Náchod začíná od pondělí s měřením rychlosti, před možnou pokutou bude varovat nápis Zpomal
Měření rychlosti v Náchodě. Foto: Město Náchod
Součástí je i zavedení úsekového měření na Broumovské ulici.
Součástí je i zavedení úsekového měření na Broumovské ulici.
Když budete číst „zpomal“ tak už to bude v prdeli
Proboha, tohle je fakt zpráva jako řemen! Vždyť tohle přece funguje již řadu let pomalu v každé druhé Horní Dolní! 🙈
Pokud někdo není schopen dodržovat pravidla, neměl by za volant vůbec sedat. A pokud je někdo není schopen dodržovat ani v případě, když je někdo kontroluje, pak by měl být asi zbaven svéprávnosti. I v tomto případě platí, že hloupý kdo dává, hloupější kdo nebere:-) A že velká řada řidičů pravidla nerespektuje, je fakt, tak ať aspoň platí.
Tady je zase „nablito“. Jen pro zajímavost by mne zajímalo, kolik z těch, co tu nadávají, jsou místní a situaci skutečně znají…
Je to naprosto správné rozhodnutí. Bydlím v místě a když není kolona (a to je třeba ráno anebo v podvečerních hodinách), tak tam jezdí jako prase každý druhý. To na fotce je křižovatka „Rybárna“. Ta by si zasloužila radar i na druhou stranu. Každý kamion se do kopce rozjíždí, přes křižovatku přejede klidně 70 a pohoda. Pak si tam zkuste bezpečně odbočit doleva.
Mně se líbí, jak vždycky tento nový zdroj příjmů do obecní kasy schovají za termín „zvýšení bezpečnosti“. Prostě chtějí podojit peněženky všech lidi, co denně dojíždějí do Náchoda za práci. Zajímala by mě, jaká bude tolerance? Jestli to bude striktních 50, pak to bude, jak jsem již psal.
To už je na úrovni jakéhokoliv prohlášení Kremlu. Všichni vědí, že je to lež, všichni vědí, že to všichni vědí, ale stejně to řeknou.
A závodní trať na Polsko nechají bez povšimnutí. Tak jako zpět do Náchoda.
Podněty dali místní? To zas bude vychovávačů, s podmnožinou vychovávač-zadupávač. Tím neříkám, že nějaký malý bič na některých místech tam nemá být, protože moc bezpečně nepůsobí. Snad se místní bijí i za obchvat, kamiony jsou polovinou „náchodských problémů“. Přeložka II/303 taky asi v nedohlednu, což?
„Vybrzdil autobus a ukázal prostředníček, soud mu dal dva roky vězení.“
Soud mu neuvěřil, že si spletl brzdu a plyn, takže nádavkem 6 let zákazu řízení. A to z toho vyšel dobře, mohl dostat až 8 roků.
Tím chci říct, že vybržďování není žádná sranda, ani vychovávací prostředek, ale sviňsky nebezpečná věc. Paní v tom autobuse upadla a má trvalé následky.
Vybrždění může následovat po myškování (zařazení se těsně před někoho). Jinak je odpovědnost zadního, aby dodržoval rozestup.
Voni jsou místní „Dachs“? Protože já jsem. Bydlím přesně v jednom z těch míst. A když není kolona, je to tam jedno prase za druhým. Kdyby jeli jen šedesát…
Nevím no. Měří se na úsecích, kde je ve dne natolik silný provoz, že rychlost obvykle překročit ani nejde. Reálně se tak jedná o postih překračování rychlosti v noci, čili dopad na bezpečnost bude spíše malý. A to nemluvím o tom, že je zde velké procento zahraničních RZ, které si mohou dovolit nějaký radar nebo měření směle ignorovat.
A vážně ho můžou igborovat? Zahraniční = většinou Eunie. A jsou na to najatí dva noví úředníci, ačkoliv to většinou nepůjde do správního řízení, ale jen na zaplacení odpustku.
Pochybuji, že by město za těžké peníze posílalo obsílky do zahraničí. Náklady na doručení obsílky jsou násobné, vymožená částka zlomková. Je to problém všech obecních radarů. Budou kasírovat jen jednoduše, tedy české SPZ. Pojedete tam o půlnoci 50 a zezadu na vás celou dobu bude dorážet naštvaný polský kamioňák, který už chtěl být dávno doma.
Investice, dva úředníci a vysoká návratnost. Konečně jsme našli ten správný rozpočtový recept.
Zvažte prosím možnost ironie…
Když ony ty zpomalovací semafory moc nefungujou. Je to sice za 5000 Kč ve správním, ale k tomu je současně zákaz řízení. Takový pak půl roku neřídí a to moc nenese.
Zvažte prosím možnost pokračování v témže duchu.
A Policie ČR se k nim vyjadřuhe negativně, semafor je na řízení a ne na výběr.
