Na trať Straškov-Zlonice se vrací vlaky, čtvrt roku tu bude jezdit Cyklohráček
Cyklohráček. Pramen: České dráhy
Pravidelné vlaky po trati naposledy jezdily v roce 2021.
Pravidelné vlaky po trati naposledy jezdily v roce 2021.
Jsem myslel že se cyklosráček už rozpadnul 😂😂😂
Cyklos*áček 🙂
Jste Vy.
Nemá se náhodou od června do října ještě opravovat podlešínský viadukt?
Nikoliv, tato výluka je přesunuta na příští rok.
Zato Straškov Roudnice má být zdvojkolejněna, elektrizovaná a mají se zrušit všechny přejezdy. Půjde totiž o Roudnický přivaděč.
Cože?
Půjde o souběh s VRT kromě úseku kolem Klenče.
Což je trochu něco jiného než vaše původní tvrzení.
Pokud není vyloučena zároveň i trať Kralupy – Slaný, tak moc nechápu ten závlek přes Straškov. Údolí Knovízského potoka je podstatně malebnější (a tudíž pro turistický vlak vhodnější) než pole pod Řípem. Jestli je cílem nabídnout Říp, tak zase nedává smysl úsek Straškov – Slaný.
Jde o to, aby Rotoped mohl šotoušit.
Doufám, že tu trať aspoň někdo prošel, protože je x let v dezolátním stavu
Tahle trať je špičkově udržována, dokonce lépe než v časech pravidelného provozu…vím o čem mluvím jako fíra Podřipských lokálek😊
No jo = tato trať je kandidát aby provoz této tratě začal být hrazen ze středočeského rozpočtu.
Stihne se to ještě letos?
Na Vaši připomínku jsme tu všichni čekali :D.
To je tak, když se věci nedělají pořádně. Po zrušení provozu měl být na trati zakázán jakýkoliv pohyb drážních vozidel. Tak tam nakonec ještě v budoucnu obnoví provoz a celé snažení o likvidaci přijde vniveč.
Ne, řeč je o každoročních desítkách milionů, které SŽDC utratila za tuto trať.
Čili nechť tento účet zaplatí středočeši, tj. všichni občané ČR o něco méně zadluží své děti a své důchody.
Přesvědčte se sám o jakých částkách je řeč každoročně na tuto trať. :
https://zdopravy.cz/prulom-sprava-zeleznic-poprve-zverejnila-kolik-ji-stoji-jednotlive-trate-92753/
„nechť tento účet zaplatí středočeši“
Jo a taky D0 okruh kolem Prahy a podobné věci. Proč by na to měli doplácet třeba Zlíňáci.
: – )
V praxi slušně funguje rozdělení silnic na:
– státní
– krajské
– městské/obecní
– privátní
Podobně je tomu s kolejemi, kdy v ČR existují:
– státní
– městské
– privátní
Tož už zbývá jenom krajské koleje oddělit od nelogického začlenění do státních kolejí.
Žádné takové silnice neexistují.
Žádné takové koleje neexistují.
Chcete-li se o něčem bavit používejte odborné a zákonné termíny.
Snad založíme sbírku a sepíšeme s ním smlouvu, že za předání výtěžku sbírky sem už nikdy nic nenapíše.
Vzhledem k tomu, že většina nádražáků hospodaří tak, že si bez dotací nevydělají ani na slaný chleba, tak by mě zajímalo, jak z vlastního výdělku nádražáci něco zaplatí, když žádný nemají?
Myslíš jako na tyčovinu, odměnu pro svářeče a zámek se zahazovacím klíčem? 🤔
Ano, toť se jeví jako výsledek chorobného vlivu šotobláznovství = záliba ve strašně prodělečné aktivitě může snad dovést až k ubližování ostatním, kteří jejich zálibě neholdují.
Zvláště pozoruhodně „promyšlená“ je tato šotobláznovská úvaha pana předřečníka vzhedem k tomu, že prodělečnou aktivitu šotobláznům platí právě zejména zbytek společnosti a to zadlužením svých důchodů a svých dětí.
Axel sem píše samé tyčoviny.
Tak to nechte na tom Středočeském kraji ne? Co se do toho furt montujete?
Vždyť to nechávám na Středočeském kraji a Praze, aby si tu trať platili ze svého krajského rozpočtu, když jsou jediní pravidelní, kteří tuto trať začali pravidelně využívat. Zvláště když tuto nevyužitou trať začne využívat pouze takový volnočasový Cyklohráček, který vůbec neslouží k dopravě z bodu A do bodu B. Když Moravskoslezský kraj platí projížďky vlakem po uhelných vlečkách PKP, tak na provoz, řízení provoz a už vůbec na opravy těchto vlečkových tratí PKP nedostává žádné státní dotace. Když v ČR existuje cca 4 tisíce km privátních tratí, které myslím vesměs nedostávají ani korunu dotací, tak proč vlečková trať Straškov-Zlonice by… Číst vice »
Cyklohráček nikdy nebyl Středočeského kraje, vždy si ho hradila Praha bez ohledu na území.