Na zkušebním okruhu v Cerhenicích začalo testování nových vagonů pro ČD
Vagon Siemens/Škoda pro České dráhy. Pramen: ČD
Zkušební okruh v Cerhenicích má novou atrakci. Začalo tam testování nových vagonů pro České dráhy
Zkušební okruh v Cerhenicích má novou atrakci. Začalo tam testování nových vagonů pro České dráhy
Doufám že zakázka na ty další vozy 180ks dopadne dobře a brzy se dočkáme dalších nových vozů.takhle ma vypadat vůz 21 století a ne nějaká reko Rumunska šunka.
Reko rumunská šunka. To někde u nás jezdí?
Astra RGJ.
To nebude reko astra rgj z Rumunska co se ti nelíbí. To bude poctivý koženkový Honecker z DDR
Astra jsou staré šunky s novým kabatem..za tu cenu co koupil zlutaka astry..ti nový vůz nevyrobí.
To jsou nové vozy
ha ha ha
Astry jsou předělávky starých francouzských vozů.sunky
Je smutné že testujeme vagóny na 200km rychlost! V Evropě se jezdí 300km a více! Opět budeme za hlupáky co nemají schopnou železní dopravu. ANO bude líp!
V Rakousku ani Švýcarsku jsem teda 300 nejel, stačilo by mi těch jejich 200-250 v jejich kvalitě. 😉
Tak to jsou zeme s Alpama a je dost obtizne tam neco rychleho postavit, ale my tu mame par kopecku a nejsme toho schopni… Me spise zarazi, ze se u nas vice nezacinaji prosazovat automaticka sprahla a ucelene jednotky… Klasicke vagony a lokomotivy potrebuji vzdy personal pro manipulaci v uvratich, spojovani vozu apod… Ale jinak tyto vozy jsou na klasicke trate velmi dobre, rekl bych jedny z nejlepsich… VRT na 300-350 bychom ale stavet meli – min. na hlavnim tahu Berlin-Praha-Viden/Budapest, Praha-HK-Vratislav a Viden-Katovice, nizsi rychlost se nemusi do budoucna vyplatit, staci omezeni na 200 u tunelovych useku, dnes existuji… Číst vice »
Plzeň – Regensburg viselo roky v Berlíně, už se to konečně hnulo. Více později.
Ano, sleduji, ale prioritne pro nakladni koridor DMB… zadna VRT puvodne zamyslena na Norimberk a Mnichov… Je celkem lakave jet po VRT napr. z Prahy do Parize,…
Jsem zvedavy jak se to bude vyvijet, …
Vrt do parize? Když jsou tak levné letenky? Sci-fi.
Na te ceste do Parize neni jen Praha a Pariz, …. nekde jsem pocital cas, kdybych to letel a kdybych jel vlakem, a kdybych letel, bylo to srovnatelne, vlakem o neco delsi, ale to porad mluvime o Praze a Parizi, ne o ceste do/z techto mest vcetne cest na letiste…
Jinak jiste souhlasim, ze levne letenky jsou, ale vetsinou je kupujete s predstihem, totez ale plati pro vlak, kdyz kupujete s predstihem je to take levne…
Jinak VRT do Parize jiz vede prave z Norimberku a Mnichova, chybi dostavet par useku…
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/bf/High_Speed_Railroad_Map_of_Europe.svg/1280px-High_Speed_Railroad_Map_of_Europe.svg.png
Letenky? Sci-fi? Ještě asi 4 měsíce a je po lítání … :-/
Za hlupáka seš tu akorát ty.
A těch 300 se tam jezdí všude, včetně vlaků, které zastavují á 20 km a spojují sídla s 20 až 100 tisíci obyvateli?
Proč zas Praha – Cheb? Už teď tam jezdí lepší vagóny jak třeba na Ex2 (a dalších). Takže na valachy budeme furt jezdit ve složení Armpee+Bbdgmee+Bdpee+Bdpee+Bdpee+Bmz+B+B (ano, takto to jelo minulý týden, což je na „express“ fakt terno)
Protože Ejpovice. Tlakotěsná skříň.
