Na obchvatu Havlíčkova Brodu se pokládá asfalt, otevře se před Vánoci
Stavba obchvatu Havlíčkova Brodu (I/38). Pramen: ŘSD
V budoucnu má na tuto jihovýchodní část navázat ještě připravovaný jihozápadní obchvat.
V budoucnu má na tuto jihovýchodní část navázat ještě připravovaný jihozápadní obchvat.
Po otevření obchvatu se přece stejně nic nezmění, protže to do města přivede dvakrát tolik aut.
Ano, po dostavbě jižní části D0 se na Karlově mostě nedá pro samé automobilisty pohnout!
No a po dostavbě JZ obchvatu Brod skolabuje, protže tam aut bude ne 2x, ale 4x, jak nam potvrdí 11 urbaniatů z 10ti a to se vyplatí!
INDUKCEEEEEEEE!
Přesně. Všichni, kdo doteď nejezdili, si nakoupí auta a začnou jezdit jak zběsilí.
A nebo místo toho, aby to stihli kvůli dopravě projet jen jednou se pak otočí a dají si to rovnou dvakrát:)
Protože proč ne, že?😃
To hlavní, tedy průtah I/34 se tím moc nevyřeší. Dokud se nedostaví pokračování směr Humpolec, bude minimálně část tranzitu jezdit dál centrem jako doposud…
Tranzitu? Tak zakázat vjezd do města nad 3,5t a žádat po samosprávě tvrdé vymáhání.
V prosinci se zprovozní se zprovozní megaprůser za 1,6 miliardy. Doposud měla doprava městem vyhrazené každým směrem 2 pruhy s zelenou vlnu. Teď se to přestěhuje na jiné místo města ( ano vidíte správně on to není obchvat) a každý směr bude mít 1 pruh + několik kruhových objezdů a semaforů, aby se dalo z několika míst a sídlišť vůbec vyjet.. paráda. “ Těšíme se“. Gratuluji kompetentním za skvěle odvedenou práci.
Tak určitě to trochu pomůže (přímé spojení výpadovek na Jihlavu/D1 a na Svitavy/Ždár/Chrudim), velmi problematické bude vyústění na ul. Pražskou/směr Kolín – tam bude úzké „hrdlo“, minimálně do doby, než předělají SV obchvat – ale to je hudba celkem vzdálené budoucnosti: https://www.rsd.cz/mapa-staveb#/stavby/I38/i38-havlickuv-brod-sv-obchvat?page=0
Dva pruhy každým směrem jsou přes celý Havlíčkův Brod od značky ke značce? Od kdy?
Pokud se nepletu, tak kruhové objezdy jsou na celé trase 2 a semafory budou taky 2 nebo maximálně 3…
Je to obchvat. Kromě části „Vřesovice“ jsou všechny obydlené části města uvnitř obchvatu. Kruhové objezdy jsou tam dva a oba jsou na místech kde se očekává velký provoz ze všech směrů, semafor je tam jen jeden a troufám si říct, že kruhový objezd by i na tomto místě byl lepším řešením. Dvoupruhová komunikace je pro méně jak 10k aut za den více než dostačující (nezapomeňte, že spousta dopravy na příjezdech k HB není tranzit).
Taky mi to nějak nevychází; 4124 m délka * 2,5 (prům. obj. hm. směsi) * 10 m (šířka – tu přesně neznám) * 0,2 m (tl. – tu ale taky neznám) = 20,6 tis.tun. Je to jen odhad.
Dvě dávky…
Obvykle je tloušťka všech 3 asfaltových vrstev dohromady cca 20 cm.
Fakt 40 tisíc tun asfaltu??
Většinu hmotnosti stejně tvoří kamenivo.