Na vytížené silnici I/35 přibudou ve Vysokém Mýtě semafory, má být tišší

Průtah silnice I/35 Vysokým Mýtem. Foto: www.vysoke-myto.czPrůtah silnice I/35 Vysokým Mýtem. Foto: www.vysoke-myto.cz

Jedna z nejvytíženějších silnic I. třídy v zemi a důležitá spojnice mezi Čechami a Moravou projde v příštích měsících velkými

5 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Hugo

Co třeba co nejdříve postavit ten kus D35 kolem Vysokého Mýta s dočasným napojením na stávající hlavní silnici (příp. úsek od jedné MÚK ke druhé)? Lidem ve městě se uleví, tranzitní dopravě taky. Ale jestli se budou pseudoekologické organizace jako na Moravě opakovaně odvolávat na ohrožené křečky, komáry a jiné „ohrožené“ druhy, tak to bude na dlouhé lokte.

Zdenek K.

to jsou vyhozené peníze, když se má co nevidět stavět obchvat VM jako součást D35. Dočetl jsem se , že již je vše v běhu, tak proč další investice do města

Honza D.

Přechod zkrácený na 7,5m je jinými slovy vozovka zúžená na 7,5m. Snad odpovědní pracovníci ŘSD ohlídají, aby pro nadměry zůstala potřebná průjezdná šířka. Nevín jestli to zde, na převážně železničářském webu, víte, ale I/35 je hlavní spojnice pro nadměry z Moravy do Čech (a samozřejmě i opačně) a občas se tam převážně v noci vozí opravdu hooodně velké věci, zejména do přístavů v Mělníku, popř. v Děčíně. A stačí jeden zádrhel a je na světě problém, který se dotkne mnoha nezúčastněných jako před lety na R 10 u Staré Boleslavi (závada jednoho z autojeřábů).

kik

Přitom by stačilo začít rozestavět více úseků najednou místo postupně výstavby. Takýe úsek kolem Mýta, kde nejsou problémy s trasováním dálnice, by se mohl stavět např. současně s úsekem Opatovice – Časy. A městu by se pak hodně ulevilo

železničář v důchodu

Také se domnívám, že lze-li smysluplně využívat tras rezervovaných pro budoucí dálnice pro budování obchvatů měst, mělo by se v co největší míře začínat právě tím = nejen v případě D35 a Vysokého Mýta!