Na Hradčanské je první pražská zastávka se zelenou střechou
Zelená střecha zastávky na Hradčanské. Pramen: JCDecaux
Společnost JCDecaux ve spolupráci s firmou Greenville postavila na Hradčanské první pražskou zastávku MHD, jejíž střechu kryje zelený trávník a
Nojo, ter´d je to velká sláva, ale až to za chvíli to bude zapomenuto a až to zase zcela uschne kvůli nezalévání, už si toho nekdo ani nevšine. Ale peníze jsou utraceny, všichni spokojeni…
Sheffield je metropole jako prase.
Problém zelených střech ze sukulentů je ten, že sukulenty mají schopnost vodu zadržovat, ale nikoli ji odpařovat, protože ji potřebují pro vlastní přeškání sucha. Praha potřebuje místo nesmyslného develepingu rozšíření zeleně v podobě stromového patra všude tam, kde jsou podmínky pro dostatečnou spodní vláhu a vrstvu zeminy s potřebnými anorganickými látkami k fotosytetické přeměně na organické živiny.
Zastřešené tam nejsou zastávky, ale jen ty pidipřístřešky, kam se vejde tak 5 lidí a je plno, a ještě na ně fouká a prší ze všech stran.
Dopadne to s ní stejně jako se zelenou chytrou lavičkou – https://www.idnes.cz/praha/zpravy/chytra-lavicka-magistrat-zahrada-uschla-vyrobce-zaleval-na-vlastni-naklady.A190823_154552_praha-zpravy_rsr ?
Tož to jsme dědina světová . My tam máme různé trávy i břízu . Jen sem nevěděl že je to kvůli klimatu . A co mi hlava nebere to rozebírání rozumných věcí . Ale jak říkám , jsem z dědiny .
Zvětšení zelené plochy je skvělé. Na druhou stranu by mne zajímalo, na kolik přijde údržba této zelené střechy a zda se počítá s nějakou technikou pro údržbu.
Nešlo by tyto články označovat jako PR? Ostatní média se za to nestydí
Co je na tom článku PR?
Že je to přepis tiskové zprávy komerční společnosti? A jako investigativní nezávislý zpravodajský článek to fakt nevypadá. 🙂 Ale Zdopravy v tom není samo, v tomhle stavu jsou dnes skoro všechna média.
Co chcete prosím investigovat na tématu zastávky? Máme zjišťovat, jestli u toho někoho netýrali?
Zkuste se zeptat nějakého novináře, jestli se novinařina dá dělat i nějak jinak než jen přepisováním reklam, tedy propagačních „tiskových zpráv“.