Na začátku D5 na okraji Prahy začala oprava dvou dálničních mostů
Rozvadovská spojka. Pramen: Aktron/Wikimedia Commons.
Oprava se týká úseku, kde denně projede přes 26 tisíc vozidel.
Oprava se týká úseku, kde denně projede přes 26 tisíc vozidel.
Tohle bude snad čtvrtý rok po sobě, kdy se dělá nějaká dílčí oprava na začátku dálnice ( od křižovatky s D0 po Beroun ).
Dělal se nový povrch ( hned za tímhle mostem ), předtím nová svodidla, předtím kabel tuším Cetinu…nebylo by lepší to domluvit a udělat vše najednou.
Pak bychom měli omezení jedno a ne 4.
to by pak ale už bylo jako v německu takže neblázněte, pěkně každý rok kousek.
a když je to tak vytížené, bude se taky pracovat v noci? jo pardon, nejsme v tom německu, jsem zapomněl
Kde má VYŠŠÍ ÚZEMĚ SPRÁVNÍ CELEK – tedy samostatný Kraj Praha utratit bambiliony z rozpočtu???? Přece je nevrátí státu! Tak ten Čerňák a D11 s D 10 už by fakt bouchaly do očí – tak proto jsme zase na D5, pak zase D1 Chodov – Průhonice, D4 Zbraslav – Jíloviště atakdokolečka dokola – prachy se musí točit …
Tu mapku mají nějakou zastaralou na staré Plzeňské jim chybí kruhač který tam slouží už dva roky.
jo a kruháč, no tam bude po létě práce, to zase budou muset zavřít a opravovat povrch a svodidla .. 🙁
Tento usek mel byt davno po napojeni Pr.okruhu ve smeru na Plzen tripruhovy…
Ale tenhle úsek asi nikdy nemá být třípruhový? Jestli jsem to pochopil (i podle mapy), tak oprava má být až za exitem s D0 směrem do centra. Odpovídaly by tomu i ty intenzity, na začátku D5 jsou podle posledního sčítání cca 58 tisíc a právě mi přijde, že cca ta polovina aut sjíždí z D5 na D0.
Pardon, cetl jsem clanek, vsude o D5 a na mape jsem.si ted vsiml, ze je to az dal na rozvadovske spojce.
Vyznačené je místo výstavby přejezdu středního dělícího pruhu. Opravovat se budou mosty na D5, až za křížením s okruhem.