Na Vinohradskou se vrací tramvaje, oprava je hotová o dva týdny dříve
Vinohradská ulice v rekonstrukci. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Dopravní podnik hl. města Prahy dokončil druhou etapu rekonstrukce tramvajové trati na Vinohradeské ulici. Oprava kolejí trvala přes tři měsíce.
Jakpak asi vypadají chodníky? Záplata na záplatu, že? 35 let stejný asfalt, jen nároží z dlažebních kostek – taková pěkná potěmkiáda.
Jak souvisí chodníky s rekonstrukcí TT?
Jinak s chodníky je na Praze 2 a 3 nekončící problém, neboť jsou ve správě HlmP a ne městských částí a HlmP skrze TSK nemá kapaicty ani moc motivaci opravy urychlit. Takže P3 i 2 na to mají a posílají Prachy, ale opravuje (předláždí) se zlomeček.
Vinohradská se měla v rámci rekonstrukce TT dočkat celkově velké renovace, ale koukal jsem že nikde nic, takže to asi zase někde uvázlo. Nezjišťoval jsem na čem.
Naprosto ostudný výsledek. Pominu nesmysl že za dva roky se bude kopat znovu kvůli zbytku ulice.
Dnes jsem jel tramvaji, houpe to jak dřív. V úseku jiřího z poděbrad – radhošťská jedete-li autem je nový asfalt naprosto nerovný
A bílé značení je po týdnu autoprovozu už mizící.
Prostě klasika
No nevím, tak jsem se dnes svezl a jako na původní trati z BKV panelů, kde 15T hopsala jak tajtrdlík, se to fakt nehoupe. Je fakt, že to není hladká jízda jak na VRT, ale na TT v ulici, kde se nedosahuje vysoké rychlosti v pohodě. A při tom, že to dělali po krátkých sekcích, aby tam mohla projíždět a přejíždět auta je to dost slušný výsledek. Zbytek povrchů mimo vlastní TT bude dán tím, že jsou provizirní před rekonstrukcí celé ulice.
Budou tam doplněny cykloztezky?
Doufám že cykloZtezky fakt nebudou…
Vidite to, ja zase doufam ze budou cyklopruhy (ne stezky samozrejme) a budu se moct citit zase trochu vice jako v zapadni metropoli. Navic pokud skutecne zklidni Vinohradskou tak jak slibovali, tak se tam bude dat skutecne prijemne jezdit na kole.
Oceňuji především, že to dělali na více úseků a křižovatky úplně zvlášť, takže okolní doprava moc nekolabovala. Problém byly jen turistické autobusy, které úzkým pruhem nad vybagrovanou „propastí“ jezdily pomaleji než krokem (asi škodolibá navigace).
A další problém byl teď od pondělí, kdy ještě zároveň nejela tramvaj na Korunní směrem dolů – ale co, přežít se to dalo.
Vážený autore,
děkuji za informaci (bez ironie); uvítal bych ale vhodnější sloh (na příklad ,,drážní kabely
na místě textu ,,dráhové kabely
).
Děkuji předem!
Termín „dráhové kabely“ mi taky vadí, ale není to vina pana Sůry. Tohle sousloví jsem četl v technických zprávách různých projektů od různých odborníků a kroutím nad tím hlavou. Nechápu to. Pokud se jedná o napájecí a zpětné kabely tramvajových a trolejbusových tratí, mělo by se to nazývat jinak, jakkoliv ty kabely s dráhou souvisí.
Jde o formulaci z tiskové zprávy DPP.
A DPP ji samozřejmě převzal od Metroprojektu.
Jen ze zvědavosti – máte nějaké výhradní právo dostat se k projektové dokumentaci?
Novináři nemají žádné výhradní právo:-)Takže jedině zákon 106 o svobodném přístupu k informacím.
Dobře, díky. Ale fakt jsem si myslel, že jako novinář máte k některým informacím exkluzivní přístup. 🙂
Jako základní údaj mi tam chybí, kolikpak to stálo…
pardon, již doplněno.