Kvůli Ejpovicím to asi úplně nebude, když prý primárně budou na Praha – Ústí – Cheb, kde 5 vozová souprava dostačuje.
Ale houby skříň, ale ta 200-ka přece ne !!!! Svoboda ze SŽ by Vám k tomu mohl dlouho vyprávět !!!
Jo ta 200 pro Pendolino v jednom směru… 😅🤔
Neposerte se na tý Moravě tam:-). Jste fakt neskuteční uplakánci:-).
Jo, takhle ČD pricházejí o zákazníky. Na kritiku se reaguje urážkou.
No nevím kdo je větší uplakánek. Vždy brečí tamti vod Prahy.
Ne tak jako čecháčci. A má pravdu, nejlepší vagóny mají jezdit na expresech např., ne na vnitru, tam můžou jezdit vozy uvolněné z ex.
Že by požadavek objednatele?
To je ještě dobré. Já tam standartně potkávám A+A+A+A+A+ARmpee+Bbdgmee+Bdpee+Bdpee+Bmz, někdy místo áček jezdí Bdmtee nebo B
Turnusovou potřebu to na obou linkách do Chebu i se zálohami (8/2?) pokrýt nemůže, nebo ano? Opravdu nevím, ale tipuji, že na obou linkách je bez záloh potřeba deset jednotek, nebo ne?
Není. Na Ex6 jsou potřeba 3+Pendolino, na R15 6 souprav. Vychází to krásně.
Mít v záloze 2 nové soupravy za půl miliardy dnes nikdo nezaplatí.Zálohu bude nejspíš tvořit jedna souprava,která tam jezdí dnes.
Ty fotky jsou dost mimo…
Jaký je rozdíl pro mezi vagóny Astra Regiojetu a těmito vagóny pro ČD?
Vagóny Astra mají vyšší kapacitu sedících cestujících, zhruba poloviční cenu a monitory v sedačkách.
A přesně v tom je rozdíl v uvažování mezi ČD a Regiojetem. Vagóny Siemens/Škoda jsou první vagóny splňující TSI, tlakotěsné, dobré podvozky a vysoké odpisy. Ale nic co by přilákalo nové cestující pro pravidelné cesty například lepšími službami ve vlaku.
Jsem rád, že ČD nakupují nové jednotky a vagóny, ale nemyslím si, že pouhou obnovou přejdou cestující z aut do vlaku.
to je otázka vkusu. Třeba první vaše zmíněná výhoda – vyšší kapacita je pro mě nevýhodou. V Astře je málo místa na nohy.
Já nevím , jel jste tou Astrou? Já v neděli z Vídně do Prahy a místo na nohy v pohodě, spíš WC by zasloužilo obnovit… Jako jasně, je to dvojka, ne jednička, ale místa dost…
Za mě tam místa dost není ani na nohy ani vedle sebe, protože tam jsou nasáčkované 4 sedadla do řady, místo 3 v obyčejném voze nebo Pendolinu.
Bohužel railjet má taky uspořádání 2+2, což se mi nelíbí.
Přesně tak, Astra je opravdu fajn. Rozhodně by je měly nakoupit i ČD se shodným interiérem, jako má Astra u Regiojetu. Žádné jiné změny, jen si velice dobře pohlídat kvalitu zpracování, na což mají ČD lidskými zdroji početně daleko lépe vybavený aparát, než má Regiojet. Aby se dlouhodobě udržela přijatelná cena jízdenky a ve vlacích byl dostatečný počet míst k sezení, opravdu nelze jít jinou cestou, než jde Regiojet s Astrou. Jako je fajn, že ČD koupí deset pětivozových netrakčních jednotek vycházejících konstrukčně z Railjetů, ale neřeší to velký problém s nedostatkem vozů u ČD… Je totiž potřeba se připravit… Číst vice »
Monitor v sedadle je dneska v ČR něco lakaveho? Nevím, třeba se pletu, ale myslím že je to přežitek.
