Na I/35 je nový kruhový objezd za 59 milionů, vyrostl kvůli očekávanému provozu z nové dálnice
Nový kruhový objezd u Zámrsku. Foto: ŘSD
Hlavní zátěž čeká úsek příští rok po dokončení další části D35.
Hlavní zátěž čeká úsek příští rok po dokončení další části D35.
59 mega za kruháč? To jsme borci platit takové ceny, když to platí někdo jiný. To se to platí. Nějaké vícepráce, nějaký kamarád, nějaký úplatek, není to ještě vlastně levné?
Ona ta cena je totiž o 10 mil nižší, akorát si to autor nebyl opakovaně schopen ověřit. Důkaz zde: https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/Form103/Display/226211
Nebude rozdíl v tom, že jedna cena je bez DPH, druhá s?
Já vím Milošku, ty by jsi to postavil levněji, líp a rychleji…
Tak to se jistě už brzy dočkáme té dálnice 😆😆😆
Ta křižovatka tam byla potřeba, stalo se tam už dost smrtelných nehod. Teď až se tam bude jezdit na dálnici tak by se tam blbě najíždělo. Až budou hotové další úseky kolem Vysokého Mýta, tak by to být asi tolik nemuselo. Je otázka jestli se toho dožiju. Bude tam i krátký tunel pod kopcem Homole, pokud se nepletu. Tak to bude min další 5ti až desetiletka 🙂
Začátek stavby v roce 2023, teď vyřizují stavební povolení a probíhají tržní konzultace na výstavbu onoho tunelu. Podle letáku ŘSD.
Navazující úseky jsou s přípravou o kousek napřed, tak snad z toho nebude čekání jak na tunel Valík.
Dneska je každá úrovňová křižovatka, co není kruháčem, hystericky označována jako nebezpečná. Pak tady máme takovéhle nádhery, které nikdo neřeší: https://en.mapy.cz/s/pobupozana
Tak snad tam aspoň byly postaveny bypassy, podle fotky to tak vypadá.
No jo, jenže v tomto případě se bavíme o nějakém sjezdu na statek nebo co to je. Kolik aut denně tam projede? 1, možná 2? Kvůli takovému počtu aut tam musí být mimoúrovňová křižovatka, nájezdy a sjezdy z dálnice? Asi je to nesmysl, viďte?
To ale není dálniční přivaděč.
ani křižovatka
To spíš, jestli to radši nezrušit a přístup do tohoto prostoru pak byl po upravené polní cestě z Jílového.
Tahle křižovatka se ve špičce prakticky nedala projet z vedlejších silnic rovně nebo doleva. S větším autem nebo autobusem to téměř pokaždé bylo s tím rizikem, že pokud řidič po hlavní nejede předepsaných 70, ale 120, tak holt buď má dobré brzdy, nebo se za pár vteřin rozmázne o zadek mého vozu. Dočkat se chvíle, kdy by z obou stran byla několikasetmetrová mezera, bylo prakticky nereálné, hlavně od doby, kdy severní trasu přes Hradec začali využívat řidiči jako náhradu věčně neprůjezdné D1.
Hurá, tohle byla křižovatka na pytel. Vždycky když jsem tudy jel, tak se mě křižovatka nezamlouvala.
Škoda, že uprostřed nepostavili nějaký pěkný ornament. Třeba sochu dinosaura nebo tak. Na to by se dobře koukalo! 🙂
Teď už nebude moc času na koukání.
Jakto? Na takovouto dominantu bych se vždy rád koukl.
Očekávám plynulejší průjezd křižovatkou, takže se budu primárně hledat díru v proudu aut jedoucích po kruháči.
Asi kvůli nadrozměrným přepravám. Například něčeho takového: https://www.mammoet.com/siteassets/news/2016/record-breaking-transport-of-wind-turbine-blade/281-lm-wind-power—mammoet4.jpg