Na Vltavskou se vrátí tramvaje, neprojedou ale od Florence. Auta na most nesmějí

Podepřený most u stanice Vltavská. Autor: TSK PrahaPodepřený most u stanice Vltavská. Autor: TSK Praha

Ve čtvrtek ráno se otevře pro tramvaje a pro pěší podjezd pod mostem v Bubenské ulici u stanice metra Vltavská.

8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pavloš

Znamená to tedy, že na tramvaje od Bílé labutě na Vltavskou se můžeme na několik let rozloučit? Nebo jak to bude?

Sch

A tím řešením bude návrat k úrovňové křižovatce. Vzhledem ke novému složení magistrátu neočekávám nic jiného. A teď si tu můžeme podebatovat, zda by to bylo dobře nebo ne.
Za mě ano, z metra Vltavská jsem chodil na kroužky do bývalých Dopravních podniků už jako kluk a byla to hrůza, i když jsem nepotkal žádná auta. Navíc tam provoz aut od té doby podstatně klesl.

IITHara

A ve výsledku budou všichni spokojeni. Tramvaje budou déle čekat na SSZ, auta budou čekat na SSZ, chodci budou čekat na SSZ. Ekologové budou spokojeni díky vyšším emisim a hluku při rozjezdech aut. Ale ještě by to chtělo přidat lavičky za pár mega. A rovnou tu křižovatku pojmsnujsme Křižovatka Václava Havla. A nakonec se to svede na České dráhy.

Démon

Už chybí jen chráněný komár 🙂

Juraj

Prečo nie? Magistrála potrebuje stíšiť, a to sa dá dosiahnuť len znížením atraktivity. Vo svete sa úrovňové riešenie ukazuje ako účinné. A ako bonus by zmizlo to nepriestupné monštrum v podobe estakády.

železničář v důchodu

Jenže se skutečnou „magistrálou“ ten uzavřený dvojmost v podstatě nesouvisí, protože ta před ním z Hlávkova mostu odbočuje na nábřeží Vltavy a pak do Argentinské ulice: hlavním nepříjemným následkem té uzávěry je převedení dopravy opouštějící magistrálu za Hlávkovým mostem směrem na Letnou z Veletržní třídy na nábřeží a do Letenského tunelu – obyvatelům Veletržní ulice se to sice jistě líbí, ale doprava v oblasti u Letenského tunelu je na tom hůř.

Pavel

Proč „ztišit“? Je to aktuálně jedna z mála kapacitních komunikací obsluhující centrum Prahy. Podívejte se do jiných měst, kde takovými, i širšími silnicemi mají protkané celé město. V Paříži vede kapacitní komunikace prakticky přímo pod Eifellovkou a žádnej problém s tím není. Jen tady se proti tomu musí furt vést válka, furt na to plivat a hledat v tom třídního nepřítele, zlo, fuj, auta. Jinak by asi nebylo co řešit.
Argumentovat tím, že místo vypadá škaredě – no to bude vypadat každý, když se o něj nebude město starat.