Kubrt: nebo jsou přežitek jídelní vozy, které si na sebe ani nevydělají. Monitory v sedadlech ČD nikdy neměli a Astry jsou zpravidla vyprodané nejdříve.
Mně by z monitoru hrablo. V jidelaku klidně projim celou cestu.
Proto nejezdím zlutakem…
Přesně, u žlutohnoje si nemůžu dát něco na zub…
Nejdříve ve WRmee814, jednou i WRmz817, později nesplněné sny o WRmz815…
Mno, ja si myslim, ze cim lepsi servis a komfort, tim lepe, sledovani filmu pri ceste, cteni e-knihy, navazujici spoje, objednani obcerstveni, apod. bych uvital, ale take monitor muzu vypnout a neresit jej… Stejne tak bych uvital mnohem komfortnejsi 1. tridu ev. Business/Premium, alespon pro cast cestujicich ve vlaku,… nekdo rad pohodli a full servis… Nekdo rad kvalitni jidelni vuz a nekdo automat na jidlo a piti,… Nemyslim, ze by to bylo neco extra neproveditelneho, me take v autobuse mezi prahou a brnem prisel vhod film nebo serial… Konstrukcne jsou tyto vozy lae velmi dobre a jsem rad, ze jsou… Číst vice »
Tak tak, co se servisu týče, jsou ČD pozadu. Přitom by to zase tolik navíc nechtělo…
Tak se podívejte na obsazenost vozů Astra. Jančura ví co dělá.
A to kvůli displayum?
Vyprodané jsou, ale asi ne proto, že to je Astra.
Já si kupuju místo v Astře z jednoho klíčového důvodu: vůz není tak přesvícený jako kupé v Bmz a dá se tam spát. Nějaký displej mě zajímá asi stejně jako palubní portál v pendolinu – vůbec.
Kurde, co je to ta Astra? V Brně jsem u žlutých vlaků v životě nic takovýho neviděl. O čem se tu mluví?
O podmořským světě na Praha-Ostrava, které navrhl nejdražší vozidla na světě
Oprava: které navrhl nejdražší architekt v ČR
Já třeba ty monitory mám rád. Mně přijde super, že si tam člověk může třeba pustit film. Chápu komentáře typu „však máš mobil“, ale prostě já ho nemám (mám mobil na focení, ale baterka nic moc).
To rozhodně. Hlavně to, co je k dispozici v těch monitorech…
Tak Jančura primárně kupuje takové vagony co mu co nejvíce vydělají. Nebo na které má. Pro studenty je určitě fain astra a méně místa jim nevadí. Já mám radši Relax případně Business ale ten je teď drahý. Ty nové vozy jsou fain a určitě budou pohodlné, pokud to škodovka špatně nedodělá. Jediné proč si to můžou dovolit jsou dotace a peníze od státu, jisté příjmy. V případě dluhů to zaplatí vždy stát a já jako daňový poplatík. Neříkám soukromníci se taky dotují skrze slevy, ale celkově jsou o řád efektivnější než stát. Bude to tak vždy. Jinak Railejet je asi… Číst vice »
Jaký servis panovi chybí? Třeba donos pod nos do tzv.dvojky? (Čili všude jinde jedničky, jen u RJ dvojky kvůli cashovani slev).
Kupte si v railjet jedničku. A máte to. Dokonce i teplé jídlo, nejen susi v plastu.
A to ještě v railjetu můžete pohodlně dojít…
Myslím že railjet je i přátelštější vůči matkám s dětmi…
Jenže matky s dětmi rj jezdí minimálně. Ti co na to nemají jezdí RJ a ti co na to mají neví kde je nádraží
Vozy astra mají polohovatelné sedačky, jak tyto netuším v railjetu polohovatelné sedačky sedačky nejsou, což značně degraduje zážitek z jízdy v takovém voze.
Nemají polohovatelná sedadla, jen sklápěcí opěradla, což vám místa nepřidá a naopak zhorší použitelnost tolik opěvovaných obrazovek.
No, ono polohovatelná sedadla má i A149 a Bmz234…
Polohovatelných sedaček má railjet celé dva vozy (OK, dobře, jeden a půl). Stačí si do nich koupit jízdenku.
