Na okruhu VUZ začalo testování hybridní jednotky Régiolis Crossborder od Alstomu
Jednotka Alstom Coradia Polyvalent. Foto: VUZ
Jednotky umí jezdit na dva střídavé napájecí systémy a naftu.
Jednotky umí jezdit na dva střídavé napájecí systémy a naftu.
Tak todle by bylo asi to pravý pro RegioJet, kdyby chtěl tím vlakem z Prahy do toho Mnichova.
Krasavec.
A nevíte někdo v jaké fázi je tam testovaní těch nových čínských jednotek pro Leoexpress? Už jsem o nich dlouho neslyšel.
Návody k nim se zasekly v jednom z kontejnerů v Suezu 😂
Takže pokud dopadne prodej závodu v Reichshoffenu, bude tyto jednotky dodávat Škoda Transportation.
Tuším že výrobní program není součástí prodeje.
Tak to tusis špatně.
Právě že je, stejně jako v případě Hennigsdorfu je součástí prodeje i výrobní portfolio.
Tak tak, včetně běžících kontraktů.
Což v případě Hennigsdorfu není žádná výhra, vzhledem k problémům s Talentem 3 u OBB. Navíc k podpisu smlouvy mělo dojít na konci dubna, a zatím ticho po pěšině…
Problémy s Talentem 3? Pro Škodu nic nového… to zvládnou.
Léky Péťa se na nás oficiálně divá už jen shora, tak se není čemu divit. Dědictví či změna provozu v company chvíli zabere
To je to pravé hybridní ŽKV.
9,5 mil. € za jednotku…
Kolik stojí ti brněnští panteři?
Podstatně méně, cca o 75 mil. Kč za jednotkou méně.
A navíc budou čtyřvozové soupravy s Jakobsovým podvozkem podstatně kratší,než čtyřvozové s klasickými podvozky (adekvátně k tomu je i počet sedadel ve vlaku).
Čtyřvozový Alstom Coradia Polyvalent má 72 metrů(to je méně, než třívozový Panter, který má 79 metrů), čtyřvozový pro Brno bude mít přes 105 metrů.
Mozno supravy od Alsthomu nemaju problem s piskanim klimatizacii apohonov ako Panteri….
To možná ne, ale jsou výrazně levnější (navíc z nich erár dostane nemalou část zpět prostřednictvím daní, což u cizí výroby nehrozí) a mají větší kapacitu.