. Já vím, každá trasa je jiná, není stejné počasí, ale už se mi to zdá 2 roky při ujetí 25000km. To nevypadá na náhodu…
Mně se to nezdá, mně to počítač ukazuje jednoznačně. A jelikož vím, že výpočet z tankování se od hodnoty počítače liší o plus jednu desetinu litru, tak mám zcela věrohodný podklad k tvrzení, že ONO prostě mému autu nechutná. A co mu nechutná, to mu přeci nebudu dávat…
Do osobáku tankuji stejnou naftu co do kamionů. Moderní EURO6 diesel. Jezdí bez problému, byť někteří by se v plesa bili, jak by to nikdy do auta nedali nebo kdyby nevědomky ano, jak jezdí za dvojnásobek spotřeby a auto ztratilo 1/2 výkonu.
Samozřejmě může být v palivu rozdíl, ale pokud někdo najede cucky, tak pochybuji, že by měl vůbec schopnost to poznat.
Kdepak, negativní zkušenost s něčím levným prostě v téhle zemi být nesmí, to se zakazuje… no tak fajn.
Sen je pořád jen sen, i když trvá dva roky. Chcete dát Váš snový pocit na roveň systematickému měření?
Jo, dTest je modla, to je ta jediná správná víra, poctivost sama.
Nekdy v roce 2012 dělali test točených malinovek. Bral jsem tehdy do hospody jednu regionální z místní sodovkarny. Popisoval,jak mu volali z dTestu, jak se prý chce umístit. On jim řekl, že nemá zájem, že má jen svůj okruh klientů. Hned další měsíc byl umístěný jako 9/10 s druhou nejhorší chcankou. Takže tak asi fungují tyhle testovací časopisy.
Hlavně jak jednu dobu musel všechno vyhrávat Lidl…
Kdybyste si aspoň neodporoval ve vlastním textu…
Víte kde se sejdou řidiči cisterny Shell, Benzina, MOL a ONO? V kralupech u stejnýho zásobníku paliva 😉
Benzina kousek od Tank Ono – N95 s tou jejich kartou za 37,90 Kč 🙂
No vida. Tady je důkaz, že mé tvrzení, že je to tady vždy dražší než obvykle . 37.90 a 43.70 je rozdíl a ne že není.
Jo, jenže tady není žádný prodejce s takhle nízkou cenou.
To nevím, ale jel jsem večer kolem ONO v Popovicích a tam na tabuli 37,90.
A na začátku války stoupla o 5 korun za den, aniž by přijela jediná cisterna…😃 Ale hlavně i polská Verva už je o dost pod 40,-Kč za litr a to je hodně znát.
opravdu o 5 kc / den nestoupla. ach ta selektivni pamet.
Den ne, ale týden bohatě stačil. Před dvěma týdny jsem na ONU tankoval za 41,90.
Nevím, jak u Tank ONO, ale když jsem se pohyboval po Olomouci, tak jedu do kanceláře, cena na stojanu 45,9 Kč. Jedu za 10 – 12 minut z kanceláře do města a cena už 47,9 Kč, cisterna by to v tak krátkém čase nestihla.
jaka cisterna zas?
Ale ano, stoupla. V sobotu 5.3. ráno měla Benzina 47,70 a večer už bylo přes 52.
Hm, copak OPEC… není to tak dávno, co prohlásili, že zvyšovat těžbu nebudou, protože jim současné ceny vyhovují a přináší velké zisky.
Jak zvýšili těžební kvóty o 100 tisíc barelů denně – a zároveň dodávají o 3 miliony barelů denně méně, než jsou kvóty? 😀
Benzín taky. Jenže když člověk po dlouhé době natankoval za 41Kč/L tak je jízdní dynamika v kytkách. Už se těším až tohle vyjedu a zase natankuju tam kde vždycky i kdyby to znamenalo vyšší cenu.
EuroOil včera 40,70 klasika, 41,20 optimal. A optimal mému autu moooc chutná. Na ONO ani nemrknu.
Ja tankuju na eurooil za 38,90. DKV karta se vyplati 🙂
Já upřednostňuji starou dobrou Benzinu. Tam kde jsem tankoval nyní jsem problém snad nikdy neměl. Jen jednou jsem řešil podobné příznaky cukání, špatné přechody atd. ale to nešlo prokazatelně říci, že to bylo odtamtud. Teď uvidím až tohle zmizí a natankuji zase tam kde obvykle.Tam, kde je cena sice vždy výše než v okolí, ale kde auto vždycky jede jak z praku. Věřím tomu, že zase bude po problémech.
Benzina je taky fajn, ale bývá u nás obvykle dražší. Teď tedy stojí stejně, ale u EuroOil mám ještě slevu 40 haléřů na litr, takže beru tam.
Nebudu tvrdit, že rozdíl mezi ONO a EO poznám na výkonu, tak dobrý nejsem. Ale poznám to na spotřebě, rozdíl je klidně i litr. A to mi za nižší cenu prostě nestojí.