Vozy Astra mají fancy monitory a fancy osvětlení, vozy Viaggio Comfort zase několik polic na zavazadla, o dost více místa na nohy a několik sezení 2+2 s centrálním stolkem, což třeba rodiny a skupiny ocení víc, než tupý zírání do sedadla (v němž je monitor).
Pokud někdo opěvuje Astru tak asi nemá cenu vést racionální diskuzi.
U Astry je vidět, že to pochází z Rumunska. Stačí se projet pár týdnů nebo měsíců starou Astrou a můžete si všimnout různých škrábanců, nefungujících rolet atd.
A obutých kol…
Na Linku Praha-Tábor-České Budějovice
Nebo na Linku Plzeň-České Budějovice-Brno tam by se šikly
+Na Lince Plzeň-České Budějovice-Brno by aspoň odpadla nutnost přepřahu
No co třeba se tam taky ukážou kdyz ČD bude mít 5 Jednotek
Tak dvě jednotky poslat Na Jih
Ale to je jen můj názor
Až to bude i názor MDČR, pak možná. Kdo objednává, ten rozhoduje.
No proto…
Zas by to nejnovější a nejlepší poslali Slovákum – jako Pendolina…
Linky do Chebu ať přes Plzeň – tak přes Ústí nad Labem to potřebujou jako sůl..
Prioritou naj bejt přece vždycky domácí linky!
Ty Metropolitany totiž žádní etnicky čistí Češi nepoužívají, že.
Bože vy jste tak zabedněný lidičky – obecně je přeci logické aby to nejlepší jezdilo doma! Není důvod, aby to naše nejlepší obsluhovalo polovinu cizího státu (Metropolitan) anebo celý cizí stát (Pendolino), když na domácích linkách jezdí mnohem horší soupravy Je to placeno z peněz nás všech – tedy v minulosti mnoho státních dotací aby ČD přežilo, zisky za skupinu ČD jako takovou, bankovní financování.. Naproti tomu ta zoufalost co tu jezdí od ZSSK je opravdu tristní. historický exkurz: cizí stát = území které bylo určitou dobu naše – ale nechtělo s námi mít nic společného a odtrhlo se.. a… Číst vice »
No právě proto, že to nebylo „naše“ ale říkali jsme tomu a chovali se k tomu jako by to bylo „naše“ si ti, kterých to doopravdy bylo, řekli, že by bylo načase aby „naše“ a „naše“ bylo jednou provždy oddělené. A to platí v tom „naše“ jak česky tak slovensky. A že naše a naše se může stát výbušným, víme od našich slovanských bratří Srbů a Chorvatů. A pro lidi s neúctou k tomu co je čí, je to dobře, že už to není vaše, hlavně Vaše pane Urbane Transporte Lovere.
Neřeším nějakou mi – ale současnost nulost – ikdyž nás to stálo drahně peněz…
Už by bylo načase abyste Vy i ostatní probrali (z Vaší naivity..)
Dálkové linky financuje Ministerstvo dopravy České republiky a na čem se ministerstvo s Českými drahami dohodnou, to by tam měly České dráhy nasadit. Nic míň ale taky nic víc.
Mno… sice to je asi pěkná práce dělat na okruhu, ale říkat tomu atrakce? Zvlášť když k tomu nikdo nesmí?
Vypadá skvěle. Škoda že jen 10 jednotek. Chtělo by to aspoň 50.
Co s 50 5 vozovými jednotkami?
By jste se divil určitě by užití našli
Nenašly. Za ty odpisy nenašly.
Brno – Šumperk. 😉
Co Brno – Šumperk? Tam se ministerstvo dopravy rozhodlo platit víc za dopravní obslužnost? To je pro mě nová zpráva.
Vzdyt jasne napsali, ze se k nim budou bezne pripojovat vagony 1. tridy a jidelni vozy. Takze o zadnou ochuzenou jednotku nepujde. Navic nekdy asi pred pul rokem psali, ze k temto vagonum uz rekonstruji jidelaky.
