Nadšenci renovují první Turbolet, hotový bude k padesátinám L 410

Let XL 410 v opravě v hale Aircraft Industries. Foto: Letecké muzeum KunoviceLet XL 410 v opravě v hale Aircraft Industries. Foto: Letecké muzeum Kunovice

Sloužil jako stroj pro různé testy, téměř deset let byl součástí vybavení mateřské školky. Po padesáti letech od vzhletu se

5 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
olsei

„Chystají se proto napsat do Pratt & Whitney.“
– Oni to chtějí mít v dubnu hotové a „chystají“ se psát do P&W?

Jan Tichavský

Bylo by rychlejší kdyby tam rovnou zavolali.

železničář v důchodu

„Letecké muzeum se snaží ještě získat další financování na opravu, zvažuje i sbírku přes crowfundigové servery.“
No, v tom případě zvažuje spíše financování těch „crowfundigových serverů“ a zprostředkovatelů plateb, protože v případě úspěchu projektu více než 10 % nasbíraných peněz zůstane „za drápy“ právě jim v podobě provize a transakčních poplatků – kdo nevěří, ať se podívá na obchodní a právní podmínky některého z těch „crowfundigových serverů“: nejsou rozhodně žádnou „charitou“ …

olsei

crowdfunding

Graylag

To máte pravdu, jenže tyhle servery za ty peníze taky nabízejí celkem nenahraditelné služby. Musíte mít nějakou platební bránu (jasně, stačí zveřejnit číslo účtu, jenže tím se uzavřete většině lidí ze zahraničí a navíc spousta lidí nebude ochotná kvůli pár korunám zadávat platbu do IB), musíte mít někoho kdo se o účet a peníze bude starat a hlavně musíte vrážet peníze do marketingu (jinak budete mít spoustu příspěvků pár dní poté co o tom napíšou nějaké noviny a pak se na to skoro zapomene). Čili peníze do toho musíte vrazit tak či tak. Crowdfunding má tu zásadní výhodu, že umíte… Číst vice »