P.S.: Líbí se mi, jak za obyčejný popis skutečnosti dostáváme minusy. Že by ONOsocky neunesly realitu?
Nevím proč ty mínusy. To co jsem uved je skutečně realita. Ano, Benzina je dražší, ale nikdy nezklamala. Možná proto se těší takové důvěře zákazníků. Na rovinu pokud bych nyní potkal stanici kde by byl natural za 38Kč objedu jí obloukem. Jedna věc nízká cena protože třeba marže a druhá protože třeba kvalita. Od auta vyžaduji aby při sešlápnutí pedálu regovalo a jelo a ne aby při každé akceleraci za vesnicí poskakovalo ajko když neví jestli má skutečně jet a nebo jestli si dělám jen legraci. Je to jakoby měl člověk nastavenou chudou směs. Pak si dovedu představit, že i… Číst vice »
A k těm mínusům- je to sice smutné, že za pravdu jich člověk tolik schytá, ale tak to je . A není to jen případ této diskuze. Kliknout mínus umí každý, ale napsat pár slov proč ho dal je asi těžší. Holt asi uspěchaná doby kdy není na nic víc než pouhé kliknutí čas.
rozdil je litr … ve vsi ucte: tak urcite 🙂
zkuste si zopakovat fyziku. rozdil mezi eo a ono 1 litr je proste proti fyzice
by me zajimalo, jak to merite 😀
Úplně jednoduše, přijdeš na to i ty sám. A mám na to dokonce dvě metody, rozdíl výsledku je desetina litru. Uhádneš, nebo se dál budeš chovat jako blb?
Jo, já vím, zase jsem ti rýpnul do tvé ONOmodly…
tak se pochlub, jak ti vysel statisticky rozdil litr/100 ono versus neco jineho?
fakt by me to zajimalo… neb jezdim poslednich sedm let stejnou trasu … a spotreba v ramci te trase v zavislosti na okolnim provozu lita klidne +- 2 litry. v ramci jedne nadrze.
takze ano, opravdu by me zajimalo, jakou metodou jsi prisel na to, ze s ono jezdis o litr vic 😀
Spletl jsem se… jsi ještě hloupější, než se prezentuješ. Jsem si jistý, že víš, jak jsem na to přišel, ale tyhle kraviny píšeš záměrně s pokusem mě dehonestovat, a za to si nezasloužíš vůbec žádnou rozumnou odpověď.
A mít rozdíl na jedné trase dva litry na sto kilometrů? To snad technicky ani nejde!
Rozdíl 2 lity na 100km možný je. Záleží na podmínkách a zatížení. Auto bez přívěsu dá trasu za 6 a s přívěsem za 8. Byly zmíněny pouze podmínky okolního provozu, ale již nebylo řečeno nic o tom zda vozidlo jezdilo prázdné či naložené. A pak je tady možnost, že vozidlo jede vždy se stejným zatížením. Pokud pojedu v klidu bude spotřeba kolem mezi 6-7.Pokud však budu každou chvíli prudce akcelerovat, brzdit, akcelerovat a honit motor stále do vysokých otáček a okamžitá spotřeba motoru bude lítat každou chvíli kolem 20L je jisté, že výsledná spotřeba bude o dost vyšší. Každopádně rozdíl… Číst vice »
Tak… nebudeme se bavit v intencích extrémů, ne? Přívěsy do toho fakt tahat nechci, není mi patnáct, abych takové věci nevěděl…
ne, opravdu nevíkm, jak jsi mohl přijít na to, že když jedeš na ono , tak máš spotřebu o litr větší.
ono totiž tohle jinak, než v laboratoři nemáš šanci zjistit.
Palubní počítač… nic? Výpočet od tankování do tankování… nic?
Hele, já chápu, že si potřebujete obhájit svou značku, ale faktem prostě je, že na těch vašich žlutých staničkách prodáváte palivo, které se jiným značkám nemůže rovnat. Tak se nečertěte, když někdo nejde jen hloupě po ceně, ale přemýšlí i nad kvalitou, a k vám prostě nechce.
jako je hezky, ze si delas denicek anebo zenpouzivas palubak … to by mi nedoslo
ale zntoho fakt neco vyvozujes? ty jezdis neustale tu samou trasu za zcela stejneho provozu, tom stalym stylem?
ja jenom ze teda prakticky neustale jezdim na ono (jen vyjimecne neco jineho) a stejne mi spotreba kolisa nahoru dolu …
takze by me zajimal, jakym zpusobem jsinta data vyhodnotil… protoze to, ze si pises spotreby … je vypovidajici asi stejne, jako vesteni z kavove sedliny. zcela neprukazne.
Děláš si prdel, že jo? Prosím, řekni, že si jen děláš legraci. Tohle nemůžeš vůbec myslet vážně…
no, zatim to vypada, ze pr*el si delas ty. a nebo jsi opravdu matematikou a zaklady statistiky zcela nepolibeny.