Schválně – za jak dlouho k nim připojí první béčko? 🤔😁😁
Měli by na to mít na okruhu extra test. 😉
Bez něho to nepojede 🚈
Jídelály na Cheb? To jsem teda zvědavej a trochu skeptickej 😀
Už tam byly, firma Urblík.Ale skončilo to neslavně.
Já taky jsem skeptik, a to mám jídlo v jídelním voze od malinka spojeno s dobrým pocitem. Ani TGVduplex na jih, kterým jsem jel, neměl klasický jídelák, jenom takový bistro.
Jideláky budou – AR* od GVD 22/23 (Ex6_Cheb, ARmpee829 z Linců.)
Spojte se s ministrem Havlíčkem a domluvte s ním navýšení plateb Ministerstva dopravy Českým drahám na budoucích 10 let. Pak bude možné takových vozu objednat víc.
Nebo RJ a platit míň.
V rozpadajících se ex-rakouských emzetech, které už před pěti lety zoufale potřebovaly rekonstrukci. V případě vozů z Německa už před deseti lety bylo pozdě. Aneb někde se to „platit míň“ zákonitě musí projevit.
Přečetl jsem si Na zkušebním okruhu v Cerhenicích a očekával jsem nějakou poruchu…
Tak ještě pár set takových a bude se s ČD dát jezdit i v létě.
Zrovna sedim v Krusnohoru a rikam si, ze se tesim na ty nove vozy, konecne bude jednicka ve velkoprostoru 😍
Co se Vám na Krušnohoru nelíbí? Do děčínského rychlíku s Vámi 🙂
Nemam s Krusnohorem problem, ale na tuto trat budu rad za railjetove vozy a hlavne za velkoprostor, obcas se v tech kupeckach hlavne k veceru bojim, zvlast pres stanice Most a Bilina.. tady je velkoprostor lepsi
Velkoprostor lepší skoro vždycky
Ne. Řvoucí malé děti stejně jako řvoucí ožralové jsou lepší v kupé.
A já taky radši jezdím v kupé, abych místo 40 lidí musel poslouchat jenom 4 další.
To, že se bojíš večer přes stanice Bílina Most, to není kvůli vagonům, že ano😀
Neni to kvuli vagonum, ale urcite je lepsi sedet ve velkoprostoru, nez zalezly v kupe, kam uz vubec neni videt..
Zrovna mezi Teplicemi a Mostem bych zavedl nástup jen jedněmi dveřmi u kterých by stál průvodčí, který by rovnou kontroloval, jestli má cestující jízdenku. Kolikrat jsme černého pasažér (doslova) pomohli vyhodit třeba v Oldřichov nebo Želenkách, když si jel zadarmo, myslel si, že mu to projde a ještě otravoval ostatní.
.. a do Decina se da i Berlinerem nebo Hungarii 😄
Záleží taky, kdy je potřeba jet.
Dnes jsem kupoval jízdenku s místenkou na čtvrteční R 693. Žádné B v řazení nebylo.
To neznamená, že tam nemůže ve finále být.
U razeni se da spolehnout jen na pocet vagonu. To vetsinou sedi. A pak cekat co prijede. A mistenku kupovat jen s univerzalnim cislem sedadla a vyhnout se cislum kolem 42. Misto sedacky muze byt police na zavazdla.
V těch posledních pařácích jsou děčíňáky ňamka.
Jsem zvědaví co nám ČD dají od nového jízdního řádu na linku R9… Protože to co tam aktuálně jezdí je něco strašného. Za poslední roky žádné zlepšení.
Pozitivní je, že už nemají co sebrat, protože nic horšího nikde nejezdí.
Beru zpět, ještě by mohly přijít honekry…
Jelikoz se pohybuju jen na trase Praha – Ostrava, byl jsem dost prekvapen, cim se jezdi do Trebone.
