Na silnici I/35 mezi Libercem a Turnovem začínají velká omezení, dvouletá uzavírka nemá dosud povolení
Letecký snímek křižovatky Rádelský mlýn. Foto: Valbek
Řidiče na silnici I/35 v Libereckém kraji čekají od zítřka první velká dopravní omezení. Začíná přestavba křižovatky Rádelský Mlýn, další
Nezachování alespoň jednosměrného provozu na I/65 (buď Hodkovice-Jablonec nebo po stavebním dokončení
výjezdu Jablonec-Jeřmanice) je pouze pohodlnost zhotovitele (může si tam zřídit prostornější stavební dvůr, nemusí řešit ohled na provoz, udržovat a měnit dopravní značení) a úřady mu to žerou.
O harmonogramu rozhodlo ŘSD, zhotovitel to musí respektovat. A ano, teoreticky by šlo mít kratší výluku u sjezdu a nájezdu na pravé straně křižovatky, ale to by se musel předělat harmonogram a zhotovitel by si mohl říci větší peníze. Celé výběrové řízení by bylo zpochybnitelné. Nyní se s tím již moc nenadělá.
Tak omezení je 1+1, ale ještě nedávno pan Hanžl z Valbeku tvrdil toto:
„Jde o akci, která proběhne za provozu. To je zásadní limitující faktor,“ řekl Hanžl. Podle něj bylo od počátku požadováno, aby zůstala v provozu silnice I/35, která je i hlavním tahem z Liberce na Prahu. Po celou dobu omezení má zůstat provoz v režimu minimálně 2 + 1, dva pruhy budou vždy ve směru od Prahy. V zimním období v režimu 2 + 2.
Zase někdo z lidí dělá blbce, nakonec to skončí, že se to bude kopat 5 let.
Tohle je omezení na měsíc, pak má nastat 2+1
DD, co přesně znamená 1+1, resp. 2+1? To je kolik volných a kolik neprůjezdmých pruhů? Děnně tudy jezdím za obživou…
1´+ 1 = jeden pruh v každém směru, 2+1 2 pruhy v jednom směru, 1 v druhém.