Na magistrále je hotový další pruh pro autobusy, změna má pomoci i osobním autům
Ulice 5. května po úpravách. Foto: Ropid
Nové opatření usnadňuje nájezd řidičům na magistrálu ve směru od Jižního Města a Spořilova.
Nové opatření usnadňuje nájezd řidičům na magistrálu ve směru od Jižního Města a Spořilova.
rychlostni silnice-buspruhu… jo cesi.
a jak scheinherr dorazil modranskou a plzenskou. no halt clovek z vesnice a reemigrant z frankreich. kdyby nevyuzil ceske naivity viz Libenmost tak je zpatky v blatny
no tak nebezpecny usek kvuli poloprazdnemu autobusu 125. drive se tomu rikalo vylyzqny mozky
Ve svý podstatě motoristé zrušili jsme vám všechny pruhy jeden je pro autobusy a deset pro kola, ale nebojte vás se to nijak nedotkne akorát tam budete mít zákaz vjezdu protože mám mindráček z aut. Stejně byste tam nemohli zaparkovat protože jsme tam zavedli zóny tak co chcete, stejně máte jezdit na kole nebo onanovat u jízdního řádu.
Váš černokněžník pro dopravu z hnutí Praha mě a dědeček Hříbeček.
a postpubertak Scheinherr co utek z Fraknreich protoze ho nevzali asi ani na pumpe
jak u debilu..
Je to jen dalsi hozeni vidli do plynulosti automobilove dopravy. Pirati s Cizinskym si v tom uplne libuji, vzdycky kdyz nekde neco ucpou, tak vyjdou ven s rozzarenymi usmevy. Premalovano z intuitivme vyhovujiciho stavu do chaosu car na vozovce. Presne v duchu cyklopruhu, kterymi jezdi 10 cyklistu denne. Cely problem tohoto mista spociva v kamionech objizdejicich prujezd Sporilovem nahoru naokolo pres Jizni Spojku a magistralu. To bylo jasne uz kdyz to nejaky genius vymyslel, ze se na tom najezdu na 100 metrech krizi 2 extremne frekventovane smery. Takze jednu blbost nasi aktivisti vyresili druhou. Ale na okruh kaslou, to jejich… Číst vice »
Já jezdím také na kole a jako cyklistu mne naštvala rekonstrukce Nádražní ulice od Lihovaru ke Smíchovskému nádraží. Vede tudy cyklostezka a po rekonstrukci silnice se na cyklisty úplně vykašlali. Tramvaje mají na štěrku vlastní koleje a pro zbylý provoz – busy, auta a cyklisty je jen úzká silnice. Přitom stav před rekonstrukcí byl pro cyklisty v pořádku – auto nebo bus cyklistu objelo po kolejích. Nyní nemůže. Takže se nedá říci, že současná vláda v Praze dělá něco pro cyklisty. Spíše škodí všude kde může. Přidává cyklopruhy tam kde cyklista nepojede, aby uškodila autům. A tam kde je cyklostezka… Číst vice »
100 % souhlas
No já nevím jestli nebrečíte na špatném hrobě. Projekt Nádražní existoval už mnoho a mnoho a let a jen se čekalo. Opravdu ho nevymyslela současná (ani předchozí) radnice. Ptejte se úředníků, policie, IPRu a všech těch co do projektů kybicují. Určitě to nejsou politici, ti jen nadnáší vize.
Situace v Nadrazni neni definitivni. Obecne byl problem, ze TT se rozpadala a DPP od P5 dlouho nevedel, jakou variantu pro Nadrazni vybere (ponecha stav, ci da tramvaj doprostred, ci dokonce byly uvahy, prevest sem castecne Strakonickou…). A do toho je dalsi problem – pro rozsireni jsou treba pozemky a treba s CSAD dohoda neni realna. A jelikoz stav trati byl na zavreni, tak DPP dalo P5 na vyber – bud se provede rekonstrukce ve stavaji stope (coz realne zablokuje na desitky let cokoliv jineho), nebo si postavime trat na strane a vy si tam pak postavte co chcete (2… Číst vice »
Tam je ještě jedna proměnná – uspořádání kolejiště Smíchovského nádraží. A tedy SŽ. Nijak nerozporuji již napsané, avšak SŽ by se při troše snahy velmi hodilo přidat kolej u zlíchovské výtopny a pod mostem. Tím jich tam bude 5 a nebude muset jak na vocasa připojovat Hrbatou přímo do tunelových kolejí. Nebo tam udělat přejezd mezi kolejemi ještě v Hlubočepech, což jsem nikde neviděl – vlak z Hrbaté vždy zabil kolej směr tunel (a že tenkrát to ještě byla 810). Postup by byl jednoduchý – DPP zůstane na místě kolem Lihovaru až za úroveň MeetFactory a pak se posune do… Číst vice »
Přesně! Navíc ještě v létě se dalo jet okolo MeetFactory a Výtopny Zlíchov a člověk krásně vyjel na Andělu, kde cyklistezka v pohodě pokračovala. Teď tam začal Sekyra kopat a člověk už na kole neprojede. Teď tahle nepovedena reko, takže cyklista co z Barranďáku jede na Anděl má prostě smolíka. Jak u debilů na dvorečku.
