Na moldavskou dráhu se vracejí vlaky, hrozba několikaměsíční výluky se nenaplnila
Oprava tratě Dubí - Moldava. Pramen: Správa železnic
Správa železnic původně plánovala práce až na podzim, kvůli turistické sezoně je ale přesunula na červen.
Dobrá správa by z fleku mohla točit nové díly cyklu Komik a jeho svět 🤡🤡🤡
To rozhodně – nemuseli by shánět herce… 😀
Smutné, že na Správu železnic musí být vyvíjen intenzivní mediální tlak, aby konala pořádně svoji práci…
No jo, ale jak udělat ten nátlak soustavným, aby Sebevražda Železnic musela soustavně makat?
Nejen na nich, stačí si projít pár dílů Černých ovcí.
To musí na všechny státní instituce. Jinak to nefunguje…
To jsem zvědavý, jestli se za pár dní „náhodou“ neobjeví info, že na Kozinu nesmí nic vyjet, potažmo že tam ani nikdo jezdit nechce…
A ono tam smí něco vyjet?
MUVky tam snad občas jezdí …
Jak je to s tou studií proveditelnosti na obnovení trati do Německa?
Je to především věc Němců. My máme až na hranici hotovo.
Ano, trať vstupuje na území SRN hned za (nyní slepým) zhlavím stanice Moldava.
Ale je mezi Dubím a Moldavou taky někde druhá kolej?
Sice tam budou jezdit sólo motoráky, ale další kolej se vždycky hodí…
tam? k čemu? i kdyby se tam jezdilo dvakrát do hodiny, tak se to tam vykřižuje s prstem v nose. a to je takt co tam asi nikdo do vynálezu teleportu neočekává.
Před pár měsíci hrozil scénář, že by SŽ mohla Ústecký kraj pomocí tratě na Moldavu vydírat, aby přestal požadovat opravu Kozí dráhy. Tato myšlenka se však proflákla ven příliš brzy, a tak SŽ musela konat.
Nějaké důkazy, nebo jen konspirační teorie?
Provoz na trati na Moldavu byl zastaven ve chvíli, kdy Ústecký kraj schválil záměr uzavřít smlouvu s KŽC na provoz vlaků na Kozí dráze. Proto je zde značný prostor pro spekulace.
Takže to je asi tak podložené, jako když se tvrdilo, že výluky byly ještě za ČD, aby soukromník vstoupil již na opravené tratě.
Takže co mělo SŽ dělat, nechat tam dál jezdit vlaky, i když stav byl nevyhovující? O stavu trati věděli a určitě čekali až se něco takového stane, aby pak mohli tlačit na kraj? To vážně nevidíte jak absurdně to zní.
No totó? Přiznejte se, kdo jste v tom baráku udělali vítr.
Nějak se zdráhám uvěřit, že k tomu Dobrou správu dohnala vidina ztráty příjmů z poplatků za dopravní cestu za celou sezonu.
Já to nejsem…
SŽ se tady často (i oprávněně) kritizuje, teď ji, ale musím pochválit. Dodržení termínů je základ dobré a spolehlivé infrastruktury.
Já bych si tedy u trati, která je významná především pro turistiku v létě, představoval dodržení termínů tak, že trať bude opravená s rezervou před létem. Ta současná situace, kdy se trať nejprve uzavřela do října, dopravci i cestující se tomu museli přizpůsobit, a nakonec se trať podařilo pět minut po dvanácté zprovoznit, není nic, co by si zasloužilo pochvalu. Ve školním známkování by to bylo čtyři mínus.
Neuvěřitelné. „Dobrá správa“ něco umí dodržet v termínu…
randal zjevne funguje
Tak to abychom si opatřili megafony… 😀
Stačí zatlačit na SŽ a najednou to jde.
Viz i Malá Morávka v 6/2018.
… kde mimochodem zatlačujícími subjekty tehdy byly:
– Slezský železniční spolek coby provozovatel
– MBM Rail coby držitel licence na drážní dopravu
– Moravskoslezský kraj coby objednatel:
… zato nezatlačujícími subjekty byly:
– OSŽ
– FS
– dalších X (ani nevím kolik jich je) odborářských nádražáckých organizací.
Taky hezká ukázka odborářských priorit. 🙂
Což je podle mě v pořádku. V nepořádku by bylo, kdyby to bylo přesně naopak.
Přesně 👍
Odborářům vadí jízda vlaku, v kterém neplatí režijka. Zastavení provozu nevadí.
Odboráři mají prioritně jinou „náplň práce“
Méně makat za víc prachů?
A postradatelnosti odborářů…
….je to věc priority….tipuji, že šla z hlediska financí i kapacit „k ledu“ jiná….již nachystaná….opravná akce
Nojo….on taky říjen 2021 bude rozdávat karty