Na podkrušnohorské magistrále půjde dolů i druhá kolej, výluka potrvá měsíce

Sesuv tratě 140 u Dalovic. Autor: SŽDCSesuv tratě 140 u Dalovic. Autor: SŽDC

Podloží podkrušnohorské tratě v úseku Hájek – Dalovice u Karlových Varů je v horším stavu, než se čekalo. Správa železniční

27 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Romanero

To je tak když správce infrastruktury má jen kanceláře a žádné podbíječky..

VRT

Kvalitní údržba.
Klobouk dolů před tím traťmistrem. Mohl to být masakr. Takhle „jen“ výluka na půl roku.

Fira303

Traťmistr nic neobjevil.. To strojvedoucí, kterej zavolal že se mu ta trať zdá divná.. A až na to konto tam poslali Traťmistra.. Kterej slíznul u nevědomích smetanu a je za boha…

Jan

Evidentně další páteřní trasa ve výborném stavu. A to ani nebyly silné deště.

K.S.

Mě to přijde že jednak je ta trať někdy v minulosti rozšiřovaná (možná mne někdo opraví, ale skoro to vypadá jakoby to byl násep přilepený ke staršímu), ale hlavně jakoby se pod ním něco propadlo, takže nejspíš nějaký starý důl.

Petr

Zrovna tam byly a ten potok znám, je tam podzemní voda vychytráku

David

A pak ji nakonec neobnoví, jako tu ústeckou lokalku 😀

Oldřich Sládek

Pro asdf k té konkrétnosti a zjm. pro železničáře v důchodu – Než něco napíšete o brečících dopravcích, tak si třeba nejdřív zjistěte toto : Předmět: edps OŘ Plzeň – Změna traťové třídy zatížení na trati Plzeň – Žatec. Text zprávy: V Plzni dne 16.1.2018 Zpracovatel: Ing. Tomáš Linzmajer – Z důvodu zhoršení technického stavu tělesa železničního spodku, způsobeného aktuálními klimatickými podmínkami je od 8,00 hod. dne 17.1.2018 na trati (dle TTP 719)Plzeň – Žatec, v traťovém úseku Žihle – Blatno u Jesenice, zavedena traťová třída zatížení A. Zároveň zakazujeme jízdu nákladních vlaků s HV dvojmo a jízdu nákladních vlaků… Číst vice »

železničář v důchodu

Hmm … A nedávno tady někde proběhla debata o důvodech odvolání ředitele Týra …
Musím uznat, že neustále odstraňované a neustále neodstraněné problémy s tím náspem trvají minimálně 10 roků (resp. spíše už ještě mnohem víc), ale na nákladní dopravu to předtím vliv nemívalo – asi tedy někdo skutečně něco zanedbal.

Jiří2

Ten je pod tím jen podepsán, neboť je to odesíláno jménem OŘ. Dnes by pod tím byl podepsán pan Surý. Zpracovatelem je jeho podřízený – přednosta správy tratí. Ani jeden z nich ale nerozhoduje o tom, kolik peněz půjde z GŘ na údržbu…

Petr

Přesně, akorát někteří de*****é nepochopí, že fíra někde začne, taky někde skončí, turnusová potřeba jak zaměstnanců provozovatele tak i dopravce se v dnešní době nepokryje, atd, atd. To by ti, co rozumí dopravě, fotbalu, hokeji a biatlonu (jo a policajtům) si to někdy zkusit, jaké to je, nevědět v noci, kam při MU pošlete vlak, aby se cestující (substrát) dostali na místo určení. Posunovač v létech mého syna nebude chodit do práce ve 3 ráno, protože spinká a navíc chce v sobotu a v neděli volno (aby mohl pařit). To je realita, proto to nejde. Tohle jste si zvolili, tak… Číst vice »

Milan

Kvůli zbudování jednoho náspu žádají o výluku v délce 209 dní?!

Petr

🙂
Čím déle to bude trvat, tím více na tom stavební firmy vydělají.

Petr

Ano,

Rtep

Asi se tu nějak přejmenuju, Petře. Takhle to vypadá, že si povídám sám se sebou…

asdf

„objízdná trasa přes Žatec je kvůli zanedbané údržbě nepoužitelná,“
Proč konkrétně je nepoužitelná?

železničář v důchodu

Samozřejmě použitelná je, byť ne tak komfortně, jako „pod dráty“. A samozřejmě by nouzově byla občas použitelná i trasa z Karlových Var(ů) do Mariánských Lázní – předpokladem je ovšem pochopitelně dodržení platných parametrů zásilek (nápravový tlak, váha na běžný metr, atd.). Problém je to pro („privátní“) dopravce, protože využívají „třešniček na dortu“ a nejsou vybaveni hnacími vozidly použitelnými pro dopravu vlaků ne „neluxusních“ odklonových tratích – proto ten „pláč“ …

K.S.