Nepleťte si pojmy – cyklostezka není cyklotrasa.
V Nádražní neubyl cyklostezky ani metr…
Zazrak, ze se taky udelalo BUS opatreni soucasne s fajn opatrenim pro ridice
fajn opatření je to možná pro ty co jedou ze Spojky na Magistrálu, kde ovšem žádný velký problém nebyl. Sjezd z D1 na Spojku kde problém byl se ještě zhorší.
je to nebezpecny a celyna howwno. populsimus a hloupsost. nekdo si v cechaj hraje na Jesus..
Ještě aby ho autobusáci používali. Nemusí se stávat, že se nějaký přesčasář nebo kochálista nechá předjet vozem stejné linky.
tak přesčasáři a kochálisti aspoň dodržovali zákon, narozdíl od těch co si to najeli prostředním pruhem a na konci se nevybíravě nacpali.
A můžu prosím vidět, o jaké porušení zákona se přesně jedná? Doporučuji k přečtení 361/2000 § 14 odst. 2., kde se jasně píše, že musíte dát přednost vozidlu jedoucímu ve vyhrazeném jízdním pruhu, přejíždí-li do toho vašeho. Samozřejmě vás nesmí ohrozit.
361/2000 Sb. § 12Jízda v jízdních pruzích račte si počíst, prípadně běžte vrátit řidičák pokud jej vlastníte. Žádný vyhrazený pruh tam totiž doteďka nebyl.
To je ale potřeba zdůraznit, neznám to tam, pointu jsem pochopil blbě, pardón. Každopádně oproti tomu, kolik aut jsem viděl už zkracovat kolonu třeba přes tramvajový pás je toto slabý odvar. Zákon by měli dodržovat všichni, nikoliv jen profesionální řidiči.
Tak proč bych to měl zdůrazňovat, jednak pokud nevím o čem mluvím tak to raději nekomentuju, druhak je v článku i obrázek původního stavu.
za pravdu se každý zlobí, že
V tomhle místě samozřejmě, ale někdo se nechal předjet i tam kde je bus pruh (Jižní Spojka před Barranďákem, jiný třeba na Českobrodské před Spojovací,… někdo si zastíní odesílání žádosti o prioritu…)
Hlavní problém je až na Jižní spojce, kde se na krátkém úseku musí vykřižovat auta jedoucí z rampy směr Braník a tranzitní kamiony jedoucí na D1. Pomůže až D0 511 od Běchovic po D1.
To je jasný, že pomůže osobním autům – konečně volný pruh pro mě 🤟🤟🤟
Tak snad tam brzo dají ty kamery.
jo 2000 kamer a vsude. i tobe do ass
Takže výsledkem je spíše paskvil, co jen bude generovat další zácpy v situaci, kdy reálně pruh ubyl. Teď hned se to samozřejmě v důsledku lockdownu neprojeví. Jak vidno, kýbl barvy nestojí moc peněz a třeba utrácet za nesmysly.
Reálně ubyl jen pruh, který byl „navíc“. 🙂
realne ubyl 1 pruh z 1 pruhu. a jeste kdzy jeden vidi bussofera-vetsina neumi jezdit stejne jako vetsina cechu
Zjevně nevíte o kterém místě se hovoří…
Zácpy generuje z velké části třípruh přes semafor (třeba na IPáku by klidně mohly být čtyři pruhy).
A do toho kochálisti v osobních autech, kteří se neumí rozjet(čumí na mobil a rozjede se později než vedle stojící autoškola které to chcíplo).
Vy se snad obáváte, že dva průběžné pruhy z D1 do ulice 5. května to nepoberou? Tam žádné úzké hrdlo nebylo. Uvidíme, jak si na to řidiči zvyknou. Za mě dobrý!
Pokud bude ten sjížděcí na Spojku postavávat až do Turkovy, ti co přijedou z D1 a budou se snažit do něj zařadit, budou zdržovat i jeden z těch zbývajících dvou průběžných a ostatně ani ty busy se nebudou mít jak plynuje přejet mezi těma svýma buspruhama.
To se právě dělo i před změnou, pravý pruh býval plný už od Turkovy, přestože vlastně vedl přímo. Příčinou byl a je špunt pod mostem na Jižní spojce a krátkost odbočovacího pruhu.
Nedělo, kolona většinou začínala tak v polovině mezi nájezdem od Turkovi a začátkem odbočovacího pruhu na spojku.
Zacpy generuji osobni auta, ne autobusy.
Reálně žádný pruh neubyl. Auta od D1 směrem k Nuselskému mostu pravý pruh skoro nepoužívají.
To sice ne, ale ti od D1 na Jizni spojku mohli jet v pravem a ted musi do prostredniho a pak se prerazovat. Nemate pravdu, pruh proste ubyl.
ve svý podstatě ubyl protože celej úsek byl třípruh průběžný
Já ho používal rád. Dalo se v něm v klidu jet 80, teď budu zaseklý za vesničany co neumí značky.