Na společné focení dvou posledních pantografů bude v pátek dvakrát pět minut
Pantograf řady 451. Autor: České dráhy
České dráhy dnes upřesnily podrobnosti k pátečnímu loučení posledního starého pantografu (451.025-26) z pražským provozem. Lákadlem je především příjezd stejného
Tak to vypadá, že žabák dojezdil;(
https://pid.cz/mimoradnost/?id=4194-2
Škoda těch „žabotlamů“…..Sice už mají své odježděno,le ve své době při výrobě prototypu koncem 50-tých let předběhly dobu o hezkých pár let a ukázaly,jak má vypadat příměstská doprava .Těm sprejerům bych zakroutil nejraději krkem.Ta fotka z Michle je aktuální??? Díky za odpověď….Nedávno jsem pozoroval „ešusy“ v Kolíně a údržba také nic moc.Špinavá skříň,okna atd.,údržba špatná.
Hezká teorie. Od Holešovic se v Libni jezdí k prvnímu nástupišti, za prvé to není křížem a za druhé nepřekáží tam vlakům na „hlavní“ trati. Ale do depa se dá jet pouze od druhého a nebo třetího nástupištěm takže společná fotka bude možná pouze za cenu omezení a zpoždění jiných vlaků.
Proč „teorie“ – vždyť při odstavení do depa v podstatě o čas až tolik nejde a na přejetí krátké jednotky někudy „křížem“ se nějaká chvíle určitě najde: spíše bych viděl možný problém ve zpoždění „tangenty“ (dnes večer i + 12 minut), takže ty „fotočasy“ asi nevyjdou úplně podle avizovaných předpokladů …
Úvratí do depa dojede i když budou obě jednotky stát na prvním nástupišti.
V pondělí večer jezdil „regiokřáp“ a už byl i docela „plný“ (z Podbaby asi 30 cestujících) – asi se už Pražané více vracejí z dovolených do zaměstnání. Co jezdilo dnes, to jsem zatím neviděl. A obecně platí, že „ML“ dost často nejezdí úplně včas …
Dnes jezdil panťák;)
mohu potvrdit 🙂
Ty 5 minutové obraty jsou na krev, takže stačí sebemenší zpoždění v síti, potřeba pustit dálkový spoj před panťák, a už je tam +5. Když se to nasčítá, tak není problém jeden pár vlaků úplně odříct a jede až ten další. Což tedy vadí akorát z/do Libně, mezi Holešovicemi a podbabou jezdí další vlaky.
Krátké obraty jsou problémem právě především u „žabotlamu“, protože tam úvrať trvá logicky mnohem déle než u „regiokřápu“ – strojvedoucí se ovšem v praxi vlastně vůbec nezastaví a pauzu mají prý po odvezení až 16 vlaků, takže jim rozhodně není co závidět (zejména v těch letošních vedrech). Přitom výluky se nekonají denně a jsou-li konány, pak jen jako denní jednosměnné (do odpoledne) – nedávno jsem zjistil, že jsou zaváděny například pro budování další protihlukové stěny poblíž sedlecké zastávky …