Ale zajimalo by me, jak muze na EC 117 Silesia jet tak priserny vagon, ze nema ani klimatizaci. A to se jednalo o asi vyrazeny vagon prvni tridy, jedouci jako trida druha. Pokud vagon nema zaclonku aby se dala spravne nastavit „klimatizace“, je jet v tom v tomhle vedru zazitek.
Ehm.. že se ptám… on tě někdo nutil do toho vagonu nastoupit a jet v něm??
Místenka?
A co jako??
X 1 – to mi jako chceš tvrdit, že ho někdo nutil vubec vstupovat do toho vlaku – bez ohledu na to, že měl koupenou jízdenku i s místenkou??
To jako vážně??
Studený obkládek?
Obecně – přece všichni víme, že je lepší kupé nebo bus klimatizace než sedět v mrazáku…
Měl jsem už jednou takovou zkušenost , měl jsem místenku do 1. třídy a když tam byl náhradou Aee tak jsem si sedl do Bmzetu..
Aee teď na EC 117 jezdí pravidelně…
Kde ti projektanti byli v letech 2015-2019? To jen mě přijde, že se řazení spojů zlepší v okamžiku, kdy je mi to už na nic?
Jasně, sledují, kam potřebujete jezdit a přesně podle toho nasazují vozy. Ach jo…
A místenka je nějaký zaříkadlo? Pane v tomhle vlaku si můžete sednout i jinam, tohle není RegioJet, kde když si sednete na jiné místo, tak jste mírně řečeno v pr****.
No.. Patek odpoledne, cesta do Ostravy, koupena mistenka. Samozrejme se da prochazet vlakem a hledat volne misto. Ja jen nechapu, ze vlak EC ma stary kozenkovy kupecka co nemaji klimatizaci a venku je 30. To nejsou predpisy na to, jaka kategorie vlaku ma mit vybaveni?
Osobne kupuju listky jen do velkoprostoru a pak na nastupisti trnu, ze zase pojedu kupeckem. A opravdu ty vlaky jsou dost narvany.
To je o zkušenosti. Např. hledat ODDÍLY označené „Mimo rezervační systém“, na EC 117 je to vůz č.348 (Bmz232), na EC 114 vůz č.348 (2 oddíly)…
JINAK SE VOLNÉ MÍSTO K SEZENÍ HLEDÁ PO SMĚRU JÍZDY ODZADU.
Mistenka byla zrovna do prvniho. A co jsem tak koukal, par vagonu melo otevreny okna, tzn, ze klimatizaci nemela tak pulka vlaku.
Nekupuju si mistenku abych pak prochazel a hledal ve vlaku volne misto v chlazenem vagonu. Samozrejme muzu, ale … No nic, CD. Snad brzo prijdou o dost trati kde jezdi a tyhle muzejni vagony nechaji sesrotovat.
None
Rozmazlovat, rozmazlovat, rozmazlovat…
A protože soused jezdí v káře, tak já chci v suprkáře. A budeme všichni ve virtuální realitě krásného věku a žití.
Všichni všechno zdarma a automaticky a moc moc moc. Minimální ambice se snažit, či snaha vlastní pílí získat.
Špatná doba pro moralju jedince.
Nevolám po minulosti. Ani náhodou. Ale dneska je servírování bez uvědomění si co za čím stojí.
Ať modrého, žlutého či oranžového. To je fuk.
Konzum, konzum, konzum…
Kecy, kecy, kecy…
A tak doba se hnula a je to dobře – ale frfňat že něco nemá klimu je na pár facek.
Nikdo danýho jedince nenutí jet dopravním prostředkem bez klimy nehledě na to že má QR kod v mobilu i s místenkou
Aktuální zpráva z fb: „Pro fandy honekrů: Zítra Bdmtee281 na 962 a 979“
Haló, to nebyla žádost, to byla vyřčená noční můra!!!
Pěkná blbost.To by je tam ve Žďáru n/S na 962 musel někdo prohodit za B nebo Bee. A kde by se tam ty vozy vzaly? Čtyři kousky jsou leda tak v HB(záloha). A v Praze na 979 by je vzali kde? -)
Asi vyčarovali. Na 962 jeden honekr jel… Nevím, jaký jste vozmistr, ale logicky ho vezmou z té 962.
