Na osmi kilometrech „nové“ D11 začne oprava, omezení potrvá měsíc
Opravy na dálnici D11, ilustrační foto. Pramen: ŘSD
Stavební firmy mají na výměnu povrchu na osmi kilometrech 29 dnů.
Stavební firmy mají na výměnu povrchu na osmi kilometrech 29 dnů.
ploty,clony proti oslnění a stěny,proti hluku budou?
Proč je na dálnici AB???????
Protože je to levnější než CB a levněji se to opravuje.
Ale AB má zase delší životnost.
Pardon CB má delší životnost, upsal jsem se.
Návrhová životnost vozovek má být 25 let. Mu he he.
Klasický český šlendrián: podhodnocení intenzit (těžké nákladní) dopravy, normy a návrhy jdoucí na krev, snaha investora šetřit na každém kroku, technologická nekázeň a záměrné šizení s cílem se na státní zakázce pěkně napakovat.
Vyměnit vrchní vrstu vozovky je po 16 letech normální.
Aby to nedopadlo, jak mezi Pardubicemi a Chrudimí, kde nová vozovka je o mnoho horší s nerovnostmi oproti té staré 🙂
Na dálnicích by se měl upřednostňovat beton přd asfaltem.
Mnohem vice by potreboval opravit usek kolem OMV/mekace, tedy nejaky 35. az 40. km, tam zejmena pravy jizdni pruh je docela zmasakrovany.
Ano. Občas to vypadá, že se u nás („všude“) opravují úseky, které jsou „ještě v pohodě“, zatímco ty horší se nechávají až do rozpadnutí, případně se jen „polepí“. A nebo se opraví jenom třeba půlka z rozpadlého úseku (viz teď v Praze ulice K Žižkovu, kde opravili pravou půlku a to ještě ne celou (a rozkopaná už je akorát dole autobusová zastávka Nádraží Libeň jinak jsou všechny stroje pryč. Ale na opravu je ta celá ulice už asi 10 let.
V ulici K Žižkovu budou pokračovat, až dodělají tu bus zastávku Nádraží Libeň. Nemůžou přeci uzavřít skoro celý jízdní profil najednou.
Tak to je jasne. Ale mohli přece pokračovat nahoře…
Hmm, to je fakt. Mám podezření, že horní úsek teď spravovat nebudou. Ani tam nevysekávali křoví, jako dole.
betonová dálnice a legendární spáry
Přesně jsem si to při čtení článku taky říkal, že tenhle úsek je ještě v pohodě, ale potřeboval by opravit ten následující. Od lanového mostu přes Labe tj. od sjezdu 42 po sjezd 35 – možná klidně až ke sjezdu 25, kde začíná nový povrch nestojí ten starý za moc..
Nejhorší mi to stejně přijde v tom zářezu od exitu 76 na Prahu, kde se jim zase hnulo podloží kvůli vodě a ten CB kryt je celý zvlněný.
beton