Pokud sem v rychlosti dobře počítal, tak v ranní a odpolední špičce(+ něco i večer) přibude na Kladno – Praha na linkách 300,330,399 dohromady 25 párů spojů v kladiva.
To už je docela solidní nárůst pro dobu „normálu“ , která se snad vrátí….
babilon
4 let
Ještě, že jsem si ten výlet na Ranou udělal, dokud tam bylo super spojení. Od neděle je to rozbité.
Peeetr
4 let
Hlavní problém samozřejmě je, že manažeři často nejsou schopní se ani poptat u řidičů jak je linka obsazena, takže když se jezdí častěji na pernamentku tak bez jednotlivých jízdenek či nejnovějších automatických sčítačů ti „inteligenti“ dlouhé měsíce někdy i léta vůbec netuší kolik jim jezdí pasažérů.
Z odbavovaciho zařizeni jdou převzít strojová surova data.minimálně z nich vyčíst pocet prodanych jizdenek/ nactenych litacek a z toho odečíst pocet cestujich ( drtivá většina tyto spoje využívá pro cestu do Prahy, pro cesty po Kladně, je procento tak malé, že ho lze zanedbat.
Na linakach 399 a 330 jezdi soukromníci a myslim si, ze tam problém nebyl. U linky 300 a CSAD Kladno/Arriva, tam je to už horší, přístup manažerů je neadekvátní, kdy si myslí, ze jsou mistři světa, když placnou od stolu je to ok a nemají pro to, žádné podklady 🙂
Pokud sem v rychlosti dobře počítal, tak v ranní a odpolední špičce(+ něco i večer) přibude na Kladno – Praha na linkách 300,330,399 dohromady 25 párů spojů v kladiva.
To už je docela solidní nárůst pro dobu „normálu“ , která se snad vrátí….
Ještě, že jsem si ten výlet na Ranou udělal, dokud tam bylo super spojení. Od neděle je to rozbité.
Hlavní problém samozřejmě je, že manažeři často nejsou schopní se ani poptat u řidičů jak je linka obsazena, takže když se jezdí častěji na pernamentku tak bez jednotlivých jízdenek či nejnovějších automatických sčítačů ti „inteligenti“ dlouhé měsíce někdy i léta vůbec netuší kolik jim jezdí pasažérů.
U nas mame automatické počítání počtu cestujících. Dosud v asi 30% vozidel. A chceme vic. Píšu o mhd v Gdaňsku, kde jsem zaměstnán.
Z odbavovaciho zařizeni jdou převzít strojová surova data.minimálně z nich vyčíst pocet prodanych jizdenek/ nactenych litacek a z toho odečíst pocet cestujich ( drtivá většina tyto spoje využívá pro cestu do Prahy, pro cesty po Kladně, je procento tak malé, že ho lze zanedbat.
Na linakach 399 a 330 jezdi soukromníci a myslim si, ze tam problém nebyl. U linky 300 a CSAD Kladno/Arriva, tam je to už horší, přístup manažerů je neadekvátní, kdy si myslí, ze jsou mistři světa, když placnou od stolu je to ok a nemají pro to, žádné podklady 🙂
U města Kladna vůbec byl problém s integrací,.dělaly se PIDu naschvály, ROPID měl zakázané zveřejňovat výpadky spojů. 🙂