Mrkněte někdy na R23.
Ach, ten pravopis….
Určitě nic jiného, až se vysoutěží, tak se teprve možná něco změní. A mohlo by to být ještě horší, místo Are by tam mohlo jezdit A nebo AB.
Ty už tam jezdí…
Jenže ono AB i A se tu bohužel objevuje stále celkem často. Předevčírem bylo v jedné kmenové soupravě dokonce i kopřivové zelené B (a mimochodem zatím se tu prý stále vesele prohání).. No a vozy Bee273 taky nic extra. Ty zatuhlé dveře, to je někdy radost vystupovat. Kéž by aspoň udělali víc revitalizací honekrů (po vzoru toho z Czech Raildays 2019 s polospouštěčkami), nebo objednali interpantery nebo něco alá DB IC2. S tímhle skanzenem tu soutěž nevyhrají, tedy pokud v ní nebudou ČD samy.
Pokud nevíte, jaké ý se píše ve slově zvědavý, raději pište zvědav a máte po problému….
Zbytečnost, kdo s tím bude jezdit se spolehlivostí železnici vlastní.
Pane, vy jste vizionář!
Ne realista, vidím to z první ruky ty frekvence a vidím že silně klesají.
Vy těmi vlaky jezdíte? Dosud jsem myslel, že jste pouze gumokolista.
Gumokolista? Ne, je Autista. 😉
Kolik už mají hotových vozů?
Vypadají mnohem lépe, než ty herky, co přijely v Praze na třetí nástupiště, směr Rijeka.
Taky byly mnohem dražší a do Rijejky se v nich nesvezete :p
Co taky s takovým vozidlem někde…kde vlastně?
To máte pravdu, žluté herky s klimatizací…
Vraťme se ale do současnosti, kdy tu stojí ještě mnohem větší vraky, zpomalující koridor jedoucí na Děčín, České Budějovice a do Brna přes Vysočinu.
To máte pravdu, to já se ani nehádám. Jen jsem dnes náhodou zahlédl vlak RJ do Chorvatska a alespoň z venku to nebyla teda žádná sláva.
Souhlas. Vlak přes celé nástupiště a pouze 3 vozy bez polospouštěcích oken…
Jenže ty herky jedou do HR se servisem cestou za něco přes tisíc korun i zpět. Tento krasavec za tu cenu dojede tak kousek za Břeclav.
Z osobní zkušenosti 14 dní zpět. Krásný Rj ČD na Budapest 1800 něco pro jednoho , u RJ 1350 celá rodina 2+2. Co dodat , milionář nejsem .
Fandim CD aby tlaku novym agresivnim dopravcum nepodlehli. Fandim kazdemu soukromnikovi, aby vytezil ze skostneteleho zeleznicniho prumyslu co jde a ty dynosaury naucil delat zeleznicni byz na urovni sluzeb 21. stoleti.
Tak to bychom si přáli asi všichni , Jančura je donutil alespoň k něčemu , ikdyž hodně pomálu .
A já jako řadový zaměstnanec bych si přál, aby všichni nespokojení obohatili naše řady a ukázali nám, jak to změní. Tipuji, že by vám ten entuziasmus vydržel tak tři směny. -)
Nehodnotím cenu, jen vzhled vozu.
Zase promluvila modrá guma?
Vy budete asi velmi jednoduchý člověk, které se nedokáže vypořádat s kritikou. Pro vaší informaci, nikoho se nezastávám, ale pokud vás k takové reakci vyprovokuje to, že někdo řekne, že tyhle vozy ČD jsou hezčí než jiné vozy RJ, tak byste se sebou měl něco dělat.
Jak jde testování sršně od Lea? Má někdo nějaké info?
Co já si pamatuji, tak tam byl problém s čínským personálem kvůli koroně a testování stálo, ale to už je docela dlouho…
Stále stojí.
Tak možná to do GVD 2022 stihnou 😀
Asi sežral Clavin…
Tak ono to dle všeho stalo i před Covidem…