Na tenhle úsek je stejnou dobu stavebně navázána i přeložka i/12 Běchovice Úvaly. Jinými slovy silnice první třídy z Kolína, která se každý den mění v parkoviště , ráno ve směru do Prahy, odpoledne ve směru na Kolín , přímo uprostřed městských částí…
kodl
8 měsíců
Snad ta stavba do roku 203 bude stat, moc bych to vsem pral, jsem sice trochu skepticky ohledne terminu, ale moc bych to celemu narodu i ridicum „transitum“ pral.
Kyz
8 měsíců
Opět ten nesmysl, že jde o „nejdůležitější chybějící část tuzemské dálniční sítě“. Normálně to jde objet přes Spořilov a není to ani o moc delší. Jsou tam jistě zácpy, ale to i leckde jinde. Severní část okruhu je mnohem důležitější.
Ano je to subjektivní. Stejně tak se dá říct že severní část okruhu se dá objet (podle toho jakou přesně relaci myslíme) buď skrz Blanku, nebo po Jižní spojce, nebo ze Slaného po I/16 a dál buď D8 na Letňany nebo dál na Boleslav…
V povolení pro Blanku se počítalo s funkční částí vnějšího okruhu a Blanka tak jela ve zkušebním provozu a hrozilo, že to soud shodí a bude se muset zavřít, než bude vnější okruh hotový – to už nějak vyřešili?
„Aktuálně jde o nejdůležitější chybějící část tuzemské dálniční sítě podle dopravního zatížení. Tranzit tak proudí přes pražskou část Spořilov a po Jižní spojce.“ Asi se mysli nejdulezitejsi z hlediska dopravniho zatizeni. Zatizeni lze spocitat podle dopravy na JS. Severni cast okruhu neni jak objet resp. nelze to spocitat ta snadno. Ale asi je jeste dulezitejsi…
Můžete jim pomoct a pomocí digitálního modelu reliéfu páte generace najít nějak hradiště v trase. Ale za mě tam nic viditelného není. https://ags.cuzk.cz/av/
Vesmírná loď, která by byla několik tisíc let stará by to asi trochu zpozdila … Ale pořád to bude dřív, než cokoliv na dráze.
Dálnice
8 měsíců
S tímhle tempem skutečně není nereálné, že za 4 roky vyjedeme. A pak rovnou přesun techniky na sever a pokračujeme plnou parou! I když Hejl a chaberáci budou škodit ze všech sil, o tom žádná…
Těžko odhadovat – když ještě chybí vykoupit 15% pozemků – to může trvat i roky. A s pokusem o vyvlastnění i déle.
A stavební povolení také není – to může trvat měsíce i roky.
Na tenhle úsek je stejnou dobu stavebně navázána i přeložka i/12 Běchovice Úvaly. Jinými slovy silnice první třídy z Kolína, která se každý den mění v parkoviště , ráno ve směru do Prahy, odpoledne ve směru na Kolín , přímo uprostřed městských částí…
Snad ta stavba do roku 203 bude stat, moc bych to vsem pral, jsem sice trochu skepticky ohledne terminu, ale moc bych to celemu narodu i ridicum „transitum“ pral.
Opět ten nesmysl, že jde o „nejdůležitější chybějící část tuzemské dálniční sítě“. Normálně to jde objet přes Spořilov a není to ani o moc delší. Jsou tam jistě zácpy, ale to i leckde jinde. Severní část okruhu je mnohem důležitější.
Ano je to subjektivní. Stejně tak se dá říct že severní část okruhu se dá objet (podle toho jakou přesně relaci myslíme) buď skrz Blanku, nebo po Jižní spojce, nebo ze Slaného po I/16 a dál buď D8 na Letňany nebo dál na Boleslav…
V povolení pro Blanku se počítalo s funkční částí vnějšího okruhu a Blanka tak jela ve zkušebním provozu a hrozilo, že to soud shodí a bude se muset zavřít, než bude vnější okruh hotový – to už nějak vyřešili?
„Aktuálně jde o nejdůležitější chybějící část tuzemské dálniční sítě podle dopravního zatížení. Tranzit tak proudí přes pražskou část Spořilov a po Jižní spojce.“ Asi se mysli nejdulezitejsi z hlediska dopravniho zatizeni. Zatizeni lze spocitat podle dopravy na JS. Severni cast okruhu neni jak objet resp. nelze to spocitat ta snadno. Ale asi je jeste dulezitejsi…
85% pozemků píšou už tři roky ne?
Loni se psalo 75
asi těžko když výkup pozemků začal až v létě 2022, kdy nabylo uzemní rozhodnutí právní moci…
Tak snad tam nenajdou neco, co by bylo takoveho vyznamu, ze by toho zachrana stavbu zpozdila.
obcas jsem uz neveril, ze se alespon zahajeni tyhle stavby doziju.
Můžete jim pomoct a pomocí digitálního modelu reliéfu páte generace najít nějak hradiště v trase. Ale za mě tam nic viditelného není.
https://ags.cuzk.cz/av/
Vesmírná loď, která by byla několik tisíc let stará by to asi trochu zpozdila … Ale pořád to bude dřív, než cokoliv na dráze.
S tímhle tempem skutečně není nereálné, že za 4 roky vyjedeme. A pak rovnou přesun techniky na sever a pokračujeme plnou parou! I když Hejl a chaberáci budou škodit ze všech sil, o tom žádná…
Těžko odhadovat – když ještě chybí vykoupit 15% pozemků – to může trvat i roky. A s pokusem o vyvlastnění i déle.
A stavební povolení také není – to může trvat měsíce i roky.
Za 4 roky už se sever D0 bude stavět. Díky novému stavebnímu zákonu.
Kéž by se podařilo zlomit systematický odpor…
tomu neverim.
ale doufam, ze mate pravdu 🙂