(A namalovat k tomu pro formu přechod, to by dalo moc práce)
Bohužel to není ironie, ale realita. Sami přiznávají, že počítají s návratností investice do roka a pak už to bude jen vydělávat. To je ziskovější než fondy rizikového kapitálu.
Kdyby museli platit náklady a zisky posílat do státního rozpočtu, to by okamžitě začali kašlat na bezpečnost.
Viz příklad Desná-Tanvald. Desná platila provoz, Tanvald kasíroval pokuty a nedělil se o ně. Tak to Desná asi po roce zrušila.
Ksindl…pokuty mají jít tak leda do státního rozpočtu či nějakýho fondu prevence. Pak to jen nahrává kde jakým vychcankum dát měření hned za značkou, kde nejsou ani skoronehody.
Úvodní fotka k článku je dokonalá. Nepamatuju, kdy jsem naposledy při cestě přes Náchod měl v tomto městě možnost překročit maximální povolenou rychlost. Kolikrát i ta rychlost na fotce byla úspěchem.
Zkuste to ráno či v podvečer. Nebo kdykoliv mimo pracovní den. Pak snad pochopíte, proč to tam je.
Úsekové radary mi nevadí, až na to, když se po městě pohybují cyklisti. Abych bezpečně předjel cyklistu (zejména na elektrokole), je kolikrát nutné na minimální dobu překročit rychlost 50 a pak jste lapen. Nebo můžete jet za cyklistou taky třeba 500m 20 a udělat krásnou kolonu a pak se ještě najde další magor, co vás začne předjíždět celou kolonu. Takže to o bezpečnosti taky někdy moc není.
Jo, řidiči si vždycky najdou nějakou výmluvu, proč porušovat zákon. A nejlepší je, když za to může cyklista už tím, že existuje.
psst: cyklista je dle zákona také řidič
Cyklista nemá RZ, ten tolik nevynese.
Já jedu za cyklistou klidně 2 minuty dvacet, abych ho neohrozil, ale ty nerváci za mnou to pak těžce nesou.
Cyklistu objíždím opravdu co nejvic to jde.
A ten problematický cyklista teda jede 45 nebo 20?
Buďte klidný, cyklisté mají v Náchodě cyklopruh.
Jediné dobře, jen houšť.
Ale přesto se najde mnoho inteligentních cyklistů, bohužel, co na cyklopruhy a cyklostezky zvysoka se…., a jsou schopný klidně zablokovat kruháče a tím i dopravu v Náchodě.
Zrovna na kruháčích cyklopruhy nejsou.
Jak si odporovat sám sobě během pár vět 😀
Je to kvůli bezpečnosti, v blízkosti je škola. Překračování se tedy děje v nočních hodinách, ale ta bezpečnost především, ale víte, hlavně ty prachy budou do roka.
Jakože je špatně, že se budou vybírat peníze od lidí, co porušují předpisy ?? A je snad jedno, jestli je to v noci, pokud ses bezohledný a porušuješ předpis a ohrozujes za volantem ostatní, jen plat ….A to, že je to „zejména v noci“ neznamená, že to není i přes den, kdy tam jsou školáci 🤦
Tak jsem to nemyslel 🙂 Jen ty důvody jsou jak ze zvláštního ústavu.
A stejně myslím, že bezpečnost se přeci dělá tak, že si tam stoupne policiie a rovnou hříšníka chytí a ne že vám za půl roku přijde obsílka. To než to opravdu zajistí „bezpečnost“, tak to bude trvat ten rok za který se to přesně zaplatí (podle nich).
Tak tomu vůbec nepomůžou. Nejen, že tam budou zavazet v provozu, ale většina řidičů to stejně pošle do správního. Už jen proto, že ve většině měst je šance na promlčení poměrně vysoká.
Půl roku? Jste asi dlouho nic neplatil.
Jedné velmi blízké osobě přišla pokuta z radaru v Orlové. Po půl roce.
Ona tam ta policie nemůže stát 24 hodin…Tohle je efektivní a trvale řešení, aby úplně každý, kdo za volantem ohrožuje ostatní, dostal zasloužený flastr.
„ohrožuje ostatní“
Prokažte to, když nikde nikdo není, všichni spí a někdo to hrne +5 km/h.
To pochopitelně prokázat nemůže a to nejen on, ale ani nikdo jiný. Proto bylo vynalezeno právní svinstvo, že dopravní přestupek je speciální kategorie přestupku, kde se nemusí řešit materiální znak.
Před cvaknutím fotky se ukazuje změřená rychlost. To může probudit někoho, komu po delší jízdě nepřipadá jeho rychlost jako velká a zafungovat tak, jako by měla teoreticky fungovat značka „pozor děti.“
Skutečné radarové pasti rychlost neukazují.
V tomhle případě znamená. Náchod znám velice dobře.