Na dalším koridoru bude možný provoz pod ETCS. Na „Ferdinandce“ již začalo testování

Lokomotiva 151 a elektrická jednotka 471 v Přerově. Foto: České dráhyLokomotiva 151 a elektrická jednotka 471 v Přerově. Foto: České dráhy

Většina II. železničního koridoru je již pokryta technologií evropského zabezpečovače ETCS a začal na něm testovací provoz vlaků pod dohledem

3 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Lemmy

Mezi Českým Brodem a Uhříněvsí? To jako bude ETCS v Malešicích?

Jakub

A nebo z Brodu na hlavák a z hlaváku do Uhříněvsi

Dušan

Ano, mělo by to tak být s tím, že vjezdy od Praha-Žižkov a Praha-Zahradní město budou mít manuální vstup do oblasti L2 – stejně tak tomu bude u Prahy-Hostivaře (= manuální vstup od Praha-Zahradní město). Úsek Kolín – Kralupy byla původně jedna velká ETCS stavba, ale rozsekalo se to na tři samostatné stavby:
– Kralupy – Libeň (2022),
– Praha-Uhříněves-Český Brod (2020),
– Český Brod – Kolín (2023).
Je to mj. proto, že stavba CEF Blending Call Poříčany – Velim je teď v realizaci.