Na Pohořelci nejezdily tramvaje, retrolinka nacouvala do 15T
Nehoda tramvají na Pohořelci. Foto: Policie ČR
Provoz na tramvajových linkách 22 a 23 byl od 16. hodiny odkloněn na Pohořelci na jinou trasu. Důvodem byla nehoda
Někdo mi vysvětlete, kdo přehodil výhybku na Dlabačov. Ten se přece nepoužívá od prvního sletu na Strahově.
23 tam končí docela pravidelně.
23 končí na Královce, nikoliv na Dlabačově.
23 je do Královky a ne do Dlabačova
Leinard: 23 Královka – Zvonařka a zpět. Vy nesledujete JŘ nebo webové stránky o lince 23 od 25. 3. 2017 12:00 například http://www.retrolinka23.cz .
Třeba cvička.
To asi těžko. Je to technická závada na výjezdové výhybce Dlabačov a kvůli nechtěnému couvání soupravy může způsobit nehodu.
Jak se projevuje to nechtěné couvání?
Na žudrolince nemá co jezdit? Zrušit a sešrotovat i ten zbytek.
Aby se to nestávalo tak by byla potřeba zvýšit časové intervaly spojů a často frekventovaných linek na 25 až 35 minut a u méně frekventovaných linek 45 až 60 minut. U této historické linky bych to nastavil na 90 minut. Třeba to pomůže že bude v ulicích v jeden časový blok méně tramvají než nyní a nebude docházet ke kolizím.
Lmao
A jinak zdravíčko slouží?
Z fotek je hezky vidět, že T3 je oproti 15T doslova z papíru.
Výborně, další 15T na bůhví jak dlouho v háji… Kolik kousků dnes vlastně jezdí? 200 nebo ani to ne? Nemá někdo informace?
Čert vem 15T. Větší škoda je té historické T3. Těch DPP rozhodně na rozdávání nemá, takže to nejspíš dopadne tak, že na 23 bude zase nějakou dobu jezdit normální tramvaj. Škoda.
T3 není historické vozdilo. Liší se v detailech od běžně provozovaných tramvají, pod rozlišovací schopnosti běžných cestujících. Být to T1/T2 to už je něco jiného i ztráta by více bolela.
V Praze jezdí historických tramvaji vic než dost.
Bohužel, kromě těch šotouši nenáviděných 15T jsou ve flotile DPP pouze muzeální kousky
T3sucs neni moc historicka tramvaj. Uprimne mi uplne unika, pro je tahle linka (23) nazyvana historickou nebo nostalgicku? Mel jsem za to, ze kdyz tramvaj couva, musi ridic prejit dozadu, kde ma ovladani na couvani = tzn. za sebe (pri couvani pred sebe) musel videt dobre. Nechapu, jak to mohl do te 15T takhle naprat.
Taky proto se tomu říká „zpětný pohyb“, a ne jak „couvání“ v autě.
„Uprimne mi uplne unika, pro je tahle linka (23) nazyvana historickou nebo nostalgicku?“ Mně také, protože fakticky jde stejně jen o posilu kapacity linky č. 22 v jejím velmi vytíženém úseku, byť ve velmi podivném intervalu (ale to „statistiky“ z ROPIDu a DPP nezajímá = oni se zaštiťují „hodinovou nabídkou (kapacitou)“ v jednotlivých úsecích). Ale jako princi tu „posilu“ neodsuzuji, byť jsem ji využil jen výjimečně (a možná nejčastěji paradoxně v úseku Náměstí IPP – Bruselská). Běžný cestující na „marketingový tah“ spočívající v názvu „nostalgická linka“ (provozovaná za běžný tarif) samozřejmě nijak nereaguje, ale DPP i ROPID mají možnost se… Číst vice »
Škoda moc není, už se to řešilo, že u starých tramvají se to dá vždycky vyklepat, u těch nových je podstatně horší sehnat náhradní díly.
Senior likviduje mládežníka 🙂
spis „senior se nechal zlikvidovat mladeznikem“
Zase 15T to už není možné!!!!
Tentokrát za tu nehodu ale nemůže 15T, ale ta T3 🙂 Ale je blbý, že je to další 15T odstavená, to jo.
Stejně jako za tu poslední a pár dalších.
Taky si rikam, ze to je nejake prokleti, posledni dobou jich bouralo na muj vkus uz moc… Jsem zvedavy za jak dlouho se vrati ty nabourane
zpet do provozu 🙁 Nejak mi to uteklo 🙂
Klasika, řidič udělá jednu chybu, která by ho stála pár stovek a za pár dní by se tomu zasmál, ale při snaze o její odstranění plus v kombinaci s neznalostí vozu, stresu a okamžitou snahou o nápravu způsobí chybu mnohem větší. Doufejme, že podobná individua nebudou pušťena na vozy T2.
Jakou roli v tom hraje neznalost vozu? Chceš říct že nevěděl jak se to brzdí a jel vstříc 15T i když o ní už věděl?
No on to možná i věděl, jak se chová 2xT3. Bohužel spousta lidí přestane znát chováni techniky ve chvíli kdy dochází k nátlaku či stresové situaci.
A šotouši už si běží vyfotit jeřáb…
Jinak zírám, co vydrželo sklo 15T – jenže řidiči to, koukám, moc platné nebylo (řídicí pult mu šel naproti). Jen doufám, že ho nepolechtala na chodidlech ojnice T3, těžko říct, kde je zaražená.
Další 15T je v soutezce s dírou…
Stejně bude mít mnoho lidí kecy, že to bylo naopak, že 15T4 najela do T3SUCS 😂
Pěkně nám odpadá jedna 15T za druhou… :'(
Ta Retrolinka je nějaká zpátečnická
Ty ejich pražské šaliny sú snad ňáké prokleté. Furt to je nabúrané.
Kdyby se tato nesmyslna nesystemova linka s vystrely po pulhodine linka neprovozovala, tak by se to nestalo. Snad si z toho uz vezmou pouceni.
To je fakt. Všechno co jezdí 23 bych dal na 41. A protože je na 41 menší vypravení, dal by se šotoušům kalendář, který vůz kdy.
Pokud by i pak platil běžný tarif PID, tak možná.
Proč? Smyslem existence DPP je hromadná doprava osob v závazku ho. města Prahy a nikoliv provozování zážitkových jízd muzeálními vozidly. Pokud se chce někdo něčím podobným povozit, tak ať za to zaplatí plnou cenu.
Až na to, že vozidla nasazovaná na linku 23 nelze nazývat „muzeálními vozidly“. Jsou to obyčejné, ničím zajímavé tramvaje, nerozeznatelné od desítek jiných v Praze.
Tak jestli je to běžná linka PID, tak ať má běžný interval a ne náhodné vystřely po půl hodině. Docela by lince 23 slušel proklad s 22.
V tom případě pak tak linka nemá už vůbec žádný smysl.
23 je jako 22, jenom zkrácená na úsek Malovanka – Ípák (stejně jako je teďka půlka 22 zkrácena na Nádr. Strašnice – Vypich). Takže smysl má…
To by platilo kdyby byly proloženy.