dkv_obrazok

Na trasu budoucího metra zamíří Krtek D. Monitoring ohlídá budovy na povrchu i tunely

Tunely mezi stanicemi Pankrác a Olbrachtova. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch OčadlýTunely mezi stanicemi Pankrác a Olbrachtova. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

Projekt metra D se posunuje o další krok, práce by měly začít v nejbližších týdnech.

19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Micky

„Hlídat se tak bude třeba hladina vody ve studních či praskliny na bazénech, zídkách, plotech či inženýrských sítích.“

A o panelácích z 50. let ani slovo. Možná proto, že to neudělali košér. Místo stavby milánských stěn se zadal jen monitoring a doufá se, že to žádnému paneláku nenaruší statiku.

Ale úkol byl splněn, můžou se poplácat po ramenou, jak ušetřili.

Ondra

Vy jste taky chytrý jak rádio. Bydlím nad budoucí stanici Olbrachtova a samozřejmě panelák nám hlídají. Podívají se na stěny, dali nám tunu měřicích přístrojů na chodby a samozřejmě se všechno hlídá. Tak si prosím nevymyslejte

Zuzana

V Praze je nad metrem mnoho ulic, domů. Za návrh odpovídá projektant, pokud proběhla pasportizace, pak se bude sledovat a škody lze uplatňovat dle zákona. Domy doporučuji pojistit.

MOS

Na stránkách DPP je dnes stále termín dokončení metra D Nám. Míru – Depo Písnice 2029. Bude nějaká změna ?

q89

Harmonogram platí, jen se posouvá 😀 V loni byla optimistická varianta pro úsek Pankrác-Náměstí Míru 2033, ale podmínkou bylo, že se začne s přípravou… a to se zatím nestalo.

Jan Sůra

3) Názory čtenářů (včetně kritických) jsou vítány. Fakta v diskusích musejí být podložená, lež není názor.

Roman Soudný

Veřejné tajemství se nepočítá?

Jan Sůra

Ne. A i když si o řadě rozhodnutí ÚOHS mohu myslet své, nelze nevidět zásadní zlepšení a zrychlení rozhodování po nástupu Petra Mlsny.

Jan Sůra

A o důvěryhodnosti rozhoduje soudce Avoda na základě své nenávisti k P. Mlsnovi?
„ani minutu svého života nepracovala“?
Berte tohle jako poslední varování. V minulosti jste byl opakovaně zablokován z podobných důvodů: lhaní, urážení atd.

HAL9000

Co se do článku nevešlo, doplní třeba České noviny:
Konsorcium tvoří šest firem GeoTec-GS, která jej vede, SG Geotechnika, INSET, GEOtest, Angermeier Engineers a PUDIS.

Jan Sůra

Diky za upozornění, doplnili jsme.

Danny

Usek Pankrac – Nam. Miru se má zacit az po dostavbe do ND? Tedy po 2030?

Roman

Ano.

q89

Ne

q89

Ne, je to samostatný úsek I.D3 který se může stavět nezávisle na části do ND. Kdyby se pan radní proti dopravě uráčil přijít do práce a podepsat se pod nějakou smlouvu (což nechce) mohlo by se začít se stavbou v roce 2026 (zprovoznění 2033), ale nejspíš k tomu zatím nedojde. Původní plán počítal se zprovozněním celého D najednou (proto se začalo s úsekem Pankrác-Olbrachtova dřív), ale k tomu fakt nedojde.

Jihočech

Posunuje se lokomotiva, projekt bych raději posouval

Tomáš

Teď jsem tam byl a pěkné

P_V

Proč uzavřeli smlouvu na monitoring jen do Nových Dvorů, když se tunely budou razit od depa už v této etapě stavby?

Frantík

Salámismus…