Na Žabovřeské v Brně se kvůli postupující stavbě znovu změní vedení provozu

Žabovřeská ulice v Brně. Pramen: ŘSDŽabovřeská ulice v Brně. Pramen: ŘSD

Od pondělí 1. června se v souvislosti s postupem prací na stavbě velkého městského okruhu po pěti měsících znovu změní

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tom

Když má tedy opatření trvat měsíc, jaká bude po měsíci změna? Ten 2. pruh pro odbočení z KrPole do Bystrce a otevření nájezdu z Fanderlíkovy?

Luděk

Úplně nějakou zásadní změnu v plynulosti nečekám jediná změna je nemožnost od Pisárek jet do Bystrce přeci jen organizace 1+1 je tam pořád

M H

Ve směru do Králova pole dojde k odstranění jednoho špuntu proti současnému stavu – tedy k odstranění zipu do 1 pruhu na mostě přes Horovu. V opačném směru se naopak jeden špunt zúží a to nahnáním všech aut z Králova pole do 1 pruhu. Na druhou stranu řidiči mířící do Bystrce mohou toto místo objet jinudy. A všichni mají možnost přesednout do MHD, pokud se jim řízení v koloně nebude zamlouvat a kolony pak budou kratší pro ty, kteří autem musejí. Navíc nyní je ideální chvíle – stále částečně oslabený provoz po období karantény a následují letní prázdniny kdy je… Číst vice »

Dalibor

tak dnes byl provoz zcela neoslaben… na tradičních místech tradiční zácpy. Rýmička je definitvně pryč.

Vladimír Bílý

No to bude peklo. Auta směrem do Bástru jedoucí od OD Pisárek se následně zapojí do kongesce DO Pisárek.

M H

No…reálně spíš pojedou po Veslařské…nebo úplně jinudy. Prvních pár dnů katastrofa a pak se to nějak ustálí…ostatně jako při každé změně 🙂

Tomáš Gottschalk

Má to být na tři měsíce. Kvůli výstavbě dvou podpěr lávky od Bráfovy na žabovřeské louky (místo pro vrtnou soupravu) nebude možné jezdit po novém pásu dvěma pruhy a jeden musí být veden po obslužce. Takže vznikne několikanásobný špunt. Kromě sjíždění u vodárny a permanentnímu vytížení přechodu (plus staveništní doprava) se dá čekat nápor na kruháči pod Dobrovského, pak další problém při sjíždění kruháče a Hradecké, následuje sjíždění Hradecké a královopolského tunelu a nakonec přejíždění na obslužku plussjíždění směrů od Kéniku a od Bastru do jednoho pruhu. Je vidět, že inžinýři přemýšleli.

Honsa

Kenik neboli Koenig. Miluju Brno Bruenn

robert

Proč to nemůže napsat normálně? Proč Bastr? Proč nemůže napsat Bystrc? Je tam jen o písmenko navíc.

MildaIV

Protože si pak připadá cool a in.

Nekdo

protože takhle se hnedle pozná, kdo je ze štatlu a kdo z připojených dědin 😀 navíc, kdo už by chtěl bydlet v bastru, kde sice skuhrají, že chtějí silnici, a jak se začne plánovat, tak zase, že ne… mám z bastru pár kolegů a je to poznat 😀

robert

A co to mění na situaci, kdo je z Brna a kdo z okolí?

Tomáš Gottschalk

Tady někdo nekóří mapu.

Luděk

Toto je zase blabol! Kde jako vznikne několikanásobný špunt? Teď je tam jako co? Situace tam bude plus mínus na stejno jen změní místo kde se doprava spoji do pruhu

Olda

Rafaje raději nekomentovat… Zřejmě nejezdí dom okolo pisárecké vodárny. Hoowh.

MildaIV

Zadarmo ani kuře nehrabe.

Honsa

BRÜNN. MOHLI jsme byt dal