No počkat, myslím že jde spíš o tu zanedbanou údržbu co asdfovi vrtá hlavou. Privátních dopravců co všechno vozí dieselem je celkem dost na to aby to zase takový problém nebyl.

železniční patriot

železničář v důchodu Honza S.: je zajímavé, jak jsou „neprivátní“ dopravci zároveň neklidní z toho, že privátní jezdí „s diesely pod dráty“ a nejradši by jim to zakázali, ale dialekticky zároveň dokáží vyfabulovat nevybavení hnacími vozidly pro neluxusní tratě, protože vyzobávání rozinek, třešniček a perníčků… Problém je spíše v tom, že ložení vozů na traťovou třídu A = 16 tun na nápravu je ekonomicky řešitelné jediným způsobem, totiž přeložením na nákladní automobil. Teda krom neprivátních dopravců, kteří to jistě s nadšením odvezou i pod cenou jako cokoliv kamkoliv, akorát se (nikoli překvapivě) ani u nich žádná taková přeprava nerealizuje.

železničář v důchodu

železniční patriot: Ale v tom přece žádný rozpor není! Je-li naprostá většina trasy vlaku vedena „pod dráty“, tak na takový výkon nezávislá trakce jednoznačně nepatří – to jsem tvrdil vždycky a nemám důvod ten názor měnit. A pokud si dopravce (pochopitelně hlavně ten „privátní“, protože ten „státní“ má hnacích vozidel různých trakcí pro případ poruch dopravní cesty na výběr obvykle víc) zvolí jako svůj (hlavní) předmět podnikání jen přepravy po určitých „lukrativnějších“ trasách a pořídí si vozidla vyhovující jen pro takové trasy, tak mu pak v případě poruch dopravní cesty obvykle nezbývá než ten „pláč“ – ale s tím měl… Číst vice »

železniční patriot

Slavíku, hlavní rozpor je v tom, že se státním nádražákům od kolejí definitivně rozpadla žatecká pod rukama k nepoužitelnosti (16 t/nápr je prostě neakceptovatelné nejen z pohledu dopravce, ale hlavně jeho zákazníka) a nejezdí tam už ani hrdinný neprivátní pořizovatel vozidel (Zn: nějaký šrot nám ještě zbyl) pro „nelukrativní“ trasy. Takže proto tam tentokrát žádné odklony nebudou, nikoli kvůli tvému plácání o zjevné skutečnosti a třešničkách na dortu.

K.S.

železničář v důchodu: Možná že diesely pod dráty nepatří, ale je zase otázka jaká je dostupnost levnějších vícesystémovek, stroje z domácí produkce moc nejsou, nedostatkem trpí i ČDC, ČD zatím asi ne, ale nedivil bych se kdyby nějaké lokomotivy ř. 151 přestavěly podobně jako ř. 363.5, jsem si jistý že kdyby byly tak je používají, jenže jaksi nejsou a do schvalování nových řad se nikdy nikomu moc nechce a pokud navíc jezdí i na Slovensku a třeba v Maďarsku, je to další administrativa, tak raději vezmou více schválených brejlovců, bardotek a pod. Uvidíme ale jak to změní ř. 365. Bohužel… Číst vice »

železničář v důchodu

železniční patriot: „Takže proto tam tentokrát žádné odklony nebudou, nikoli kvůli tvému plácání o zjevné skutečnosti a třešničkách na dortu.“ Docela odvážné tvrzení od „železničního patriota“, připomínající spíše let špatně řízené protiraketové střely „Patriot“: nevím, do které třídy chodíte a do kolika už umíte počítat, ale vím, že do nápravového tlaku 16 tun se rozhodně vejdou nejen naprosto všechny prázdné nákladní vozy, ale s největší pravděpodobností i všechny vozy s prázdnými kontejnery a asi i všechny ložené vozy přepravující (nové) osobní automobily. Takže nějaká zátěž, kterou lze po „žatecké“ bez problémů dopravovat odklonem i při té (nově zvýrazněné) lapálii u… Číst vice »

železniční patriot

Tak schválně, jestli tam v následujícím půl roce projede zaznamenáníhodný počet vlaků neprivátního dopravce s vyhovujícími hnacími vozidly.

Ondra

To jsem čekal. Bohužel.

železničář v důchodu

Po pravdě řečeno, dalo se to čekat – rozhodně spíše než brzké obnovení alespoň jednokolejného provozu: na ten zbytek náspu mohl pustit dopravu jedině sebevrah … A 209 dní výluky znamená fakticky cca 7 měsíců, tedy výluka prakticky až do začátku platnosti nového GVD 2018/2019 …

Marek Illiaš

Autor ale věděl, že je to jenom žádost o ROV. Nikoliv výluka schválena, že? Tuto informaci dostal už minulý pátek před zveřejněním…