Na trase z Prahy do Turecka roste konkurence, do Antalye začne létat i Pegasus
Airbus A320neo letecké společnosti Pegasus Airlines. Zdroj: Airbus
Spojení bude v provozu dvakrát týdně.
Spojení bude v provozu dvakrát týdně.
Chápu, někomu tenhle web patří, ten nekdo ex MfD něco neg.na Pegasus na základě resil, ale bezprostřední prožitek včera s tím zpožděním VIE AYT, s tim leteckym hnojem PGS, s 3h sekerou, je fakt. Užijte si pěkný den, který jinak svými zbytečnými články z oblasti železnice a letectví. S pár reakcemi bezvýznamnych nul:-(
Přesně kvůli těmto reakcím a blábolům jste tu už asi půl roku blokovaný. Btw, s Pegasus jsem nikdy neletěl, nic s ním neřešil a nehodlám ani letět. Ale spekulujte si dál, váš přístup sem je blokován pouze na základě toho, jak urážíte jiné a jak se chováte.
Bláboly, hlavně že vy jste odborník na všechno, odvozuju to z prostého absolutoria liberecké „VŠ“ Jinak, tak naprostá supernula, jako jste vy, takzvaný odborník na dopravu, mě privadite jen k smíchu, Sůro:-( Snad ještě nějaký čas se svym rádoby odborným serverem, vydrziš:-(
zdenek.korf@seznam.cz
212.156.229.102
Rád potvrzuji všechna superlativa, co tu na stranu Pegase zaznívají – letenky jsou cenově příznivé, spolehlivost vysoká, catering z low costů snad nejlepší poměr cena-výkon v evropském prostoru a obecně velmi vysoká profesionalita crew (ač jsem jednou jedinkrát zažil i masivní výjimku a crew horší než u kteréhokoliv EU low-costu). Jen bych zasadil do kontextu jejich masivní úspěch v pocovidovém růstu – ten je daný především pozicí Turecka a etablovanou pozicí PGS jako spojkou mezi Blízkým východem, Ruskem a Evropou. Pegasus je zdaleka cenově nejdostupnější spojka pro Rusy cestující do Evropy, na něž dopadají sankce uplatňované evropskými dopravci – možnost… Číst vice »
Ještě třeba větší palubní zavazadlo v ceně je bez příplatku , což u Wizz nebo FR je v ceně jen malé…
Narozdil od SW a asi i Sun Express nabidnou neco navic, pripojne lety.
Sun express nabizi pripojne lety pres AYT uz davno. X krat jsem kupoval letenku pres AYT do BEY napriklad.
Ok
Mozna SW nabizi neco AYT-PRG-XXX i kdyz asi tezko co?
Samozřejmě u těch letů, jež jsou brány jako pravidelná linka (QS 1190/1 a QS 1196/7), nabízí a v době, kdy mělo ČSA nějakou sít, se to celkem dost využívalo (pamatuji si, jak jsem v říjnu 2019 takovým letem letěl a krom českých „koupáků“ se tam sešli, alespoň dle tašek z duty free, cestovatelé snad z celé Evropy), bohužel dnes, kdy ta možnost návazných letů z Prahy je velmi omezená, to žádné davy asi nebudou 🙁
Výborně, rovnou tam zůstaňte pane Visarionoviči.
Pegasus je vcelku sympatická společnost. Sice se profiluje jako Low-Cost, ale dokoupení zavazadla je za pár korun a jídlo také… Flotila převážně NEO. Lítám s nimi vcelku často a mohu říct, že na lince do Antálky to bude nejlepší volba.
Nechápu, za co máte ty mínusy. S Pegasus jsem procestoval prakticky celý Střední východ a váš příspěvek můžu podepsat. Doplnil bych ještě vysokou spolehlivost. A wi-fi na palubě s limitovaným infotainmentem zdarma a plným připojením za rozumnou cenu – to je u low costů hodně neobvyklé.
Taky se připojuji s pochvalou, jen vždycky nějak bojuju s těma jejich stránkama.
Před nedávnem jsem s nimi letěl do z Prahy do Dalamanu s přestupem na SAW a po devíti dnech zpět, do té doby jsem s nimi neletěl, a mohu plně potvrdit, co o PA píšete. Jen jednu malou výtku: právě pegasovská A320NEO mají extrémně nepohodlná sedadla, přesněji řečeno opěrky zad. Navíc se nedají ani trochu sklopit, jsou napevno v téměř svislé poloze, jako bývají u standardních aerolinek pro start a přistání. Tudíž sedadla ve vozech pražského metra jsou proti nim vzorem komfortu. Už před startem v PRG jsem nevěděl, jak na takovém sedadle sedět, abych netrpěl – bylo to jak… Číst vice »
Taky souhlasím, letěl jsem s nima PRG – SAW a super.:) Jako rozdíl proti Lufthanse třeba žádný.:)