Promiň, já celou dobu myslel, že diskutuju s dospělým člověkem, a on o ne… zase jen dítě…
takze metodiku se opravdu nedozvime.
proste jsi vzal jednu nadrz v ono (pokud vubec) a srovnal s jednou nadrzi z jiny cerpacky, ktera zrovna vysla jako nejnizsi, a ono to najodou vyslo o litr min… to je teda srovnani… na urovni zacka materske skoly.
Vysvětlil jsem si ti to několikrát, vidět nechceš. Zastřel se.
ne, nic jsi nevysvětlil.
Tak já třeba stálou trasu mám, umím ji zajet v dost podobným duchu a rozdíl je maximálně v desetině, což je způsobeno ne vždy laboratorně stejnými podmínkami. Dnes mám tankováno benzina, v ponděli ráno budu mít za 23 km spotřebu max v rozmezí 4.3 – 4.5l/100km. STEJNĚ JAKO Z Tank ONO. Vždyť se ty cisterny potkávaj na stejných odběrných místech, kde berou stejné PHM. Jediný, co je pak rozdíl je v přimíchání aditiv. Benzina, se svojí 5kč marží tam dá aditiva a sníží spotřebu o desetinku třeba. Stejný aditiva, který mě vyjdou na 2 kč si tam taky umím nalít.… Číst vice »
mimochodem… nemuze rovnat?
vzdycky me pobavi, co si hejlove, co se nechaj okradat a veri na zazracna paliva predrazene konkurence 😀
me je vzdycky tech chudaku, co na shelce vyplaznou o 6 kc/litr vic, tak strasne lito..
Děláš té vaší síti čím dál lepší reklamu, opravdu. Je zajímavé, jak tu jediný cpeš Shell, ačkoli o ní nikdo jiný nemluvil. To máte z konkurence takový strach?
heh 🙂 tak ty jsi totalni hejl 😀 to si myslis, ze kazdy, kdo mysli hlavou a nenechal se zblbnout marketingem jinych, je hned zamestnanec ono? 😀 tvl …
Dík za potvrzení.
jej, kdybych mel bejt zamestnanej vsude, kde si mistni psychousi mysli, tak nevim, kam driv skocit… uz jsem tu byl zarazen mezi zamestnance cd, szdc, smartwings… ted ono. jsem zvedavy, co prijde dal 🙂
jinak na ono jsem hrdy. uspesna ceska firma, diky ktere jezdime (myslim nas, ty chytrejsi) o 30h/km levneji… proc ne, to beru.
a mít rozdíl 2 l na stejné trase samozřejmě jde.
ono totiž pokud je to kratší trasa, tak stačí 3 semafory na červené vs. zelená vlna, nebo třeba dvě předjetí, a na spotřebně přepočtené na 100 km to může dělat klidně litr.
jinak moje cesta do práce je cca 20 km . ráno tam, večer zpátky. spotřeba lítá od 3,5 až po 6 litrů.
:- ) No jasně. Já když pojedu 5km tak se studeným startem taky budu mít spotřebu klidně 16. Na to abych se dostal se spotřebou dolů si počkám až s najetými kilometry a zahřátím motoru. A při startu teplého motoru to udělám za 8.
Panejo, na 10 km do práce neudělám rozdíl ani litr, a to dokonce při srovnávání léta se zimou.
Ale jo, jestli hodnotíš jen podle jedné cesty, pak je mi jasné, že to neumíš pochopit. A pak nemá cenu ti nic vysvětlovat.
jaka jedna cesta?
ridis vubec auto, ze tady jedes takovy perly?
Zkus to počítat na celou nádrž, tupohlave.
Každopádně… dokázal jsi mě přesvědčit. O tom, že na TankONO už opravdu ani omylem.
cože? jakou celou nádrž?
1. já přece vůben nikde neřekl nejmenoval druhou stanici kde jsme naposledy tankoval
2. Ano, pokud vozidlo při stejném zatížení a stejných jízdních podmínkách nejede a vy mu musíte víc šlapat na krk tak se to podle vás na spotřebě neprojeví?
Když někdo tankuje na ONO, tak to znamená, že je socka? Takže má kupovat dráž, jako jiní ňoumové, i když jeho autu benzín z ONO stačí? Není náhodou někdo, kdo vědomě kupuje dražší i když nepozná rozdíl, prostě jen hloupý ňouma, co se snaží posílit vlastní sebevědomí něčím jakože „lepším“?
Ale notak, tohle nikdo neřekl. Jen zase vaše hloupé zjednodušování.
Jo a ta cena. Ta byla tuším 41,70kč/L Natural 95. Bylo to po dlouhé době co jsem tankoval za méně naž za 46Kč. Tam kde tankuji obvykle je teď cena za Natural 95 tuším lehce pod 44Kč
jasneeee 🙂 tak urciteeee 🙂
Co určitě?