Na osmi kilometrech „nové“ D11 začne oprava, omezení potrvá měsíc

Opravy na dálnici D11, ilustrační foto. Pramen: ŘSDOpravy na dálnici D11, ilustrační foto. Pramen: ŘSD

Stavební firmy mají na výměnu povrchu na osmi kilometrech 29 dnů.

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Miloš

ploty,clony proti oslnění a stěny,proti hluku budou?

Daaviid

Proč je na dálnici AB???????

Petr z Prahy

Protože je to levnější než CB a levněji se to opravuje.

Ondra

Ale AB má zase delší životnost.

Ondra

Pardon CB má delší životnost, upsal jsem se.

Jan z Rokycan

Návrhová životnost vozovek má být 25 let. Mu he he.

Klasický český šlendrián: podhodnocení intenzit (těžké nákladní) dopravy, normy a návrhy jdoucí na krev, snaha investora šetřit na každém kroku, technologická nekázeň a záměrné šizení s cílem se na státní zakázce pěkně napakovat.

Petr z Prahy

Vyměnit vrchní vrstu vozovky je po 16 letech normální.

Pardubák

Aby to nedopadlo, jak mezi Pardubicemi a Chrudimí, kde nová vozovka je o mnoho horší s nerovnostmi oproti té staré 🙂

Peeetr

Na dálnicích by se měl upřednostňovat beton přd asfaltem.

Ivo

Mnohem vice by potreboval opravit usek kolem OMV/mekace, tedy nejaky 35. az 40. km, tam zejmena pravy jizdni pruh je docela zmasakrovany.

Radim

Ano. Občas to vypadá, že se u nás („všude“) opravují úseky, které jsou „ještě v pohodě“, zatímco ty horší se nechávají až do rozpadnutí, případně se jen „polepí“. A nebo se opraví jenom třeba půlka z rozpadlého úseku (viz teď v Praze ulice K Žižkovu, kde opravili pravou půlku a to ještě ne celou (a rozkopaná už je akorát dole autobusová zastávka Nádraží Libeň jinak jsou všechny stroje pryč. Ale na opravu je ta celá ulice už asi 10 let.

ČD4ever

V ulici K Žižkovu budou pokračovat, až dodělají tu bus zastávku Nádraží Libeň. Nemůžou přeci uzavřít skoro celý jízdní profil najednou.

Radim

Tak to je jasne. Ale mohli přece pokračovat nahoře…

ČD4ever

Hmm, to je fakt. Mám podezření, že horní úsek teď spravovat nebudou. Ani tam nevysekávali křoví, jako dole.

Miloš

betonová dálnice a legendární spáry

Marian

Přesně jsem si to při čtení článku taky říkal, že tenhle úsek je ještě v pohodě, ale potřeboval by opravit ten následující. Od lanového mostu přes Labe tj. od sjezdu 42 po sjezd 35 – možná klidně až ke sjezdu 25, kde začíná nový povrch nestojí ten starý za moc..

yxc

Nejhorší mi to stejně přijde v tom zářezu od exitu 76 na Prahu, kde se jim zase hnulo podloží kvůli vodě a ten CB kryt je celý zvlněný.

Miloš

beton