Na Ruzyni se budou lakovat letadla, CSAT přestaví jeden z hangárů

Hangár S na pražském letišti, který čeká přestavba na lakovnu letadel. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch OčadlýHangár S na pražském letišti, který čeká přestavba na lakovnu letadel. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

Investice vyjde na 75 milionů korun, hotovo má být ještě letos na podzim.

6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
TS73

Tak Ostrava to je úplně jiná liga :), obvzlášť pokud víte, co se tam poslední dobou děje. No a jinak tohle je totální nesmysl, což budeme moci nejlépe posoudit tak za dva, tři roky….

Balíkář

Tenhle chacharskej patriotismus :- D Ostrava je vskutku jiná liga, kraj razovity, no ni? Necháme se překvapit tím totálním nesmyslem, ju?

Dino

Smím se zeptat, proč je to takový nesmysl? Je to proto, že si myslíte, že nebudou zákazníci? Nebo je to něco jiného?

TS73

Předem mé odpovědi děkuji za předchozích deset mínusů :). Nesmysl je to protože: Myšlenka vznikla v roce 2020 za plného covidu kdy letadla stojící na zemi houfně měnila majitele. Pokračovala po invazi na Ukrajinu, kdy byla všude odstavení leasovaná letadla ruských provozovatelů. Tahle situace je pryč a poptávka klesla na běžnou úroveň. CSAT neprovádí tolik vysokých revizi s novým lakem, respektive nepokyje vytížení lakovny současnými zákazníky. CSAT nebude schopna nabídnoud dostatečenou kvalitu což souvisí s tím že: A)CSAT není schopna získat jakýkoliv kvalifikovaný personál (myšleno kvalifikovaný personál pracující rukama) – to se bude týkat i lakýrníků. B)Myšlenka provádět odstranění laku… Číst vice »

SYN

Tak zní to smysluplně, ale rozhodně jsem nikdy proces lakování na vlastní oči neviděl, takže víc k tomu říct nedokážu.
Kolik tak asi budou muset získat zákazníků (teda letadel) aby se jim ta investice mohla vrátit? Řádově 50-100?

Dino

Delaji dobre, Ostrava uz jim vazne slape na paty, spise uz ujela….