Rychlejší opravy, emisní zóny, kontroly parkování. Praha představila plán na kolabující dopravu
Smetanovo nábřeží. Foto: ROPID

Náměstek Hřib zveřejnil balíček opatření proti kolonám.

Náměstek Hřib zveřejnil balíček opatření proti kolonám.
A jak je to s vymáháním pokut za dopravní přestupky? Je pravda, že většina z nich není včas zpracována a proto propadnou? V čem je problém – nedokázali jste najmout dost úředníků? Pokud potřebujete více času, proč Svoboda nepřišel se změnou zákona? ODS měla ministra dopravy a primátor se prsil, jak je pro Prahu prospěšné, že je také poslanec a doktor a já nevím co ještě.
Praze by nejvíc pomohlo, pokud by se konečně začalo trestat vjíždění do křižovatky, nedovoluje-li situace pokračovat v jízdě za křižovatkou. Na většině velkých světelných křižovatek způsobuje každodenní dopravní zácpy pouze toto chování řidičů, zamezující průjezd křižovatkou pro auta, která mají zelenou z jiných směrů.
Včera jsem se pohyboval okolo Smetanova nábř., v sobotu okolo Revoluční a Dlouhé, obojí večer, a těžko se hledají příměry, jak to tam v půl sedmé vypadalo. Tak třeba jako Mekka automobilismu. Přehlídka staroemisních modelů to samozřejmě tam není, výrazně převažují lepšoauta. Takže myslím, že čekat na analýzy ohledně možností nízkoemisní zóny nepotřebujeme. Stačí vidět, jak to v tom centru vypadá a jak je to špatně a jaká je to ostuda, že si s veřejným prostorem v místech, který bychom si měli jinak hýčkat, nevíme rady. Veřejnou dopravou přitom obslouženo dobře, takže ta enormní zátěž individuální automobilovou dopravou je dána… Číst vice »
Když se vyplatí neplatit za parkování a platit pokuty Když se tranzituje okolo Karlova mostu a skrz Prašnou bránu Když se parkuje na chodníku a přechodu a na blikačky úplně kdekoliv Když v historickém centruju túrují Mustangy Když EV jezdí a parkují v historickém centru zadarmo a někteří toho hojně využívají Tak nízkoemisní zóna a kontroly budou jen plyvnutí v moři Arogance a nesoudnost řidičů v centru Prahy naprosto přečíslila možnosti vedení města a MP. A mnoho z nich jsou cizinci, kteří nic neřeší ani nesledují, vidí, že to dělají všichni, tak to dělají taky. A Ital z Maserati do… Číst vice »
Me docela prekvapilo, kolik pickpu parkuje v Masne … asi fakt ma smysl mit rezidentni parkovani podle delky vozu (4/4.6/5+m) .
Zavedte uz konecne myto do centra. Na zkousku pravobrezni nabrezi mezi mostem Legii a Stefanikovym mostem, levobrezni mezi mostem Legii a Klarovem + prilehle ulice, prakticky Stare Mesto, Josefov, Mala Strana. Fakt je neudrzitelne, aby se v samotnem centru motal kdekdo autem.
Z Mýta si ten Bentley co jezdí ke klubu nic dělat nebude. Chce to i infrastrukturní překážky
Co bude ta nízkoemisní zóna? V Praze jezdí moderní auta. I kdyby daly poslední euronormu tak tam toho pojede pořád dost. A co auta služeb, zásobování atd., těch bude taky dost a omezení asi nedostanou.
Stačí se podívat do Polska, když už ne třeba rovnou Mnichov. Nový auta uz jsou většinou hybridy či EV. Jsme tady docela v pravěku. Vlastně i třeba Bucharest…
Auta do centra nepatří a nebo mají za vjezd platit mýto.
Jiný spolky zase zakazují koňské povozy, další kola a koloběžky…
Celé by to se dalo shrnout: “Já za nic nemohu, za vše mohou ostatní. Myslel jsem to dobře, ale dopadlo to jako vždycky.” 😀
Pokud by se k tomu nehlásil, nedělá konferenci, ne?
Samozřejmě Piráti můžou za všechny smůly našeho světa, dokonce i za za to, že málo svítí Slunce nebo málo fouká vítr, je málo vody,….😂
Některé kolony by výrazně zrychlilo, kdyby měšťáci dohlíželi na dodržování bus pruhů. Každý zmetek, co jimi neoprávněně projede a pak se vrátí do běžného pruhu, zpomalí všechny slušné řidiče. Jenže není jeden, ale desítky, stovky. Takže všichni řidiči pak stojí v koloně třeba o deset minut déle. Kdyby tam nebyli, kolona by se pomalu posouvala.
„Pokud máte nesoulad mezi počtem aut a kapacitou silnic, musíte řešit obě strany. … “
Tohle se koaličním partnerům líbit nebude. Tak uvidíme, jestli to Piráti myslí vážně nebo to bude stejné zoufalství jako doposud…
Rezidenční parkování generuje méně jizd něž slavný Airbnb v obytných domech. Ale kdyz se jim to nedaří regulovat posledních 10 let, tak kvůli dopravě do toho taky nepůjdou.
Analýza nizkoemisni zóny? Takže realizace nikdy.
Odstraňování překážek: a překážky pěšího provozu nic? Protože parkování na chodníku nebo přechodu se už stalo normou.
Tohle není balíček, tohle je bohužel jen prázdná krabice.