Na náplavce na Výtoni mohou nově přistát malá rekreační plavidla

Provoz na Vltavě v Praze. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářProvoz na Vltavě v Praze. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Vůdcům malých rekreačních plavidel se v Praze nově otevřela další místa pro přistání. Podle oznámení Státní plavební správy z 24.

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Zbyněk

Možná jeden z dalších hřebíčků do rakve pro „cyklostezku“ po náplavce, protože dále přibyde počet lidí a možná i aut zajíždějících se zásobováním. Přitom nahoře na ulici je pro cyklisty jen pár cyklopiktogramů v místě, kde je silnice nejširší.

otaznick

Plavidla přistávají? Měl jsem za to, že připlouvají.

Vít Jůza

Dokonce od toho má jméno přístav …

Jarek

To je dobrý, ale vzhledem ke stavu železničního mostu bychom tam spíš potřebovali zakotvit něco takovýhodle:
http://www.trainsofturkey.com/uploads/Network/train_ferry_sirkeci_ank14_mp.jpg

K.S.

Ne, to se bude spíš jezdit přes Inteligenci (Jen co s tím mrchavým tunelem? Nejde funkce vyzdívky nahradit něčím co zabere mně místa aby se vlezla druhá kolej?) a pak zpátky na Smíchov a zase dopředu. Nebo bude ze Smíchova hlavové nádraží a těch pár tranzitních vlaků se nějak na to hlavní protáhne právě přes Braník. Je to s dopravou v rukou státu u nás tak nějak mizerné, nezdá se Vám taky? Železnice bez snahy takového rozvoje infrastruktury aby po tratích jelo co nejvíce vlaků (a byl z toho co největší příjem), na vodě se místo řešení splavnosti řeší jak… Číst vice »

Jarek

No ve státním sektoru chybí incentivy k tomu něco dodávat a zlepšovat – z víc vlaků nebudou mít vyšší odměny, leda víc práce za stejné peníze, případně vyšší provozní náklady… Dtto ŘSD a ŘVC ve svých oblastech… Ale pokud státnímu sektoru chybí motivace na úrovni obchodního modelu, možná by se dala vytvořit aspoň na úrovni týmů nasazených na klíčové úkoly a samozřejmě managementu. Například ředitel SŽ má osobní ohodnocení nastaveno na přípravu VRT a přijde mi, že to celkem i vliv na funkci má. Peníze, které by to stálo, jsou ve srovnání s realizačními náklady naprosto mizivé a v resortu… Číst vice »

Jiří Kocurek

Prosívás neblbněte. Ještě by pak po 20 letech provozu mohli přijít památkáři s požadavkem zachovat železniční přívoz, že plující orezlý přívoz by na pamoramatu Prahy chyběl, čímž by panorama Prahy nenávratně zničil. Co na tom, že paluba už vagony neunese.