Na trasu budoucího metra zamíří Krtek D. Monitoring ohlídá budovy na povrchu i tunely
Tunely mezi stanicemi Pankrác a Olbrachtova. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

Projekt metra D se posunuje o další krok, práce by měly začít v nejbližších týdnech.
„Hlídat se tak bude třeba hladina vody ve studních či praskliny na bazénech, zídkách, plotech či inženýrských sítích.“
A o panelácích z 50. let ani slovo. Možná proto, že to neudělali košér. Místo stavby milánských stěn se zadal jen monitoring a doufá se, že to žádnému paneláku nenaruší statiku.
Ale úkol byl splněn, můžou se poplácat po ramenou, jak ušetřili.
Vy jste taky chytrý jak rádio. Bydlím nad budoucí stanici Olbrachtova a samozřejmě panelák nám hlídají. Podívají se na stěny, dali nám tunu měřicích přístrojů na chodby a samozřejmě se všechno hlídá. Tak si prosím nevymyslejte
V Praze je nad metrem mnoho ulic, domů. Za návrh odpovídá projektant, pokud proběhla pasportizace, pak se bude sledovat a škody lze uplatňovat dle zákona. Domy doporučuji pojistit.
Na stránkách DPP je dnes stále termín dokončení metra D Nám. Míru – Depo Písnice 2029. Bude nějaká změna ?
Harmonogram platí, jen se posouvá 😀 V loni byla optimistická varianta pro úsek Pankrác-Náměstí Míru 2033, ale podmínkou bylo, že se začne s přípravou… a to se zatím nestalo.
3) Názory čtenářů (včetně kritických) jsou vítány. Fakta v diskusích musejí být podložená, lež není názor.
Veřejné tajemství se nepočítá?
Ne. A i když si o řadě rozhodnutí ÚOHS mohu myslet své, nelze nevidět zásadní zlepšení a zrychlení rozhodování po nástupu Petra Mlsny.
A o důvěryhodnosti rozhoduje soudce Avoda na základě své nenávisti k P. Mlsnovi?
„ani minutu svého života nepracovala“?
Berte tohle jako poslední varování. V minulosti jste byl opakovaně zablokován z podobných důvodů: lhaní, urážení atd.
Co se do článku nevešlo, doplní třeba České noviny:
Konsorcium tvoří šest firem GeoTec-GS, která jej vede, SG Geotechnika, INSET, GEOtest, Angermeier Engineers a PUDIS.
Diky za upozornění, doplnili jsme.
Usek Pankrac – Nam. Miru se má zacit az po dostavbe do ND? Tedy po 2030?
Ano.
Ne
Ne, je to samostatný úsek I.D3 který se může stavět nezávisle na části do ND. Kdyby se pan radní proti dopravě uráčil přijít do práce a podepsat se pod nějakou smlouvu (což nechce) mohlo by se začít se stavbou v roce 2026 (zprovoznění 2033), ale nejspíš k tomu zatím nedojde. Původní plán počítal se zprovozněním celého D najednou (proto se začalo s úsekem Pankrác-Olbrachtova dřív), ale k tomu fakt nedojde.
Posunuje se lokomotiva, projekt bych raději posouval
Teď jsem tam byl a pěkné
Proč uzavřeli smlouvu na monitoring jen do Nových Dvorů, když se tunely budou razit od depa už v této etapě stavby?
Salámismus…