Na rozkopané D5 u Prahy začalo úsekové měření rychlosti

Most na D5 přes Plzeňskou ulici v Chrášťanech. Foto: ŘSDMost na D5 přes Plzeňskou ulici v Chrášťanech. Foto: ŘSD

Jde o velmi dopravně exponované místo, podle ŘSD tudy projede denně 55 tisíc aut.

20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Hojakar

Kdyby raději vrhly všechny díly na to aby ten most byl co nejdříve opraven- tzn. Stavba tam má jet 24 h non- stop… Hlavně že tam mají radary, které kdyby ještě měli v době kdy jsi tam dělníci,ale tem po 19 padla a není tam živé duse…

PAVEL ŠULC

CO TAM TI AMATEŘI DELAJÍ. JE TO BES!!!!! KAŽDY ROK DELAJÍ KRAVINY A OMEZUJÍ CESTOVÁNÍ!!! D1 JE PODLE ME SKORO JAKO D5!!!!!

Janko

Švestkám jeste nedoslo, ze primarnim problemem u nehod uz davno neni neprimerena rychlost ale mobilni telefony. A neni to telefonovani za jizdy ale smskovani, chatovani, socialni site atd. Vidim to denne na silnicich. 20% ridicu cumi za jizdy do telefonu. Takze cele mereni rychlosti je na dve veci …

Miroslav Zikmund

Dokud se bude mobilování za volantem postihovat jen pokutou, nic se nezmění … účinným trestem, který opravdu zabolí je zabavení vozidla, podobně jako při řízení bez papírů, se zákazem, pod vlivem ….
Asi tak jako rákoska Igora Hnízda ve filmu Obecná škola, zatímco z poznámky do žákajdy nebo sešitku si žáci dělali legraci ….

Jaaaa

Rychlost ohrožuje stavebníky.

MP12

To jim zas bude cinkat.

aaabbb

Na druhou stranu, já jsem pro, protože s dodržováním těchto „pracovních“ omezení si velká část řidičů vůbec hlavu nedělá, jsou tací, co tam prolétnou i o 50 km/h rychleji, a velmi často člověk čte o tom, že někdo srazí silničáře nebo opraváře… V tomto případě souhlasím, je to v zájmu všech na té stavbě.

Navíc, jakákoliv nehoda v těch zúženích znamená v zásadě kolaps dálnice.

Jiří Kocurek

Kéž by se tam měřilo jenom když se pracuje…

Muflon

Očekával bych spíše výstavbu nového mostu s ohledem na plánované zkapacitnění a rozšíření D5 před Prahou na 3 pruhy…

Janko

To se bude delat az pak. Az se jedna firma nazere pak se bude krmit za par let dalsi. Na bourani.

bkv

A jak dlouhé je těch tvých pár let? Zatím stačí provést jen údržbu, aby most tvých pár let vydržel v provozu.

Muflon

Zatím se hovoří o zahájení prací mezi Rudnou a D0 koncem roku 2023…

Jiří Kocurek

A budete nést zodpovědnost za to, že to do té doby vydrží bez údržby? Nebo se pak budete vztekat, že to nikdo neopravoval, když to spadne? Že přece stačilo jenom opravit hydroizolaci, aby do mostu neteklo.

Kandelábr

Pruh navíc chybí spíše v úseku před sjezdem na D0 od Plzně, kde jeden odbočovací pruh nestačí. Já osobně na mostě problém s plynulostí nezažil

Muflon

Z Prahy je to v pohodě, ale do Prahy 7 – 10 a 14 – 18 v podstatě denně průser, tam to ty 3 pruhy potřebuje jak koza drbání.

JiP

No ono kdo jezdi po D0 pravidelne tak vi, ze cely prazsky okruh je poddimenzovany uplne cely. Neni ho hotova jeste ani polovina a zacpy jsou nam nem uplne pravidelne. Cely okruh mel byt 3+3 a misty i 4+4 u sjezdu a najezdu na odbockach na dalnice. Zmineny jeden pruh na D5 je ucpany pravidelne kazdy den!

fouss1

Před pár lety, než se otvíral úsek D0 od sjezdu na Barandov k D1 se dělala kompletní rekonstrukce od nájezdu z D5 právě ke sjezdu na Barandov. Z pro mě nepochopitelných důvodů opět pouze dva pruhy. Důsledek ? Každodenní ucpaná D5 od Rudné. Pokud se v úseku několika Km. sjíždějí tři dálnice D5, D6 a D7, jsou dva pruhy naprosto nedostačující.

Jaaaa

A proč ne rovnou 8+8?

On.

Nový most znamená stavební povolení a téměř jistě EIu, havarijní oprava nic nepotřebuje a nemusí se čekat x dalších let.

Kalanis

Až na ten detail, že tyhle mosty třípruhové už jsou. Je tam totiž odbočovák/připojovák.