Na silnici I/34 se řidičům otevřela nová přeložka mezi Stráží nad Nežárkou a Lásenicí

I/34, Dolní Lhota obchvat. Pramen: ŘSDI/34, Dolní Lhota obchvat. Pramen: ŘSD

Stavba obchvatu Dolní Lhoty navázala na obchvat Stráže nad Nežárkou, který byl dokončen v roce 2007.

23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
MrMarkus

Existuje nějaký plán na přestavbu úseku I34/E551 Humpolec – Pelhřimov na čtyřpruh se středovými svodidly? Současný stav by si zasloužil sníženou rychlost, dějí se tam věci …

Jan

Od 90. se tato silnice dramaticky zlepšila. Jako dítě mě vozili na chatu ke Kamenici nad Lipou a jenom za Pelhřimovem se projíždělo asi 6 vesnicemi…

Tomáš

Skoro se chce napsat, že 1/34 začíná na jihu vypadat konečně jako silnice 1. třídy. Ještě ten Lišov a Štěpánovice.

David

I/34 je už teď jednou z nejlépe vypadajících silnicí I. třídy. Stovnejte to třeba s I/14, I/19, I/57, … V ČR jsou takovéto silnice spíše výjimkou.

Tomariero

Přitom Budejce-D1 už se jezdí přes D3-I/19-D1 a na JH to vyjde plus mínus nastejno přes D3-I/23. A s dalšími obchvaty na těch jedničkách se to ještě zlepší. Kámen, Kardašova Řečice, Obrataň a další.

fous55

Kámen už je několik let hotový, velmi pomohl Chýnov, chystá se pokračování kolem Kladrub, ale Lejčkov je hrůza a zatím nic a Obrataň je úplně ve hvězdách.

fous55

Lišov a Štěpánovice už se staví, ale úsek Lásenice – JH je také hodně problémový a zvláště když namrzá silnice, je hodně „o dršťku“.

Polabský

Konečně si v Dolní Lhotě oddechnou. Ten výjezd na hlavní nebyl nic moc.

Camillos

ještě E551 (České Budějovice – Humpolec)

David

Ta jedna úrovňová křižovatka je úplně zbytečná. Namísto dvou úrovňových měla být jedna mimoúrovňová.

Frantisek

Ta cesta slouží i pro cesty z obce do obce, a to nejen auty. V té krajině dosud žijí lidé, za což bychom měli být spíše rádi.

Koro

Obchvat pěti domů, ale tak každý obchvat, dobrý obchvat.

Martin

Není to jen o „5. domech, ale také klesání/stoupání z jedné strany a poměrně nepřehledné zatackyz z druhé.

Pravda, jak je v článku uvedeno obchvat Lišova a Štěpánovic by byl prospěšnější, čili opačné pořadí výstavby.

Luboš Beneš

Souhlas a ta křižovatka na Bystřici taky nebyla nic moc…

Otto

Fajn by byl i obchvat Laseni e, ale toho nevim, jestli se nekdy dockame

fous55

Asi nedočkáme. Východně to nelze kvůli rybníkům, západně by to bylo hodně dlouhé, protože by se to muselo řešit společně s Horním Žďárem a to už je 7,5 km.

Jiří Kocurek

Nejvíc nehod je v okolí téhle zatáčky: https://nehody.cdv.cz/detail.php?p1=20306150426

Na mapy.cz je pěkně vidět, jak je tam nagumováno, ona ta potvora vynáší.

Jiří Kocurek

A taky je vidět, že trasování té jedničky odpovídá mapě z 19. století. Proč vlastně starej pán Procházka jezdili na koni a ne na motorce?

fous55

Jo to pole na východ od ní by mohlo vyprávět!

RedBaron

Aby ne když je zlomená jak loket a ještě skloněná ven, dopravní závada ako prasca! 😉

Tomáš

Obchvat pěti domů? Jak se to vezme. Zmizelo snížení rychlosti z 90 na 50, opětovné rozjíždění. Pokud si dobře pamatuju, v Dolní Lhotě je škola, ke které se většina dětí dostává přes přechod na původní 1/34.

Frantisek

Škoda, že se úprav plynulosti (a místy i dostupnosti) nedočká železnice přes Jindřichův Hradec. Možná by pak část tranzitu z Budějovic na Vysočinu přešla tam, což by bylo celkově přínosnější.

fous55

Je tam jen stará školní budova, která patří třeboňskému archívu. Škola už tam dávno není. V dírách s cca 120 obyvatel už zanikly nejpozději v šedesátých letech.