Na silnici I/34 z Hlinska do Svitav začaly dvě velké uzavírky
Oprava silnice, ilustrační foto.. Pramen: ŘSD
Část silnice bude jednosměrná, velká objížďka čeká nákladní auta.
Část silnice bude jednosměrná, velká objížďka čeká nákladní auta.
Tak zrovna v tomto úseku není ta silnice nejhorší.Znám tragičtější úseky,ale do těch se jim nějak nechce.Chaoz vládne ČR.
Tak tomu říkám vyšší level. Ve Vysokém Myte bude zavřen i přejezd na I/35 https://www.facebook.com/100004080336868/posts/2615646651914654/?sfnsn=mo
Oni to dokázali! (že já vůl psal o SŽDC o kus níž, omlouvám se)
Kdybych tam teoreticky dělal a chtěl dopravu místo zlepšování sabotovat, nemohl bych dosáhnout lepších výsledků, než tihle šašci.
Možnosti, jak jet z Hlinska do Brna po silnici: přes Žďár a rozkopanou placenou D1, nebo přes Žďár a objížďku u Velké Bíteše, nebo přes Poličku a Černou Horu, tedy přes tuto objížďku kvůli Krouně.
Anebo jet po okreskách..
Koordinace staveb jak sviňa.
Ano, velmi pikantní je to zároveň s rozkopanou I/35 u Vysokého Mýta. Ale také to ukazuje, v jak žalostném stavu vlastně naše silniční infrastruktura je, když takové uzavírka způsobí kolaps v širokém okolí. Kdyby už stála D35, tak se to nestane, nebo dopad bude mnohem menší.
Jenomže D35 se nedožiju asi ani já. Nechápal jsem třeba proč před 14 dny jsem stál v koloně na na silnici 37 za hradcí směr Jaroměř a dělali tam nový povrch na kousku. Můžete mi vysvětlit proč nepočkali jednu stavební sezonu, až bude otevředná souběžná D35 ? To fakt hlava nebere. Tady taky, vždy dělají nějakou kousek mostek nebo mění kus silnice a zavřou to celé. Né aby se to udělalo najedou, ale na 3x zavřeno ještě šnečím tempem. Takhle budeme furt banánová republika. Obchvat u frídku místku ho část bourají, protože je nekvalitní beton D1 na několika místech „NOVÁ“… Číst vice »
Účelem není spravit a zlepšit, nýbrž prostavět a vyčerpat dotace, aby nepropadly. Proto ta strašná nekoordinovanost a nekoncepčnost… 😔
Jsou to diletanti, dnes jsem tam jel, v Krouně se zatím nic nedělá a část řidičů tam projíždí i zákaz. Všechny objízdné trasy jsou rozkopány, nedá se jezdit ani místně, když člověk potřebuje něco udělat v dotyčných obcích 🙁 Blbost na N-tou.
Však taky před několika léty okolo Brna pilně trénovali obléhací taktiku. Ve spolupráci se SŽDC, to jim šlo.
Jako nevím kudy mají lidi jezdit, u nás kde je část objížďky pro osobáky, taky rozkopané, semafory. Objížďka pro kamiony na sil 35 taky rokopaná. Jako kdyby se na všech stavbách, alespoň něco dělo, tak to člověk pochopí, ale to akorát všechno rozkopou před volbaba, aby bylo vidět, že na něčem dělají. Ale pak ve skutečnosti se na těch stavbách moc neděje. Stejně kapacita firem je omezná. 🙁 Taky nechápu, proč se jeden úsek uzavírá vždy na několik měsiců a dělají se malý kousky, proč to už neudělají celé, když to je zavřené. 🙁 Nebo dělají půl roku či rok… Číst vice »
Bohužel, je to tak. Koordinace staveb veskrze žádná, prostě to tak vyšlo. A tak se zavře i objízdná trasa.
Trochu tvrdší termíny a navazovat akce na sebe, soutěžit víc akcí naráz v nějakém koordinovaném pořadí by určitě šlo. Když se můžou na stavbu kanálu spojit obce, tak proč ne ŘSD a Kraj na opravu silnice.
Aneb retardace na ŘSD v přímém přenosu. Doufám že až začnou stavět kruhac v Zamrsku bude ještě zavřená tahle silnice a ještě něco rozkopou na I/14…